Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Issy schreef:Dat hyper zijn dat heb ik niet, lijkt me dat je dan helemaal je energie verbruikt niet handig, maar hoe dat dan komt?
Astma klachten heb ik ook niet, ook niet in de familie.
Kon me nog met goed houden maar het kostte echt zoveel moeite.. daarna ff met hem gedoucht en dan komt het er wel uit maar pfft zo vervelend.. Normaal zou ik er helemaal niet moeilijk over doen om ergens anders te gaan zitten maar nu was dat me zelfs teveel
brigitta1987 schreef:Onassa: Bij mij hebben ze inderdaad gezegd "We weten niet wat het is, dus noem het maar ME".
Ik heb eerst een kinderarts gehad (was 17) en verschillende bloedonderzoeken gedaan (zoveel dat de assistente zei dat ik maar beter even niet kon doneren als ik bloeddonor was), daarna een buikecho van alle organen, stresshormoontest, hartecho en hartfilmpje. Toen naar de internist (want 18 geworden) die heeft me naar de oogarts gestuurd, nog meer bloedonderzoek gedaan en MRI van mijn hoofd. Haar conclusie daarna was dat het waarschijnlijk een sluimerend virus was dat ze niet konden vinden "dus noem het maar ME". Ze heeft me nog aangeboden om met een psycholoog te gaan praten, maar dat zou niet zijn om beter te worden maar om ermee om te leren gaan.
Toen ben ik naar Ede gegaan (ME verpleegkundige en neuroloog), daar hebben ze me nog een melatoninetest laten doen. Dat was het eerste waar echt iets uitkwam, mijn melatonine aanmaak gaat niet goed en nu slik ik daar dus tabletten van.
Verder heb ik ondertussen verschillende alternatieve artsen afgelopen.
marleen_usar schreef:Hebben jullie wel eens een aparaat geprobeerd,ik bedoel dus dat er aparaten zijn die je meer energie zouden moeten geven.Ik wil namelijk de electro pedic bestellen,daar moet je 25 minuten per dag op met je voeten en het behandeld dan je reflexzones.Je voelt je dan veel energieker en gezonder en zo, en dat zou dan na 7 dagen moeten zijn.Ook verdwijnt dan de pijn die in je lichaam zit.
marleen_usar schreef:Hebben jullie wel eens een aparaat geprobeerd,ik bedoel dus dat er aparaten zijn die je meer energie zouden moeten geven.Ik wil namelijk de electro pedic bestellen,daar moet je 25 minuten per dag op met je voeten en het behandeld dan je reflexzones.Je voelt je dan veel energieker en gezonder en zo, en dat zou dan na 7 dagen moeten zijn.Ook verdwijnt dan de pijn die in je lichaam zit.
Ben ik ook wat gemotiveerder om mij op de volgende toetsen te storten. Nu even lekker liggen zo. 
Nu maar hopen op een goed cijfer
maar ik heb wel het gevoel dat we alles wat we kunnen eruit hebben gehaald! 
) En hij snapt ook dat ik slechte en goede dagen heb en waarom ik dus ook leuke dingen doe. Hij pusht dat laatste ook en brengt mij dus ook regelmatig naar Prom toe met de auto zodat ik ook de leuke dingen doe!