Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Leuk sultanlover!
Ik heb zojuist weer andere balletjes op mijn tongpiercing gezet,iets kleinere..merkte dat ik een "moeie"tong kreeg met grote balletjes...
)
Flutterby schreef:hmpf
mijn navelpiercing geeft opeens rotzooi aan het onderste gaatje? bovenste gaatje is helemaal schoon, niet ontstoken of wat *snapt er geen drol van*

Ben ook benieuwd naar een foto
is nu wel weer rustig, terug iets gezwollen en wat gevoelig maar niet echt pijnlijk. Ga hem gewoon een beetje laten rusten
Hij's beetje gestressed! 
Hij was niet te spreken over de verzorgingstips die ik meegekregen had. Ik ken het meisje dat er staat en ga vragen wat zji zou doen, er uit halen en opnieuw laten piercen of laten zitten en afwachten, hij is nl wel iets uitgegroeit... En ik wil wel een móóie navelpiercing...
Annepoes schreef:Flutterby schreef:hmpf
mijn navelpiercing geeft opeens rotzooi aan het onderste gaatje? bovenste gaatje is helemaal schoon, niet ontstoken of wat *snapt er geen drol van*
Oh bij mij is die precies andersom. heb je hem er al weleens uitgehaald?

? )Flutterby schreef:hmpf
marlies85 schreef:@ pharagirlke : een navelpiercing groeit altijd wel iets of wat uit!
En wat die tips betreft...je kunt er zelf voor kiezen ze op te volgen of niet
Als vel op zwelt kan het dan zijn dat het "smaller wordt" en als die zwelling weg gaat dat die dan dus de echte maat heeft. (hoe moet ik dat nu zeggen
)