En fijn Tortilla, eind is in zicht dus

Hier gaat het nog wat minder, ik had gisteren echt een slechte dag. Ik was alleen thuis met eten en heb dan nooit zin om te koken dus pizza besteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jorika1986 schreef:Hier komt het doel ook dichter en dichterbij.
Doel is 75 en ik zit op de 75,5.
Daarna gaat het doel weer een stukje naar beneden om het in hapklare brokjes, haalbaar te maken.
Totaal nu -41kg.
Van de week zal het even lastig zijn, omdat ik mijn verjaardag vier. Maar ga mijn best doen mij in te houden.
Mij wel voorgenomen te genieten van een gebakje! Gewoon omdat het een keer mag.
Unique6 schreef:Ik ben niet perse veel te dik, maar ik heb wel echt zo’n vetrolletje op mijn onderbuik liggen. Ik ben nu bezig met nog 5 kilo kwijt te raken, maar zal dat vetrolletje verdwijnen? Vet van mijn buik lijkt wel nooit weg te gaan..
Linde99 schreef:@ClaudiaHS dat is het ook, en ik snap echt niet hoe dat het komt. Ik zal de app wel verkeerd gebruiken ofso? Ik heb gisteren op (even globaal): 3 boterhammen met mager beleg, banaan en sultana koekjes en 's avonds stoofpot met rundvlees en wat rijst. En dan kom ik daarop haha
Mjetterd schreef:jorika1986 schreef:Hier komt het doel ook dichter en dichterbij.
Doel is 75 en ik zit op de 75,5.
Daarna gaat het doel weer een stukje naar beneden om het in hapklare brokjes, haalbaar te maken.
Totaal nu -41kg.
Van de week zal het even lastig zijn, omdat ik mijn verjaardag vier. Maar ga mijn best doen mij in te houden.
Mij wel voorgenomen te genieten van een gebakje! Gewoon omdat het een keer mag.
Wauw wat knap zeg! Hoelang ben je nu bezig? En afvallen lukt door gezond eten en bewegen?
Adamootje schreef:Wat zijn veel van jullie lekker op weg! Ga zo door!
Vandaag viel het een collega op dat ik wat kilo’s kwijt was geraakt. Ik zie het zelf nog niet zo (als ik in de spiegel kijk of op de weegschaal) maar het valt blijkbaar anderen wel op. We blijven dus lekker volhouden.