Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shadowflower schreef:Wie heeft er al eens cursussen op paranormaal gebied? zo ja welke?
Ik zal beginnen ... heb er toaal 3 gedaan...
leren healen van de aura
polariteitsmassage enzo
readen van de aura en weten wat deze inhoud.
daarnaast leren mediteren. tijdens die cursussen kwam veel meer kijken dan alleen t onderwerp.

Madeliefjes schreef:Volgens mij zitten er allerlei gaves in mijn verscholen. Maar aangezien ik het eng vind stop ik het maar weg al lukt dat niet altijd.
En wat ik vervelend vind is het aanvoelen van dingen die gaan gebeuren maar dan niet weten wat het is. Ik kan een week helemaal van slag zijn voordat er wat gaat gebeuren. Zo had ik dat ook dat ik een week heel zenuwachtig was en ik niet wist hoe dat kwam maar ik wist dat er iets ging gebeuren. Op een zondag kreeg toen een kennis waar wij mee stonden te praten een acute hartstilstand. Zo recht voor mijn neus. De dag daarna was het gevoel nog niet weg totdat ik op dinsdag mijn kat dood vond. Toen was de rust weergekeerd. En zo heb ik dat heel vaak. Ben ook hoog sensitief, het is soms een beetje erg vermoeiend.
Maar ik vind het altijd fijn te weten dat er meer mensen zijn met dit soort gekkigheidjes!
Ik hoop dat de mensen hier geen voorbeeld aan jou gaan nemen.Madeliefjes schreef:Oh ok en het is al zo moeilijk te verwoorden allemaal.

Hoe kwaad je ook bent, zoiets kan echt niet. (Als het al door de gave zou komen)