Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lousje22

Re: Wat als je vandaag zou ontdekken zwanger te zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 13:33

Ik zou er heel blij mee zijn, ben nu bijna 4 maanden gestopt met dr pil. Haha! Elke maand weer afwachten is niks voor mij, maar het is niet anders. Kan nog wel hele tijd duren. Dacht 3 weken terug dat het raak was maar helaas Boos!

Smystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:23

Veel meiden die het zouden houden, maar is er geen van jullie twijfelend of je uberhaupt wel kinderen wil?

Ben 26, werk in de jeugdzorg maar een eigen kind...nee daar heb ik helemaal geen trek in eigenlijk Bloos

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 14:42

Cyntje schreef:
Carlienn_ schreef:
Ik denk er wel bij na.. ben ook 14. Maar daar heb je wel gelijk in, ik ken der zo best wel wat die er niet bij na denken.
Maar ik heb ook wel is meiden die 14 waren horen zeggen: o help, ik voel wat trappen in mijn buik, en ben wat dikker geworden de laatste tijd.
Volgens mij willen er ook wel veel mensen aandacht mee.. Schijnheilig

Voordat je iets voelt trappen heb je echt al wel een redelijk duidelijke zwangerschapsbuik hoor Clown

Ligt er aan hoe het kind ligt en hoe snel je het al voelt. Ik voelde het op de 15wkn al bewegen en had nog totaal geen buik. Dat heeft echt tot de 6maanden geduurd. Zelfs 6wkn voor de bevalling zat ik op consulaat vanwege paspoort en vroeg gelijk hoe of wat als het kind nou geb. zou worden vanwege aangeven etc.. zonder paspoort. Toen zei ze dus, o dat duurt nog wel even toch. nou euhhh 6weekjes. Pas de laatste maand kreeg ik echt een buik.
Maar idd zijn er ook genoeg meiden die graag interessant willen doen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 19:55

Smystique schreef:
Veel meiden die het zouden houden, maar is er geen van jullie twijfelend of je uberhaupt wel kinderen wil?

Ben 26, werk in de jeugdzorg maar een eigen kind...nee daar heb ik helemaal geen trek in eigenlijk Bloos

Ik ben ook niet gek van kinderen van een ander. Dus iedereen was dan ook erg verbaasd toen ik zwanger bleek te zijn. Maar een kind van jezelf is iets heel anders dan die vervelende koters van een ander Clown