Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ik houd van kilometers maken en heb mijn eerste marathon gelopen met behulp van het schema van runnersworld. Nu train ik met deze basis zelf verder en luister ik vooral naar mijn lichaam. Ik ga serieus eens verder kijken naar het twee keer per dag lopen, de dagen dat ik naar kantoor ga ben ik onder de pannen van 5 tot een uur of 8 en daarna zijn paarden, hond en man er ook nog. Eten onderweg blijft een drama bij mij, mijn hartslag schiet omhoog, ik raak gefrustreerd en dat helpt helemaal niet. Ik ben dus heel blij met de Tailwind-tip die ik hier kreeg, al moet ik daar ook weer mee oefenen qua hoeveelheid.
Maar het geeft altijd wel een voldaan gevoel.
Ik heb de tandjes nog gevonden tussen de rubbers
Maar het was goed bedoeld denk ik dan maar. 
Ik benijd jullie niet, knap gedaan!!
Heel lief van de kat maar niet zo handig. 

denk dat het wel goed zit met mijn conditie. Hoefde ook niet echt moeite te doen tijdens het lopen
ik mag weer rustig opbouwen dus maandag 20 minuten op heel laag tempo gelopen maar heb nu toch irritatie. Dus ik ga nog een week rust nemen.
Supervixen schreef:Ik had hem gezien goof.
Er zijn mensen die zulke enorme prestaties neerzetten!
Ik had ook een vrouw gezien die elke dag een halve liep, een jaar lang.
Op insta volg ik iemand die gisteren de verlengde duinhopper voltooide. Startte ergens bij België langs de kust en liep langs de kust tot het puntje van Noord Holland. 512km totaal en die heeft er 134.5 uur over gedaan.
En ook iemand die ik volg heeft 52 marathons in 52 weken gelopen.
Waar een mens toch allemaal toe in staat is hè, echt zo gaaf!
Vorig jaar een Amerikaan die 101 volledige triathlons deed in 101 dagen. Hoe dan?!
. Maar goed, bij haar is het ook een jarenlange consistente trainingsomvang en goede basisconditie waardoor haar lijf dat aankan.

Ik heb me er een beetje in laten luizen door mijn man, we hadden in eerste instantie een afspraak over voedingsadvies, maar daarna werd duidelijk dat ik dan een eerst een half uur mee zou trainen. Viel me alles mee gelukkig, maar nu denkt mijn man dat ik iedere week mee ga, daar moet ik even over nadenken