joyce2 schreef:haha ideaal he, imigran! Ik verlaat het huis nooit zonder
Ik raak nog net net niet in paniek nee, maar ik check inderdaad ook altijd of ik bij me heb, voel me soms net een Junk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
simodi schreef:Ja dat is imigran zeker. Heb 2 gele drukke dagen achter elkaar gehad, met o.a. een hele dag vergaderen dus druk en binnen zitten, en vanmorgen voelde ik het al opkomen. Vanmiddag toch maar een imigran genomen en nu is het gelukkig weer weg!
Shett schreef:Maar als ik bijvoorbeeld uitga dan neem ik er soms al van te voren een omdat ik toch weet dat ik door die lampen het krijg. En omdat ik het leuk wil hebben neem ik er alvast een. Ookal is dat eigenlijk niet de bedoeling.
lammie2701 schreef:ja imigran is inderdaad een fijn middel, alleen jammer dat je bij die neusspray zo'n nare bijsmaak krijgt.
ik gebruik het in combinatie met ibuprofen zodat die de werking van imigran versterkt...
simodi schreef:Zou ik ook niet doen. Voel me na het innemen altijd een beetje vaag, weet niet zeker of dat bijverschijnselen van de migraine of van de imigran zijn, maar ik denk het laatste, want aan de tintelingen bijvoorbeeld voel ik wel of het werkt. Dat zou ik niet graag hebben als het niet nodig is. Ik ben eerder geneigd om te laat in te nemen omdat ik hoop dat het wel overgaat (wat natuurlijk meestal niet zo is helaas).Shett schreef:Maar als ik bijvoorbeeld uitga dan neem ik er soms al van te voren een omdat ik toch weet dat ik door die lampen het krijg. En omdat ik het leuk wil hebben neem ik er alvast een. Ookal is dat eigenlijk niet de bedoeling.
Preventief medicatie slikken doe ik nooit! Ik wil sowieso zo min mogelijk rotzooi in mijn lijf (want dat zijn de medicijnen toch echt, ook al helpt het goed) en ben ook bang dat ik dan steeds meer nodig zal hebben omdat je lichaam er aan went.
Imigran werkt overigens ook niet preventief volgens de bijsluiter. Staat uitdrukkelijk dat het geen zin heeft om vooraf wat in te nemen ...
Kinke schreef:Een hele tijd geleden heb ik iets gelezen over het gebruik van gember en het effect op migraine. Hebben jullie dit al eens geprobeerd? Preventief iedere dag een half theelepeltje gemalen gember door het eten of oplossen in water?
Laurabram schreef:Zou ik ook niet doen. Voel me na het innemen altijd een beetje vaag, weet niet zeker of dat bijverschijnselen van de migraine of van de imigran zijn, maar ik denk het laatste, want aan de tintelingen bijvoorbeeld voel ik wel of het werkt. Dat zou ik niet graag hebben als het niet nodig is. Ik ben eerder geneigd om te laat in te nemen omdat ik hoop dat het wel overgaat (wat natuurlijk meestal niet zo is helaas).
Laurabram schreef:Heel herkenbaar Simodi. En als ik te lang heb gewacht werkt het echt niet zo goed. (kan mezelf dan wel voor m'n kop slaan, maar ja die doet dan al zeer genoeg).