[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 02:13

Vanillia schreef:
Ik zit erover te denken om een MD te laten zetten in het kuiltje boven mn rechter sleutelbeen. Nou heb ik alleen echt totaal geen ervaring met piercers, weet iemand een goede piercer in de omgeving van Tilburg?

Geen idee of je al antwoord gehad hebt maar denk je er aan dat die plek ietsje "gevaarlijker" is met oog op uitgroeien? bij mij komen er daar ook nog. (aan elke kant eentje) maar heb tot nog toe al 4 succesvolle MD's achter de rug dus durf het risico wel te nemen :j

Vanillia

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 09:56

Heb inmiddels antwoord gehad van Claudia :) Dat het risico van uitgroeien daar groter is was ik al bang voor, maar is nu dan toch bevestigd. Het is voor mij óf die plek óf niet, dus ben geneigd om dan het risico maar voor lief te nemen en het gewoon te proberen :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 14:08

liannes schreef:
het is dan ook bekend dat de tong het minst gevoelig is, wat je voelt is de tang op je tong, niet de naald die erdoorheen gaat.

:j Die tang voelde ik al amper. :')

MDs vind ik ook altijd erg mooi maar zou het zelf niet doen denk ik.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 16:17

liannes schreef:
het is dan ook bekend dat de tong het minst gevoelig is, wat je voelt is de tang op je tong, niet de naald die erdoorheen gaat.

Dan heb ik zeker een hele rare tong, want ik voelde wel degelijk de naald door m'n tong gaan... :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 16:19

Ik denk dat ze bedoelt dat je het wel voelt, maar dat het geen pijn doet.. althans, dat was bij mij zo. Ik voelde ook wel de weerstand van m'n tong maar het deed geen zeer. ;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 16:23

Hmm, nouja het zal ook wel bij iedereen anders zijn. Ik vond het niet echt pijnloos namelijk, had toen de naald erdoor ging wel even zoiets van: aaaauw.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:49

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met een surface piercing in de pols? Ik heb die van mij inmiddels 1,5 maand, maar nog steeds rood en pijnlijk. Probeer het een beetje tot rust te brengen door te spoelen met zee zout en zo min mogelijk aan te zitten. Maar ik zou graag jullie ervaringen willen weten over de duur van de genezing e.d. :)

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:39

Mijn MD is er vandaag uitgehaald.
Ik baal er echt enorm van. Een vriend van me zag hem er half uithangen dus was lichtelijk in paniek (a)
Dat kleine deeltje hing eruit. Dus naar de piercingshop gegaan en hij moest eruit worden gesneden.
Erg fijn was dat niet. Maar viel me alles tegen. Me zus viel bijna flauw hahaha

Heb er wel een traantje om gelaten omdat het toch wel erg onverwachts was. Had er niet op gerekend dat hij eruit zou komen zetten. Was zo blij met die piercing. Maar ik ga over 2 weekjes weer terug om hem opnieuw daar te laten zetten. Moet waarschijnlijk iets hoger of lager.

Ik had een MD onder me keel in het gleufje in het midden van me sleutelbeen.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:00

Oww wat jammer Sally!!
Raar he, dat je je helemaal kan hechten aan een piercing.. :) Moet er niet aan denken dat mijne er uit moett..

En balen dat ie opnieuw moet!!
Ben er wel benieuwd naar, op die plek wil ik hem ook graag.. maar vind hem omdat soort redenen als jou verhaal beetje eng om te zetten :P

Succes ermee!!

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:04

Ja ik vroeg ook aan hem of het nou vaak gebeurde omdat ik het aardig vaak had gehoord dat ie er opeens uit kwam zetten maar hij zei 2 tot 4 % kans.
Vond dat wel erg weinig tot vergelijking wat ik heb gehoord.

Ja het was ook echt opeens hing die eruit. Maar heb hem toch wel ruim een jaar gehad. En ben een diehard daarin dus hij gaat er gewoon weer in. Zal wel iets hoger of lager moeten maar is neit erg.

kreeg ook echt zoveel leuke reacties van mensen. Mensen zeiden altijd dat ik mijn lippiercings eruit moest halen en die dermal wel cool was. Maar had ook liever gehad dat een lippiercing eruit weas gevallen dan me dermal.

En ja dat hechten.. best gay maar vind het toch wel erg jammer en als k nu in de spiegel kijk word k toch wel beetje verdrietig erom.

