Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LADPR schreef:Ja probleem is dan dat je de auto ook aangepast moet hebben.
Aangezien ik toch alleen korte stukjes kan rijden is het voor mijn man heel vervelend als hij steeds in een aangepastte auto moet rijden omdat ik af en toe even een stukje ga rijden.
En er zijn simpele aanpassing die je er weer makkelijk af kunt halen zoals zo'n draaiknop op je stuur wat je vaak ziet in een vrachtwagen. Je man moet alleen in een automaat gaan rijden, dat valt toch mee?
Werkt erg goed je moet alleen niet vergeten hem op te laden
Misschien trek ik ook wel weer eens een puzzel uit de kast.

) Schakelauto alleen als ik zeker weet dat ik niet veel hoef te sturen en schakelen tegelijkertijd. Dat zorgt voor wazig uitzicht.
Ik rij ook wel in automaten, maar vind dit 3x niks. Ik heb te horen gekregen dat ik me eigenlijk moet laten keuren door CBR, maar dat de kans groot is dat ik alleen nog maar automaat mag rijden. (deze kan best wel een trailer trekken, mijn pa rijd in zo'n ding ook met trailer/aanhanger) Dat wil ik niet.
Ik heb nog zitten denken of een engelse auto niet een mooie oplossing is. Stuur aan de verkeerde kant, dan kan ik met links schakelen, met rechter arm sturen.
Vervelend dat je geen stof op je been verdraagt.
Die tramadol vinden ze toch niet zonder bloedproef
En iemand anders laden en lossen dat kan helaas niet in elke situatie, word als vrouw wel veel gematst. En ach we zien het wel zit nu nog in me revalidatie proces na me operatie dus werken mag ik nog niet. 
ik weet t niet heb ook veel angst om auto te rijden , vind t bij andere in de auto zitten ook niets 

En zoals ik al zei ga niet meteen paniekeren want daar schiet je niks mee op, door stress (reacties) wordt het alleen maar erger.
) nu heb ik t redelijk onder controle dat de bestuurder niet echt veel last van heb maar tog neit echt fijn.. ben altijd blij als de bestemming heb bereikt
Al vind ik de jongste echt nog een puppy