Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moretje schreef:Fijn dat je daarop kan vertrouwen.
Pffft. Ben een beetje gespannen. Iemand maakte vandaag een rotopmerking, en ik voel me gelijk opgefokt. Maak me gelijk overal druk over. Ik weet niet of dit met HSP te maken heeft, irritant is het wel. Is het niet waard! Maar zet je er maar eens overheen..
In ieder geval fijn weekend mensen
Veulen84 schreef:Het was dus gewoon echt stinkmodder...
Weinig bezoekers, schapen waren slecht te scheren en bleken te schraal, vrijwilligers te laat enzo.
Natuurlijk vonden de bezoekers het allemaal prachtig en de vrijwilligers ook... Maar toch, hier ga ik dus weken over malen.
JorisDy schreef:moretje: Ik hoor alles. Soms heel vervelend, soms ook erg handig
kaatje77 schreef:Ik kan bijna geen geluid hebben, hoge tonen geven me direct stekende koppijn.
Als iemand met gewicht door het huis loopt, dreunt het helemaal door in mijn lijf.
Kan je op een km afstand vertellen wie eraan komt.
Oh, dat rode knopje op de tv moet echt uit staan, anders hoor ik de hele dag een piep.
Standby staan van apparaten is echt een crime.
Pluizebolpum schreef:Yep, heb ik ook. Standaard gaat alles echt helemaal uit, die pieperij blijf je anders horen...
Ook kleine geluiden kunnen idd erg irriteren.
Toen ik dus een tijdje geleden alweer verstopte oren had en echt praktisch doof werd was dat eerder een zegen dan een vloek. O, wat was dat heerlijk rustig...
(en o, wat heb ik moeten wennen toen ze het weer deden, zelfs het 'geschuur' van mijn sweater tegen mijn broek deed pijn aan de oren)