Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Hoe zit het eigenlijk qua onderhoud met een tongpiercing ? (Of die nou net gezet is, of dat deze er al een langere tijd in zit)
Want je hoort zo veel verhalen dat je inderdaad niet mag roken, alcohol drinken + dat je constant moet spoelen met allerlei zooi (bv. ná het roken gelijk).
Of valt dat stiekem toch best wel mee ?
Anoniem schreef:Tja, want op de ene site lees je weer heel andere verhalen dan op een andere site ... Zo ook die idianenverhalen. Zó tegenstrijdig.
Ik zie af en toe door de boven het bos niet meer![]()
Wil natuurlijk wel eerst wat juíste informatie op doen
xTralala schreef:Oee; waarschijnlijk donderdag m'n navelpiercing! Ben zenuwwachtig!
Het is alleen midden in m'n tentamenweek(en). Ben bang dat ik er last van ga krijgen of valt dat mee?
urselin schreef:Ik heb mijn piercings ook bij BodyMX laten zetten
Ik heb er eerlijk gezegd (nog) geen slechte ervaringen over gehoord.
Je krijgt goede informatie, verzorgingsproducten, je kunt altijd hen om advies vragen, er wordt goed gelet op hygiene en ze hebben een 24-uurslijn. Geloof dat de medewerkers ook een verpleegkundige opleiding hebben gehad.
Zo'n shop is in mijn ogen goed.
Slijtage aan je tanden heb je als je met je piercing gaat spelen of als je piercing vaak tegen je tanden aan komt.
Verkeerd piercen is gevaarlijk inderdaad, daarom moeten de piercers ook goede kennis van de anatomie van de tong hebben.
vicksytje schreef:Aders die geraakt worden, infectie's die opduiken, tanden beschadiging, problemen bij je tongriem , of voor te slikken,..
je hoort best wel veel; daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon die labret laat zetten.