Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ENOMIS schreef:Ja idd![]()
Als het vet weg is, worden de spieren goed zichtbaar.
Ik heb echt weer zin om te lopen! Gister toch zeker wel 5 km gemaakt en heb gewoon geen spierpijn!
jannie86 schreef:hallo allemaal! fanatiekelingen
ik wil ook heel graag hardlopen, maar ik verzin bvan alles om maar niet te hoeven, zoals nu, t is vroeg donker, weinig tijd.
mijn vriend loopt ook fanatiek, en looopt veel 15 km's
zou je zeggen, heb je toch wat aan, nou voel me alleen maar bezwaard als hij zijn tempo aan mij aan moet passen.
en hoe houden jullie de tijd in de gaten?
Jeannine schreef:Heeft hier iemand verstand van percentage van de hartslag met lopen.
Ik heb net gelopen en heb op 80% gelopen en dat is bij mij ongeveer 7.5 km per uur.
Met die hartslagband kun je ook calorieën tellen en heb er 241 verbrand YEAH!
Marriepowny schreef:Jongens ik ben nog steeds niet begonnen. *Boos opzichzelf.
Vandaag vrij, dus moet vandaag gewoon even een plekje vinden! Als ik eenmaal begonnen ben, vind ik het veel makkelijker om weer bij te houden.
Jaan81 schreef:Jeannine schreef:Heeft hier iemand verstand van percentage van de hartslag met lopen.
Ik heb net gelopen en heb op 80% gelopen en dat is bij mij ongeveer 7.5 km per uur.
Met die hartslagband kun je ook calorieën tellen en heb er 241 verbrand YEAH!
Ow jemig, dat heb ik ooit geleerd.....Euhm, als ik het goed heb ben je met vetverbranding bezig als je op 60% van je max.hartslag zit.
Dat is echt niet zo hard dat je zwaar buiten adem oid bent.
Je % en daarbij de km/h is per mens allemaal verschillend.....Ik loop gemiddeld 9,4 km/h, geloof ik, en dan loop ik op 70-80% van mn max.hartslag, schat ik. (heb geen hartslagmeter oid, dus echt pure schatting)
Als het goed is, zal je merken, dat je straks, als je getrainder bent en een betere conditie hebt, dat je met hetzelfde % harder loopt! (of dat je bij 7,5 km/h op bijvoorbeeld 70% zit)
Of bedoelde je helemaal niets van dit??