Maar wel leuk weer om weer een nieuwe te nemen. Is toch altijd wel weer een fijn gevoel.
En het is het risico dubbel en dwars waard. Kan nu langer goed gaan of eerder maar heb het ervoor over.

Succes!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:07

hihi zat net ff in je profiel te spieken en je hebt echt gave piercings!!! ziet er cool uit. Je zus ook, zo bovenin haar neus!!

Zowiezo zie je er cool uit met je kleding !!! gaaf hoor :)

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:13

em_papillon schreef:
hihi zat net ff in je profiel te spieken en je hebt echt gave piercings!!! ziet er cool uit. Je zus ook, zo bovenin haar neus!!

Zowiezo zie je er cool uit met je kleding !!! gaaf hoor :)

hahah dankje :p
mja piercing verslaafd.. Bij me zus groeit alles uit behalve die bridge en ik wil het een beetje beschaafd houden. 2 in me lip en 1 onder me keel vallen al genoeg op.
Al vind ik een septum ook erg mooi.
Waar heb jij piercings?

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:20

Ik heb er alleen maar 1 in mn tong en 1 in mn oor.. een helix.

Maar ik vind het ook ontzettend verslavend en wil zo graag meer.. maar heb er helaas niet echt het gezicht voor... vind het nergens echt mooi bij mij staan.. Dacht dus ook aan een dermal :) Ergens bij mn sleutelbeen..

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:30

em_papillon schreef:
Ik heb er alleen maar 1 in mn tong en 1 in mn oor.. een helix.

Maar ik vind het ook ontzettend verslavend en wil zo graag meer.. maar heb er helaas niet echt het gezicht voor... vind het nergens echt mooi bij mij staan.. Dacht dus ook aan een dermal :) Ergens bij mn sleutelbeen..

dermals zijn mooi.. Ook niet zo opvallend.
Bij sleutelbeen is mooi. vind ook aan allebei de kanten mooi. dan in die gleuf boven het bot

BonaFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 16:34

ik heb 12 mm..

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 18:36

Eep ;)

Ik heb in september een tragus laten zetten en eigenlijk had ik hem al een paar dagen geleden mogen uitnemen maar... Ik krijg 'em niet los >.< Ik weet wel langs welke kant ik hem moet losdraaien (en ik houd hem langs de achterkant vast), maar hij blijft precies muurvast zitten. :+
Op zich vind ik de piercing die er nu in zit wel mooi, maar ik zou hem graag eens vervangen door een andere..

Iemand een truukje hoe ik hem vlot los kan krijgen?

edit: Het is btw een gewoon gepiercet staafje met een bolletje langs de voorkant..

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:00

Nieuwste aanwinst van vandaag :D

Afbeelding

Nu hopen dattie blijft zitten!!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:34

mooi !!
lijkt me alleen erg pijnlijk als je ergens achter blijft hangen ofzo...
maar vind hem erg mooi!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:30

ik vind een MD bij het oog zo mooi(iets onder de slaap) ik zelf kan dat niet nemen ivm werk maar vind dat erg mooi ik zit te denken een 2de tongpiercing oid te nemen :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:33

Ik vind het mooi... Maar ik had het zelf niet gedaan. :) Maar da's ieder zijn (haar) ding.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 01:20

Marloes__ schreef:
Nieuwste aanwinst van vandaag :D

http://94.100.121.78/812000001-81205000 ... _WmBP.jpeg

Nu hopen dattie blijft zitten!!

het is misschien voor jouw een mooie piercing, maar denk dat als ik zo'n piercing zou zetten, problemen op me werk zou krijgen, dus doei k het niet.

trouwens, gaat zo'n piercing niet snel ontsteken?

plek wat je namelijk een bron van aanrakingen hebt met verschillende dingen, zoals vlees enzz
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-12-09 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto uit quote gehaald

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:10

ik heb nu sinds een maand men clithoodpiercing maar het staafje word steeds meer zichtbaar. kan het zijn dat ze aan het uitgroeien is (piercer zei dat de kans op deze plaats heel miniem is) of is het gewoon normaal en moet ik een korter staafje nemen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:12

Kan het niet zijn dat je zwelling gewoon weg is? (ik weet niet of dat zwelt maar goed... Lijkt me dat alles kan zwellen als je er een gat in maakt)

ronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:18

zweling is naar mijn idee al een tijdje weg. ik zou maar een staafje van 1 cm nodig hebben zoals het nu is.

liannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 02:31

ik heb ook die piercing, een krom staafje , maar hoe groot is jouw staafje nu dan?