Lekker doorgefietst inderdaad Musli

gaucho, ik denk dat jezelf goed voelen en complimentjes krijgen van de buitenwereld echt genoeg zeggen. Je ben zó goed bezig! En lekker gezweet gisteravond.
Goed bezig Esther

Lief, miccamaaike! Ik heb er ook even op gezeten dinsdag en dat voelde zo goed

Ik heb alleen geen schoenen meer voor mezelf en wil een ander zadel voor mijn merrie, dus we houden voorlopig tot aan de zomer denk ik op wat stappen. Zo went de jongste (ik heb er 3) er ook aan dat ze ‘alleen’ op de weide moet blijven terwijl wij met de 2 haflingers een rondje errond stappen. Wat een heerlijk gezicht is die foto!

Pallatin, is jouw weegschaal misschien ook enorm gevoelig over op welk punt je er exact op gaat staan? Bij de mijne moet je ook echt altijd op exact dezelfde plek gaan staan of je gewicht scheelt gewoon kilo’s inderdaad

Mariëlle, ik ga ook een beetje ‘versneld’ hoor. Daarnaast zijn jaar 3 en 4 van de studie redelijk zelf in ze te delen. Ik maak het mezelf gewoon graag moeilijk

Wat goed Otti om zo te zijn wezen wandelen. Mooie foto ook, voelt hij zich wat beter?
De weegschaal was lief

400 gram er af deze week, heel blij mee. Gisteren een fijne stagedag, vandaag voorbereiden voor morgen en vanavond bootcamp. Ik ga dus zonder mijn vriendin die wat rond mijn niveau zit, dus ik hoop dat de andere vrouw er is die ook rond ons niveau zit. De rest doet het al jaren, of is gewoon zo fit, die hou ik niet goed bij