Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
juval schreef:nee hoor, niet geschat, van de site van het Voedingscentrum:
portie muesli met fruit 161 kcal
volle yoghurt 87 kcal
omelet 3 eieren 300 kcal
kaas 20 gr 58 kcal
kipfilet 20 gr 19 kcal
tomaatje 10 kcal
Aardappelschijfjes 229 kcal
groente (rode kool) 20 kcal
vlees (varkensfilet) 110 kcal
appel 81 kcal (2x)
= 1156.
ik ga op zoek naar een app om het goed bij te houden.
Maanlicht schreef:Hoi allemaal, ik leef ook nog. Ik ben hier een tijd niet geweest omdat het niet echt goed gaat. Ben heel veel aangekomen en ook behoorlijk onzeker. Omdat ik nu thuis zit wil ik alleen maar eten, ik eet als beloning, ik eet als ik me verveel, ik eet als ik honger heb, ik eet als ik geen honger heb. En ik ben er klaar mee. Ik voel me zo ongezond en ellendig, dat ik echt iets moet veranderen. Ik heb het even allemaal op een laag pitje gezet vanwege mijn burn-out, maar dat helpt me eigenlijk totaal niet. Ik word veel vrolijker als ik gezond eet en me daardoor goed voel, en niet als ik me de hele tijd volstop met rotzooi. Dus ik ben weer terug. Morgen begin ik!
Lijstje voor morgen alvast:
O: glas karnemelk, twee mandarijnen, 2 plakjes notenbrood
L: twee boterhammen met zelfgemaakte tzatziki en gerookte ham
T: twee mandarijnen, cracker met pompoenpitten
A: aardappelsalade met een klein beetje zalm, kommetje venkelsoep
Maanlicht schreef:Mannen...![]()
Die van mij gister ook, toen ik in een strak hemdje (heel oncharmant) een blouse aan het strijken was die ik nog aan moest: "Je bent wel wat zwaarder geworden he?"
Maanlicht schreef:Mannen...![]()
Die van mij gister ook, toen ik in een strak hemdje (heel oncharmant) een blouse aan het strijken was die ik nog aan moest: "Je bent wel wat zwaarder geworden he?"
Bhriseis schreef:Riddershow, wat een banketstaaf en onhandige opmerking! Het is misschien goed bedoeld, maar er zijn andere manieren om te zeggen dat jij een bikkel met karakter en doorzettingsvermogen bent!