Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Gaaf, ik hou van de botanische stijl.
Ik hoop zo dat ze het wil doen en we een datum kunnen afspreken. Ik hoor het pas ergens volgende maand, want ze werkt daar niet zo vaak.
Pepperrr schreef:Energy doet t altijd goed (tenzij je slecht gaat op cafeïne natuurlijk).
Qua kleding kun je het beste iets aan doen wat niet schuurt en niet strak zit. Verder maakt t niet zo veel uit, er komt toch wel folie overheen dus met het naar huis gaan zul je er weinig last van moeten hebben. En thuis natuurlijk gewoon lekker laten luchten.
Supervixen schreef:Ik heb artcastle gemaild dat ik een tattoo wil van Veerle van een secretarisvogel. De kop of het lijf, dat maakt me niet uit. Ik heb deze vogel in Zuid-Afrika gezien en ik vind hem fantastisch.
Zij doet normaal eerst een consult en dan de tattoosessie. Dat ben ik niet gewend en ik kan ook niet op de dagen dat zij dat consult doet. Nu heb ik mijn vrije dagen voor het nieuwe jaar doorgemaild en gaat degene die ik aan de telefoon had overleggen of het zonder consult kan. Ik geef de tattooartist altijd veel vrijheid, dus lijkt mij geen probleem. Maar misschien vindt zij dat wel een probleem. We gaan het zien.
Ik heb er foto's bij gedaan met de maten van de vrije plek op mijn armen erbij en wat referentiefoto's.
Wat ik gaaf vind van haar:
[ [url=m/4PgF96.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jCFn2N.jpg]Afbeelding[/url] ]
De secretarisvogel:
[ [url=m/EI72MA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CWzKw1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sweetgirl1 schreef:Pepperrr schreef:Energy doet t altijd goed (tenzij je slecht gaat op cafeïne natuurlijk).
Qua kleding kun je het beste iets aan doen wat niet schuurt en niet strak zit. Verder maakt t niet zo veel uit, er komt toch wel folie overheen dus met het naar huis gaan zul je er weinig last van moeten hebben. En thuis natuurlijk gewoon lekker laten luchten.
Dag erna moet ik wel werken, We hebben katoenen shirts, Die kunnen denk wel gewoon zo toch
IvysToeter schreef:Artiesten bij artcastle hebben altijd eerst een intake om te bespreken wat je wil/waar etc.
En dan een aanbetaling en op de dag zelf krijg je het ontwerp.