Er staat in de polis verder niets over welke fase van testen, alleen testen/proefpersoon.
Vandaar mijn vraag hier.
Ze wachten nog op antwoord van de verzekeringsmaatschappij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Douce schreef:Ja, lekker snel vaccineren en achteraf tot de conclusie komen dat je sommige bijwerkingen niet had voorzien.
Nee de hele logistieke operatie erom heen
purny schreef:sureido schreef:Sunweb betaalde vorig jaar ook testen volgens mij. Dus je kan er denk ik wel vanuit gaan dat het gratis is.
Ik zou je aanmelden dan Purny, wat let je?
Er zijn 17000 aanmeldingen binnen gekomen
pien_2010 schreef:Fout gelezen. Ik dacht zorgverzekering. Eens dat de organisatie zelf iets achter de hand moet hebben voor als het fout gaat.
purny schreef:Douce schreef:Ja, lekker snel vaccineren en achteraf tot de conclusie komen dat je sommige bijwerkingen niet had voorzien.
Nee de hele logistieke operatie erom heen
Vayo schreef:NOS.nl
Fabriek in Leiden mag AstraZeneca-vaccins maken, flink meer doses beschikbaar
Het bedrijf Halix in Leiden mag de coronavaccins van AstraZeneca produceren voor Nederland en de andere landen in de Europese Unie. De fabriek is vrijdag goedgekeurd door de toezichthouder, het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA).
Door de goedkeuring van het EMA wordt het vaccin voortaan in vier fabrieken wereldwijd geproduceerd en komen er daardoor meer vaccindoses beschikbaar.
Citaat:9000 kwetsbare patiënten krijgen coronavaccin in het ziekenhuis
Ziekenhuizen gaan vanaf morgen beginnen met het vaccineren van een groep kwetsbare patiënten, zegt Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijke Netwerk Acute Zorg tegen de NOS. "Het gaat om zo'n 9000 patiënten die bijvoorbeeld een orgaan- of beenmergtransplantatie hebben gehad of een ernstige immuunziekte hebben." De ziekenhuizen nemen deze taak op zich, zodat de behandeld arts vanaf het begin betrokken is bij de vaccinatie en de effecten daarvan.
In de vaccinatiestrategie zou deze groep waarschijnlijk later aan de beurt zijn vanwege hun (jonge) leeftijd. Het RIVM heeft de patiënten die hiervoor in aanmerking komen een uitnodiging gestuurd.
Citaat:EU en VK op het punt vaccindeal te sluiten'
Een oplossing in de vaccinruzie tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk lijkt nabij. Dat meldt de Britse krant The Times. Mogelijk wordt er dit weekend een akkoord gesloten. Het compromis zou luiden dat de EU de export van Pfizer-vaccins niet tegenhoudt en dat de Britten afzien van partijen AstraZeneca-vaccins die geproduceerd worden in Leiden.
secricible schreef:Citaat:9000 kwetsbare patiënten krijgen coronavaccin in het ziekenhuis
Ziekenhuizen gaan vanaf morgen beginnen met het vaccineren van een groep kwetsbare patiënten, zegt Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijke Netwerk Acute Zorg tegen de NOS. "Het gaat om zo'n 9000 patiënten die bijvoorbeeld een orgaan- of beenmergtransplantatie hebben gehad of een ernstige immuunziekte hebben." De ziekenhuizen nemen deze taak op zich, zodat de behandeld arts vanaf het begin betrokken is bij de vaccinatie en de effecten daarvan.
In de vaccinatiestrategie zou deze groep waarschijnlijk later aan de beurt zijn vanwege hun (jonge) leeftijd. Het RIVM heeft de patiënten die hiervoor in aanmerking komen een uitnodiging gestuurd.
Ik zag dit bericht en ben het ff kwijt. Deze hoogrisicogroep wordt toch op dit moment al in zkh gevaccineerd? Mijn vader heeft zijn vaccin al gehad nav hoog-risico en de voorbeelden die ze noemen (transplantatie en ernstige immuunziekte) vallen daar toch onder?