[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 09:16

Ik denk ook dat het voor je eerste tattoo en je eigen gemoedsrust beter is om een artist te zoeken die ook op papier tekent. Met freehand kunnen sommige artists prachtige dingen doen, maar als je zelf zegt dat je veel twijfelt, zal je meer op je gemak zijn als iemand je ontwerp tekent zodat je het op voorhand al even kan zien.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 10:15

Ik heb deze tattoo in Turkije laten zetten. Hij heeft hem eerst op mijn voet getekend en we hebben hem samen verzonnen. Welke bloemen, de stipjes en sterren waren mijn idee en de kleur van de bloemen was op zijn advies. Ik wilde er nog een hartje in, dus er zit een hartjesblaadje aan.
Ik ben er nog steeds erg blij mee en krijg veel complimenten; zelfs van mensen die niet van tattoos houden :)

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 14:07

Hi Ladies,

Ik laat me normaliter voor de girly stuff tattooeren door Marsha en de Vincent doet de stoerdere tattoo's :)

Nu wil ik op mijn rechterarm een sleeve, mandala/dotting/bloemen zonder kleur, alleen zwart en schaduwen. Wie weet hier een goede artiest voor? Ik heb al een zwaluw op mijn onderarm dus die moet gecoverd worden of eromheen gewerkt.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 14:15

Snip Art misschien in Amsterdam?

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:20

Iemand die zijn mening kan geven over deze tattoo's en dan bedoel ik echt qua hoe de lijnen zijn, hoe het ingekleurd is etc? Aangezien ik daar geen verstand van heb. Vind dat hij er echt mooi werk tussen heb zitten, maar misschien kijken jullie daar anders naar?
http://www.studio-fly-tattoo.nl/foto-al ... oo/diverse

Deze shop is namelijk redelijk dicht bij mij. Anders word het alsnog gewoon kingdom tattoo's. Maar aangezien iemand mij deze gister aanraadde vroeg ik me af wat jullie er van vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:40

love__mandy schreef:
Iemand die zijn mening kan geven over deze tattoo's en dan bedoel ik echt qua hoe de lijnen zijn, hoe het ingekleurd is etc? Aangezien ik daar geen verstand van heb. Vind dat hij er echt mooi werk tussen heb zitten, maar misschien kijken jullie daar anders naar?
http://www.studio-fly-tattoo.nl/foto-al ... oo/diverse

Deze shop is namelijk redelijk dicht bij mij. Anders word het alsnog gewoon kingdom tattoo's. Maar aangezien iemand mij deze gister aanraadde vroeg ik me af wat jullie er van vinden.

Ver vandaan blijven. Vind behalve dat ze niet top gezet zijn, vooral de ontwerpen en afwerking niet goed. