xXEviIXx schreef:het is vast al gezegt maar ik hoorde vandaag bij bio dat de pil er ook tegen helpt
naar de huisarts dus
De Diane-pil helpt niet altijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majo schreef:Wat Focusses zegt's ochtends en 's avonds.
Nu moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat ik heeeel soms wel sjoemel, en dan vooral op zondagochtend. Dan ga ik opstaan en meteen met de hond naar het bos, dan doe ik het niet.
Van de gewone pil gaat het trouwens neit over. Die slik ik al sinds mijn 17e, dus 10 jaar, en nee, het is niet weg.
xXEviIXx schreef:ik heb het over DE pil haha
je weet wel, die is eigenlijk om neit zwanger te worden...
we zijn met een heeeeel leuk hoofdstuk bezig!
nott
Majo schreef:Focussed schreef:en de mijne heeft de mooiste naam: Microgynon
Die heeft volgens mij 75% van slikkend NederlandIk HAD die ook altijd, totdat het ziekenfonds een goedkopere versie aanbood, die heb ik nu. Geen idee meer hoe die heet... Iets met een S.
Focussed schreef:xXEviIXx schreef:ik heb het over DE pil haha
je weet wel, die is eigenlijk om neit zwanger te worden...
we zijn met een heeeeel leuk hoofdstuk bezig!
nott
Ja ik ook, misschien wat beter opletten bij bio? . Die pil heet toch echt de Diane. Je hebt ook de Yasmin, en de mijne heeft de mooiste naam: Microgynon
Focussed schreef:Over de werking van vitamine B ben ik het niet helemaal mee eens. Ten eerste zul je eigenlijk altijd al een overschot binnen krijgen via je voedsel, B zit namelijk vrijwel overal in. Vlees, vis, noten, volkorenproducten, graanproducten, eieren, sojabonen groene groenten en zuivel. Als je extra bijslikt zal dat geen verschil maken, overschot plas je weer uit.
Daarbij werkt vitamine B in hoofdzaak enkel voor goede vetafbraak uit voedsel, dus het verbeterd de stofwisseling, en voor aanmaak van rode bloedcellen. Van de 12 soorten B vitamines werken alleen B2 en B8 mee aan de huid. Maar dat doen andere vitaminen ook.
Maar idd, voor die paar euro kun je het best eens proberen
Majo schreef:Stap 1: je maakt je gezicht kletsnat, pakt wat stap 1, maakt het schuimend in je hand, smeert je hele kop in en met water haal je het er weer af. Pak een handdoek en DEP je gezicht droog. NIET WRIJVEN!
Stap 2: doe een watje op het flesje, en draai het flesje om. Hetgeen wat op het watje zit, strijk je over je gezicht. Was daarna je vingers.
Stap 3: smeer de creme op je kop en klaar!
DON___RUBIN schreef:Majo schreef:Stap 1: je maakt je gezicht kletsnat, pakt wat stap 1, maakt het schuimend in je hand, smeert je hele kop in en met water haal je het er weer af. Pak een handdoek en DEP je gezicht droog. NIET WRIJVEN!
Stap 2: doe een watje op het flesje, en draai het flesje om. Hetgeen wat op het watje zit, strijk je over je gezicht. Was daarna je vingers.
Stap 3: smeer de creme op je kop en klaar!
Ja nee dat is nogal logisch lijkt me haha
Maar ik bedoel, hoe doen jullie het als jullie de makeup aanbrengen de foundation
doen jullie dat meteen over stap 3 of over stap 3 nog een dagcreme?
Ik gebruik namelijk geen dag creme van clinique vind hem niet super !!
Focussed schreef:Lijkt me eerder wel belangrijk om te weten hoe die heet, anders wil je de Diane voor je acne en krijg je de Yasmin mee naar huis. En ja, de pil kun je de eerste keer alleen op voorschrift krijgen, daarna kun je hem onbeperkt halen bij de apotheker.
Focussed schreef:Kan je ietsje netter typen, ik heb een beetje moeite met je zinnen en interpunctie
De Diane staat bekend om het feit dat hij kan helpen bij acné en puistjes. Van de Yasmin is niks bekend dat hij zou helpen.
Ik heb ook foundation van Clinique maar ik heb de Superbalanced. Ik heb geen masker effect. Maar een maskereffect krijg je ook als je veels te veel je hele gezicht onder smeert..