Marije_jiplover schreef:Ik heb begrepen, dat tegenwoordig het plaatsen door de gynaecoloog niet zomaar zonder meer vergoed wordt.
Overigens zegt mijn huisarts, dat het plaatsen van een spiraaltje niet pijnlijk zou moeten zijn. Als het dat wel is, gaat er volgens haar iets mis, of is de plaatser niet kundig genoeg (dit zijn dus niet mijn woorden, maar die van mijn huisarts).
Ok, er kunnen omstandigheden zijn waardoor het pijnlijker uitvalt natuurlijk. En daisies, ik wil hiermee dus ook absoluut niet suggereren dat jij je hebt aangesteld ofzo, kennelijk waren bij jou de omstandigheden dusdanig dat het erg pijnlijk was.
En ik vond het ook zeker geen lekker gevoel.
Maar het was eventjes doorbijten en daarna was het over.
Ik kan ook alleen maar uit mijn eigen ervaringen spreken, maar ik heb niet voor niets een tweede laten plaatsen, juist omdat die eerste zo goed bevallen is.
Ik snap wat je bedoelt. Maar naar mijn idee heeft mijn huisarts het kundig gedaan, alleen mijn lichaam accepteert het spiraaltje niet, of het zat niet goed. Vind het fijn voor je dat het bij jou wel goed aanslaat. Want ik kan dus niet aan de pil en geen spiraaltje, ga binnenkort de 24+4 pil proberen maar ben bang dat dat ook niet goed komt. Zou willen dat er iets is wáar ik wel tegen kan