janderegelaa schreef:BILTHOVEN - Ruim een derde van de kinderen (35 procent) krijgt koorts na de inenting tegen de Mexicaanse griep. Koorts is een bekende bijwerking, maar toch valt het hoge percentage op. Vier kinderen moesten kort worden opgenomen in het ziekenhuis wegens behoorlijk hoge koorts.
Ook twee andere kinderen moesten naar het ziekenhuis wegens overgevoeligheid voor het vaccin. „Met de kinderen gaat het weer goed”, zei vrijdag Kees van Grootgeest van Lareb, het centrum dat de bijwerkingen in Nederland bijhoudt.
Lareb ontving deze week 718 meldingen van bijwerkingen van het vaccin Pandemrix bij kinderen. De GGD vaccineert sinds maandag vele duizenden kinderen tegen de griep
Bron: Telegraaf
Inderdaad... je schuift het op angst en plaatst dan zelf dit soort berichten 
35% had er last van maar dat is altijd nog 65% niet, het is maar net hoe je het wil bekijken Jan de Regelaar 
Mijn dochter had er totaal geen last van en heb er ook geen minuut spijt van gehad! Een kindje van 6 maanden die het flink op zijn longen krijgt heeft een dikke kans om opgenomen te worden, daarbij heeft ze ook een enorm slechte start gehad! Nu heeft ze (nog) nergens last van tot dusver en is maandag gevaccineerd 
Ik vind dat er hier een nare sfeer hangt vooral van de tegenstanders!
Ieder zijn eigen keus toch 
En nee... ik heb dit niet gedaan uit angst maar afgewogen wat me het beste leek 
Ik ben ook niet van de medicijnen, zodra iets opgelost kan worden zonder pilletje wil ik het altijd proberen maar hiervan ga ik het risico niet nemen