Met mijn beenlengteverschil zal ik sowieso een scheve links-rechts balans hebben, dus ik ga daar niet eens naar kijken, kan er toch niets aan veranderen sinds het in mijn skelet zit en loop er prima mee.
Vraag me ook af hoe realistisch het is om 50/50 na te streven sinds ieder mens scheef is. Zowel van nature (intern qua organen, middenrif, etc. zijn we ook asymmetrisch wat zich uit in onze houding en beweging), als vaak nog extra scheefheid.
Leeslampje, wat goed, dat moet lekker voelen zo elke week verder

Het is het beste om voor dat een uur over is al voeding te nemen bij langere runs, dus elk half uur, max drie kwartier. Maar dat is inderdaad uitgebreid besproken de afgelopen pagina’s!
Laura, na één keer lopen met aangepaste zolen is het heel normaal dat je er spierpijn van krijgt en/of blaren, dat duurt echt wel meer dan een week voor je voeten eraan wennen. Hier ook mega blaar op mijn grote teen en 1,5 week wat ongemak en spierpijn in mijn voeten met nieuwe zolen, maar erna niets meer aan de hand. Als je het rustig opbouwt heb je minder last, maar ik ging er in een week al 26 km op rennen, dus niet zo gek dat ik meer last had.