Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Wahhhh, zalig. Na het leegruimen van 3 stallen even in de hete jacuzzi gestapt voor spierontspanning. Het is hier nu heel zacht weer met af en toe een zonnetje en we zaten net onder een blauwe hemel een half uur te bubbelen. Dát is kwali-tijd van leven zeg!
yole schreef:'emotioneel tijdens menstruatie...'...
Bandida schreef:ik denk dat de meeste vrouwen dat wel weten te appreciëren, recht op een totale offday, zonder gevolgen of gezeurEigenlijk is tijd om even niets te doen gewoon de grootste luxe die er is.
laura1986 schreef:Huertecilla schreef:Ik geloof dat ik maar weer over oude russische kwali-tijd begin.
Dat heeft nog íets met het onderwerp van doen....
Getekend; het kwali-tijdmonster
![]()
![]()
![]()
Nog even wat anders:
Vanmiddag was ik Frodo z´n manenkam aan het kroelen, en toen merkte ik dat het stuk achter zn oren heel smal is, maar op een gegeven moment wordt de hele manenkam echt superbreed (zeker een cm of 8, 9). Het is niet heel hard, het is nog wel te bewegen, maar zacht is ook anders. Het is ook geen bult (of het moet een hele grote zijn) naar achter toe wordt de manenkam weer steeds smaller.
Foto: blauw is smal, rood is heel breed, oranje stuk is weer steeds smaller.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn en wat ik het beste kan doen?
Frodo kan nu 24/7 op de wei staan en daarbij krijgen ze ook nog hooi (niet meer dan eerst maar het is nu nooit op). Ik geef hem verder 3/4 x per week wat pavo vital (dat is iets minder dan de helft van de aanbevolen hoeveelheid), maar daar wil ik nu mee stoppen omdat ik bang ben dat ik de mineralenbalans om zeep help.
Ze hebben zo´n rode liksteen trouwens.
Zou het magnesiumtekort kunnen zijn? Of iets van insulineresisentie?
Huertecilla schreef:Oh en voor de Belgen onder u; hier de russische vertolker van de moerasvogeltjesdans http://www.vrazvedka.ru/main/history/im ... nko-09.jpg
yole schreef:Vooral indische plattelandsgerechten vind ik geweldig. Dit is echter niet te vergelijken met wat je in een indisch restaurant voorgeschoteld krijgt.
Bandida schreef:Huertecilla schreef:Of zoals op de Torcal-trip je warme ravioli op tafel zet met glaasje wijn et al
Jep![]()
Mannen die goed kunnen koken, en dat dan speciaal voor jou doen.. dat is zoooo romantisch. Staat heel hoog in mijn top tien
Is ook heel slow-life vind ik.
geerke schreef:,gaat niet meer zo goed...beetje versleten)
Huertecilla schreef:...en dan nu even opdat iedereen de dag met een glimlach aan kan:
http://www.youtube.com/watch?v=SUzUbtIp ... re=related
geerke schreef:HC![]()
Vikki@...wat leuk dat je naar frankrijk gaat!
Ik zit er al 23 jaar...(dordogne)
maar julie hebben het steeds over 'slow' life?
Ik heb me echt rot moeten werken om mijn hoofd boven water te houden...(in het begin,nu niet meer)
Voor mij was het niet echt 'slow' dus.
Wel altijd in volle tevredenheid,want ik doe graag lichamelijk werk...(deed,gaat niet meer zo goed...beetje versleten)
vikki schreef:Hij is er al, ik ga pas als hij een bron van inkomsten (en een 'privedak' voor boven ons hoofd) heeft gevonden om ons allen mee te 'onderhouden'
Huertecilla schreef:Oh, even een weetje uit de HCpatie kwali-tijd adviesdoos: in amandel zit héél veel magnesium.
kynshiri schreef:slow-life en je vervelen??? tijd over??? hmm geen last van eigenlijk... er is altijd wel wat te doen hoor. vroeger in ons gekraakt krotboerderijtje stopte het bv nooit. dakgoot lek, probleem met het warm water, bamboo dringend bijsnoeien, ziek paard, ...
Citaat:slow-life en je vervelen??? tijd over???
kynshiri schreef:slow-life en je vervelen??? tijd over??? hmm geen last van eigenlijk... er is altijd wel wat te doen hoor. vroeger in ons gekraakt krotboerderijtje stopte het bv nooit. dakgoot lek, probleem met het warm water, bamboo dringend bijsnoeien, ziek paard, ...
Francis schreef:En van't weekend heb ik bij haar gegeten en dat was ook slow-food, uit de slowcooker. Dit recept en't was echt héérlijk.