Die bibliotheek is idd echt prachtig dat plafond wow.
Athelas ook prachtige plaatjes koud wel, maar dat geeft een heel ander beeld dan hier in NL.
Lizard ook weer mooie plaatjes heerlijk.
Het wordt echt een beetje lente al. De tempratuur doet nog niet helemaal mee maar het en der zie je echt al blaadjes, bloemetjes en dat geeft mij echt energie. Ik ga zo voor het eerst sinds een maand of 8 ofzo weer een poging tot joggen doen.
boedjang
Geplaatst: 02-03-25 00:49
Lizard wat mooi die eitjes zak. Ja praag is machtig. Vandaag laaste dag. Weer 22000 stappen Eerst botanische tuin.daarna markt aan water, door naar katten café en mooie kerk. Tussendoor veel koffie en hapjes. Prachtige lucht vanuit vliegtuig. Nu veilig thuis. Alle dieren heel blij
Hier ook een koud rondje nog volop in de mist. Thuis hadden we geen mist, bijzonder hoe dat over 5 km is die verschillen. Daarna lekker ontbeten met mijn vriendin en de honden.
De grote hond is gelukkig stukken beter weer, ik denk verzwikt dus. Volgende week mag hij weer mee.
shaddy82
Geplaatst: 02-03-25 14:24
Ook er op uit geweest, begonnen in de mist en daarna een lekker zonnetje. Rondje Landgoed Noordhout bij Maarn.
boedjang
Geplaatst: 02-03-25 15:15
Mooi Shaddy in maarn, bootsiebob feestgedruis in,have fun. Faringo prachtig de mist vanmorgen. Wij weer thuis en vanmorgen ook prachtige omkomst Ik heb de foto's van m'n camera uitgelezen, daar zat ook nog moois bij van praag.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-03-25 16:16
Ik haak ook weer aan. Drukke week gehad. Ik zag van alles, beetje carnaval, mooie stad, mist, lieve diertjes en mooie natuur.
Ik ben ook naar een landgoed geweest bovenop de Amerongse berg. Lekker gelopen. Het is ook trainingsgebied voor de Nederlandse eventing ruiters voor heuveltraining.
Wat een heerlijke foto' s van jullie van dit weekend. Praag en bos en een hele mooie ochtend vanmorgen. Fijn he, dit weer!!
Ik heb een rondje Kralingse Plas in Rotterdam gewandeld met de lab. Was ook heerlijk.
lizard
Geplaatst: 02-03-25 17:28
Mooie foto's, shaddy82. Leuk dat verschil van mist naar zon.
Van boedjang,en susan ,ook mooie foto's.
Hier bleef het vanmorgen ook lang mistig. Dus wat later op pad. Nu naar Rheine. Was ik al een tijdje niet geweest.
Naar het saline park,die parkeerplaats is ook dichtbij de dierentuin. En volgens mij was het daar stik druk.
Maar goed,hier werd vroeger zoutwater opgepompt. En dan liep het over deze stellage met takkebossen. Zodat het water deels kon verdampen.
Er is ook een kolonie ooievaars,en die waren heel druk met nestmateriaal zoeken,en heen ,en weer vliegen.
Doorgelopen naar klooster Bentlage. En even door het museum gewandeld.
En verder langs de Ems. En met een cirkel weer terug naar de parkeerplaats.
BeFunny
Geplaatst: 02-03-25 20:09
Faringo, wat een prachtige sfeer op je foto's
Shaddy ook mooie foto's, misschien heb je mij wel gezien ik heb daar ook gelopen van Driebergen zeist naar Maarn
Bloedjang ook mooie fotos
En Lizard ook weer heerlijk aan de wandel geweest.
Ik vergeet bijna SusanH die ook mooie fotos heeft Ik twijfelde vanmorgen tussen Veenendaal of Zeist. Anders had ik jou misschien tegen gekomen
Nou wij zijn dus ook wezen wandelen op de autrechtse Heuvelrug
boedjang
Geplaatst: 02-03-25 20:53
Lizard mooi stuk, en prachtig de ooievaars ook. SusanH amerongse berg vind ik ook zo mooi. Goof ook fijn met lab uitgeweest.en be funny, prachtig hoor.wat een fijn weer he Wij vanmiddag nog met lil naar leyduin. Zo'n fijn rondje
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 02-03-25 21:18
Lizard wat bijzonder. Mooi park.
Befunny de lente straalt er vanaf. Ook dichtbij mij geweest.