[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:15

Ja het lijkt me ook niet pijnloos als je ziet hoe het bloedt :P

Maar ik zou er misschien dus eentje in de bovenkant van m'n oor willen hebben met een doorsnee van ong. een halve cm. Stretchen op die plek lijkt me namelijk niet zo fijn :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:23

denk dat je dan idd beter kan punchen maar denk er wel aan dat als je punched het vel echt weg is... Dus dat dichtgroeien niet meer zo makkelijk (of zelfs niet) zal lukken...

Overigens. Het ziet er nog niet uit met die grote zilveren plaatjes maar heb er genoeg voor afgezien (zelfs piercer en degene die hem hielp om het vel tegen te houden voelde mee :') )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H73SDZBP.jpg
Gezien de roze flitterballetjes aan mn navel is het de bedoeling om op die twee zilveren ook roze glittersteentjes te zetten :')

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:04

Fiorile schreef:
Ymke schreef:
Is er hier iemand met een rook piercing? :)

Ja ik. Zie wat pag. terug staat een foto.

Mooooi! Hoe gaat/ging bij jou de genezing?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:09

Mag ik me hier eventjes mengen om wat te vragen? :D

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:21

Help, ik krijg het balletje van mijn navelpiercing niet meer los!! Heb hem er 2 weken geleden in gedaan(had een nieuwe gekocht) en hem schijnbaar zo vast gedraaid dat ik hem met geen mogelijkheid meer los krijg..Iemand een helder idee??

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:36

Saskiaatje schreef:
Mag ik me hier eventjes mengen om wat te vragen? :D

waarschijnlijk weet ik het antwoord van je vraag niet maar iedereen is welkom om te vragen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:47

Waarschijnlijk weet niemand echt het antwoord, maar het is meer iets wat ik me afvraag. Ik heb een lippiercing gehad en ik heb twee oorbellen. Mijn lippiercing was van begin tot eind aan 't ontsteken en is eigenlijk helemaal niet genezen (ik heb hem 5 maanden gehad). Mijn oren zijn nu ook weer geïrriteerd geraakt door een nieuw paar oorbellen.

Maar ik wil graag een tongpiercing laten zetten, is dit verstandig als je kijkt naar hoe mijn lip reageerde en hoe mijn oorbellen reageren op titanium?

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 19:58

ZIjn ze allebei door dezelfde piercer gezet? Het kan namelijk zijn dat het niet helemaal schoon was, in dat geval zou je een andere piercer kunnen zoeken.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 20:17

cube schreef:
Help, ik krijg het balletje van mijn navelpiercing niet meer los!! Heb hem er 2 weken geleden in gedaan(had een nieuwe gekocht) en hem schijnbaar zo vast gedraaid dat ik hem met geen mogelijkheid meer los krijg..Iemand een helder idee??

Tang losdraaien?
Die van mij is ook losgedraaid dmv een tang :=

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:40

okee dan..Kan het proberen. Als echt niks wil kan hij altijd doorgeknipt worden zei m'n vriend. Maar dat doe ik echt als allerlaatste ivm scherpe delen dan..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 21:47

Piercers hebben vaak wel goede ideeën om die dingen er weer uit te krijgen ;)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:15

Saskiaatje schreef:
Waarschijnlijk weet niemand echt het antwoord, maar het is meer iets wat ik me afvraag. Ik heb een lippiercing gehad en ik heb twee oorbellen. Mijn lippiercing was van begin tot eind aan 't ontsteken en is eigenlijk helemaal niet genezen (ik heb hem 5 maanden gehad). Mijn oren zijn nu ook weer geïrriteerd geraakt door een nieuw paar oorbellen.

Maar ik wil graag een tongpiercing laten zetten, is dit verstandig als je kijkt naar hoe mijn lip reageerde en hoe mijn oorbellen reageren op titanium?

