Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Nou, ik kreeg een anti-biotica en moest gaan kolven, ik was net thuis uit het ZH. Verpleegkundige heeft arts gebeld en arts zei dat ik borst mocht geven omdat er niets bewezen was. Maargoed, ik zat er wel even mooi mee en zat best in de zenuwen... Ik had ook geen FV staan thuis.
Boya schreef:Ik heb nog helemaal niets in huis qua BV/FV, ja een paar voedingsbh'sBeval zowiezo in 't ziekenhuis (dat is gebruikelijk in Duitsland) en dan blijf ik zo'n 4 dagen tot de 1e prikjes van de baby. Ga er vanuit dat ze me dan wel op weg geholpen hebben en zo niet.....dan heeft hubbie snel de spullen gehaald die nodig zijn. Mocht het allemaal super verlopen en ik kan/mag na één dag naar huis, dan doe ik dat natuurlijk. De Duitsers kennen geen kraamhulp en blijven de kraamperiode in 't ziekenhuis. Wij nederlanders zijn daar heel anders in.
Cyntje schreef:Daar zat ik laatst ook aan te denken, nog een keer een leuke BVfoto
Angela schreef:MamboBeach schreef:Nou, ik kreeg een anti-biotica en moest gaan kolven, ik was net thuis uit het ZH. Verpleegkundige heeft arts gebeld en arts zei dat ik borst mocht geven omdat er niets bewezen was. Maargoed, ik zat er wel even mooi mee en zat best in de zenuwen... Ik had ook geen FV staan thuis.
Bij mij hetzelfde verhaal... ik kreeg op een vrijdag (tegen de avond) een BO. Ik was dus erg blij dat ik al een kolf in huis had, en daar ook al mee geoefend had.. De antibiotica mocht ik van de arts bij de apotheek ophalen zonder dat ie mij gezien had. Mijn verhaal was duidelijk genoeg
Angela schreef:Deest is trouwens vlakbij waar ik vroeger werkte als bijbaantje.. je kent het vast wel: De loef in Winssen