Maar ik zou er misschien dus eentje in de bovenkant van m'n oor willen hebben met een doorsnee van ong. een halve cm. Stretchen op die plek lijkt me namelijk niet zo fijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cube schreef:Help, ik krijg het balletje van mijn navelpiercing niet meer los!! Heb hem er 2 weken geleden in gedaan(had een nieuwe gekocht) en hem schijnbaar zo vast gedraaid dat ik hem met geen mogelijkheid meer los krijg..Iemand een helder idee??
Saskiaatje schreef:Waarschijnlijk weet niemand echt het antwoord, maar het is meer iets wat ik me afvraag. Ik heb een lippiercing gehad en ik heb twee oorbellen. Mijn lippiercing was van begin tot eind aan 't ontsteken en is eigenlijk helemaal niet genezen (ik heb hem 5 maanden gehad). Mijn oren zijn nu ook weer geïrriteerd geraakt door een nieuw paar oorbellen.
Maar ik wil graag een tongpiercing laten zetten, is dit verstandig als je kijkt naar hoe mijn lip reageerde en hoe mijn oorbellen reageren op titanium?
pharagirlke schreef:Ben je heel zeker dat er titanium in je oren en lip zat? Er zijn, helaas, nog steeds piercers die chirurgisch staal gebruiken... En zeker oorbellen zijn heel vaak van CS. In titanium zit geen nikkel geloof ik, daar zijn dus ook maar heel weinig mensen alergisch voor maar het is wel een stuk duurder dan CS.
pharagirlke schreef:denk dat je dan idd beter kan punchen maar denk er wel aan dat als je punched het vel echt weg is... Dus dat dichtgroeien niet meer zo makkelijk (of zelfs niet) zal lukken...
Overigens. Het ziet er nog niet uit met die grote zilveren plaatjes maar heb er genoeg voor afgezien (zelfs piercer en degene die hem hielp om het vel tegen te houden voelde mee)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H73SDZBP.jpg
Gezien de roze flitterballetjes aan mn navel is het de bedoeling om op die twee zilveren ook roze glittersteentjes te zetten