Maar ik denk bij Wellis dat ze niet moeilijk gaan doen, zolang ze er kunnen aan verdienen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zonnetje81 schreef:[ Image ]
Deertje schreef:Zonnetje81 schreef:[ Image ]
ik zit hier nu even naar je prijzen te kijken. Toch schandalig hoeveel het kan verschillen
Ik betaal nu
1 x 4 dos. 2,5 mg / 1 dos. € 179,78
1 x 4 dos. 5 mg / 1 dos. € 241,16
1 x 4 dos. 7,5 mg / 1 dos. € 333,23
1 x 4 dos. 10 mg / 1 dos. € 333,23
1 x 4 dos. 12,5 mg / 1 dos. € 410,88
1 x 4 dos. 15 mg / 1 dos. € 410,88
F_Orumster schreef:Ik zie inderdaad de prijzen die zonnetje noemt. Ze weten natuurlijk wel in te springen op het gat wat de huisarts niet aan meewerkt.
Ik heb wel overwogen de huisarts op de hoogte te brengen en misschien te hinten of hij wil verstrekken (maar ik wel zelf betaal). Maar durf het niet zo goed.
F_Orumster schreef:Ik zie inderdaad de prijzen die zonnetje noemt. Ze weten natuurlijk wel in te springen op het gat wat de huisarts niet aan meewerkt.
Ik heb wel overwogen de huisarts op de hoogte te brengen en misschien te hinten of hij wil verstrekken (maar ik wel zelf betaal). Maar durf het niet zo goed.
Mer1980 schreef:Het blijft wel allemaal enorm duur. Vanaf deze maand ga ik over naar een andere leverancier dan Wellis. Ik hoef nog maar 5 kilo, en heb de situatie uitgelegd dat als ik straks ga afbouwen ik dus de spuit langer ga gebruiken en dan ook gewoon niet maandelijks zoveel wil betalen. Dat is allemaal besproken en als ik dus terug ga van 1 naar 0,5 (Ozempic) dat ik dus ook nog maar de helft ga betalen. Scheelt dat ik de eigenaar persoonlijk ken van mijn Personal Trainer waar ik een aantal jaren heb gesport. Het is echt een volledig nieuw bedrijf. Hij was altijd al farmaceut dus kende de medicatie al goed. Ik ga dus naar: https://aevita.com/nl/pricing vraag mij gerust of als je overstapt dan kun je gerust mijn naam noemen (Merilyn).
Ik ben dus juist over omdat ik niet dat gedoe wil met opnieuw opstarten van Wellis en dan weer laag moeten beginnen tegen de hoofdprijs.