Toevallig heb ik woensdag z'on vraag gesteld voor ik mijn neuspiercing liet zetten. Ik heb een wengbrouwpiercing en 2 oorbellen bovenin mijn oor gehad en die zijn alle 3 zo erg ontstoken (bubbels die erop kwamen) geweest dat ik ze er heb moeten uithalen (alle 3 bij iemand anders). Zij zei dat het mijn wengbrouw heeft kunnen onsteken door verschillende redenen, of er was tijdens het genezen een haartje in gegroeit dat is beginnen ontsteken, niet goed gezet... Daarna vroeg ze aan mij of dat ik allergies ben voor 1 of ander metaal, ik ben allergies voor nikkel en toen zei ze dat veel piercers nog steeds veel piercings gebruiken met nikkel erin. Misschien ben jij ook allergies voor nikkel en is daarom alles beginnen onsteken?
Het handigste is eigenlijk om gewoon langs te gaan bij een shop met ervaren piercers, zij zullen wel zeggen of je het moet doen of niet..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:16

Ben je heel zeker dat er titanium in je oren en lip zat? Er zijn, helaas, nog steeds piercers die chirurgisch staal gebruiken... En zeker oorbellen zijn heel vaak van CS. In titanium zit geen nikkel geloof ik, daar zijn dus ook maar heel weinig mensen alergisch voor maar het is wel een stuk duurder dan CS. :)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:23

In CS zit nikkel en in titanium niet, heeft de piercer woensdag tegen me gezegt :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:25

Klopt, normaal reageer je niet alergisch op Titanium. Ik moet ook alles van titanium hebben of bioplast.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 22:26

titanium is idd nikkelvrij :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 01:05

pharagirlke schreef:
Ben je heel zeker dat er titanium in je oren en lip zat? Er zijn, helaas, nog steeds piercers die chirurgisch staal gebruiken... En zeker oorbellen zijn heel vaak van CS. In titanium zit geen nikkel geloof ik, daar zijn dus ook maar heel weinig mensen alergisch voor maar het is wel een stuk duurder dan CS. :)

Ehm, ik heb geen idee, eigenlijk. In mijn oren had ik gewoon oorbellen van de juwelier, waar ze ineens fel op reageerden en nu raken ze ook geïrriteerd bij andere oorbellen. Volgens mij was m'n labret in eerste instantie met chirurgisch staal en heb ik daarna een titanium gekocht, maar dat weet ik niet meer.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 01:08

Nepgoud of zilver zijn hele leuke dingen die vaak "voor echt" verkocht worden door juweliers maar je oren vertellen je vrij snel de waarheid :(:) Het kan best zijn dat ze nog even doorzweren als je andere er in steekt omdat je lichaam zo iets heeft van "neen het is mis!"... Titanium zou dan wel goed moeten gaan na een tijdje maar met titanium ga je de ontsteking niet per direct weg krijgen... Eenmaal ontstoken heeft het sowieso tijd nodig om te herstellen. CS begin ik niet meer aan... Vind het echt rommel... Super voor mensen die er tegen kunnen maar mijn lichaam haat het.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 01:14

Dus een tongpiercing van titanium zou zo op 't eerste gezicht geen problemen moeten geven dan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 01:16

normaal niet.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 01:20

Oké, dan ga ik binnenkort toch eventjes langs. :)

nOukiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 02:36

Is er hier ook iemand die een stair heeft in z'n nek?!
Ik heb er namelijk wel eentje :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:48

foto? :P

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 11:56

Nou dan meld ik mij ook maar :D.
ik heb al een behoorlijke tijd mijn navelpiercing en wil nu heel graag nog een MD en een tongpiercing... maar die tongpiercing lijkt me zo verschrikkelijk pijn doen!
dus nu ga ik binnenkort toch maar eerst voor 1 of 2 (hier twijfel ik nog over) MD's rechts vlak onder mijn sleutelbeen :D

edit: typfoutje

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:21

pharagirlke schreef:
denk dat je dan idd beter kan punchen maar denk er wel aan dat als je punched het vel echt weg is... Dus dat dichtgroeien niet meer zo makkelijk (of zelfs niet) zal lukken...

Overigens. Het ziet er nog niet uit met die grote zilveren plaatjes maar heb er genoeg voor afgezien (zelfs piercer en degene die hem hielp om het vel tegen te houden voelde mee :') )
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H73SDZBP.jpg
Gezien de roze flitterballetjes aan mn navel is het de bedoeling om op die twee zilveren ook roze glittersteentjes te zetten :')

zonde! had ze dan naast je navel gedaan alsof je 2 zijpiercings had, ik vind dit echt zonde van je buik en je navelpiercings.