Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:Lieve spice, nog steeds tover je een lach en een traan op mijn gezicht. Een traan omwille van je slechte nachten en je leed, een lach om je geweldige vorm van humor. Hopelijk komen er weer wat goede dagen jouw kant op.
nanne02 schreef:Priscilla, mijn wens is in vervulling gegaan!
De periode dat het zo slecht met je ging kon ik alleen nog maar heel hard hopen en duimen dat je mijn verjaardag zou halen, en ja hoor, ze doet het weer!
Dankjewel!
En Priscilla, jij bent mijn grote voorbeeld, hoewel het je raar in je oren zal klinken, maar ik bewonder je echt! De momenten dat ik mopper of boos ben om iets onnodigs. En als ik dan terug denk en mezelf om mijn vingers moet tikken: kijk is naar Priscilla! Zij moppert nooit (of laat het iig nooit merken) maar zij heeft het veel zwaarder, en toch is ze boordevol humor. En dan moet ik toch wel bij mijzelf denken om iets minder te mopperen of helemaal niet.
Bedankt Priscilla, dat je een topic geopend heb, waar ik mezelf op mijn vingers heb leren tikken, Priscilla, je bent een super dappere vrouw! Ik bewonder je!
Je bent geweldig!![]()