En dan vind je je zoon in coma!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:06

Hee ik rijd altijd van harderwijk naar Amersfoort... Grappig (sorry voor het zo plotseling (weer) eens een reactie maar zag het toevallig.)
Maar het is in die tussentijd niet meer gebeurd? of andere dingen?

edit: ik keek net op je profiel... kan je die paarden toevallig vanuit de trein zien of niet?

ELpatcho

Re: En dan vind je je zoon in coma!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:17

Zie dat het topic omhoog geschopt is, maar daardoor reageer ik misschien wel veelste laat. Maar is dit geen geval van slaapverlamming? Ik hoop dat alles ondertussen weer goed gaat!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:20

Elpatcho: dat had je als je TS haar posten had gelezen al kunnen vinden. Dat is het niet.

gohya schreef:
"Jibbel" je bedoelt een apneu?
Voor zover we weten heeft hij die niet.
Ik ken de apneu,een ander familielid heeft dit ook gehad.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:23

Oke sorry, las eerste 2 a 3 pagina's en moest meteen hieraan denken.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 19:24

gohya schreef:
Maar wat zou ik moeten doen dan?
Hoe moet ik hem gaan behandelen en tegen hem gaan doen?

Neem eens contact op met een CAD

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:53

Ik zou je zoon heel hard aanraden eens een psycholoog te zoeken, simpelweg om eens rustig te praten over zijn leven, waar hij staat, wat hij wil, wat hem frustreert, etc.

Ik krijg steeds meer de indruk bij dit verhaal dat het niet zo simpel ligt als iets puur lichamelijks of effect van drugs, maar dat het verhaal complexer is. Je mag niet onderschatten welke effecten je psyche heeft!

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:10

jeeetje, dat was schrikken!

gelukkig is ie weer bijgekomen :)
en hopen dat ie het nooit meer krijgt!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 12:19

poes schreef:
Ik zou je zoon heel hard aanraden eens een psycholoog te zoeken, simpelweg om eens rustig te praten over zijn leven, waar hij staat, wat hij wil, wat hem frustreert, etc.

Ik krijg steeds meer de indruk bij dit verhaal dat het niet zo simpel ligt als iets puur lichamelijks of effect van drugs, maar dat het verhaal complexer is. Je mag niet onderschatten welke effecten je psyche heeft!

Hij is altijd een "apart"persoon geweest en nog,waarschijnlijk door de vorm van autisme die hij zeker heeft.Veel autistische mensen nemen nix aan van anderen,dat is juist het probleem.
Hij heeft als kind al een behandeling [1 jaar]gehad bij een psycholoog,hij was toen een gevaar voor zichzelf en voor andere.Hij was toen het begon nét 2 jaar oud,hij stak zijn hand in het vuur,trok wel terug maar deed het 2 min. wéér.Alles wat pijnlijk of gevaarlijk was testte hij uit.Nu hij ouder is zijn deze test dingen wel verdwenen,maar hij is zeer beinvloedbaar en gelooft alleen maar alles wat zijn gay-vriendin zegt.Ik doe er nix meer aan nu,ik geef het op.Ik heb gezegd je komt er vanzelf wel achter als het weer mis gaat en dan ben je miss. wel te laat,dan ben je miss. wel dood.Keihard maar wél de realiteit.

Danielle_ hij heeft in de tussentijd nog een keer vreselijke pijn op de borst gehad.
Hij schoof dat toen op het lange autorijden,hij had gewoon frisse lucht nodig zei die.

Je ziet idd. vanuit de trein de paarden staan,net voorbij het station richting Amersfoort.

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 14:16

gohya schreef:
poes schreef:

Hij is altijd een "apart"persoon geweest en nog,waarschijnlijk door de vorm van autisme die hij zeker heeft.Veel autistische mensen nemen nix aan van anderen,dat is juist het probleem.
Hij heeft als kind al een behandeling [1 jaar]gehad bij een psycholoog,hij was toen een gevaar voor zichzelf en voor andere.Hij was toen het begon nét 2 jaar oud,hij stak zijn hand in het vuur,trok wel terug maar deed het 2 min. wéér.Alles wat pijnlijk of gevaarlijk was testte hij uit.Nu hij ouder is zijn deze test dingen wel verdwenen,maar hij is zeer beinvloedbaar en gelooft alleen maar alles wat zijn gay-vriendin zegt.Ik doe er nix meer aan nu,ik geef het op.Ik heb gezegd je komt er vanzelf wel achter als het weer mis gaat en dan ben je miss. wel te laat,dan ben je miss. wel dood.Keihard maar wél de realiteit.

Danielle_ hij heeft in de tussentijd nog een keer vreselijke pijn op de borst gehad.
Hij schoof dat toen op het lange autorijden,hij had gewoon frisse lucht nodig zei die.

Je ziet idd. vanuit de trein de paarden staan,net voorbij het station richting Amersfoort.

Ja uiteindelijk kan je ook niets meer doen als moeder denk ik.
Over die paarden, die zie ik dan regelmatig, grappig.. :D

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 21:06

Zucht, idd. op een gegeven moment houd het op.