Ja, eh... Ik weet ook niet wat jij met ons wilt delen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar het was dit keer niet de bedoeling in ieder geval
.
Maar is het dan houding, ouderdom of fibromyalgie (heb ik in beginnende vorm) rara pindakaas.... dus gewoon lekker doorlopen. Heb er vaker last van in de ochtend dan in de middag. 's Middags ben ik wat soepleren
.
hetbommeke schreef:Ja heb er ook last vanMaar is het dan houding, ouderdom of fibromyalgie (heb ik in beginnende vorm) rara pindakaas.... dus gewoon lekker doorlopen. Heb er vaker last van in de ochtend dan in de middag. 's Middags ben ik wat soepleren
. Ook een beetje lomp
.
. Ik ben zo ongeveer wel de enige naar wie hij luisterd
.
) is een keer verdwaald in het maïsveld, dat geeft wel aan dat hij wel zijn neus volgt haha
.
_Rosa schreef:MamboBeach: wellicht zou je kunnen overwegen om een zooltje te nemen voor het verschil in beenlengte?
Je kunt daar heel erg last van hebben, omdat je dan schreef staat.
)
, maar dat het eigenlijk wel meeviel. Herstel ging ook stuk sneller trouwens, was vorige week echt totall loss.....
MamboBeach schreef:_Rosa schreef:MamboBeach: wellicht zou je kunnen overwegen om een zooltje te nemen voor het verschil in beenlengte?
Je kunt daar heel erg last van hebben, omdat je dan schreef staat.
Ja, maar voel me dan helemaal zo'n krakkemik...![]()
Ook heb ik wat last van mijn knie dus ik zal toch maar weer eens richting dokter gaan.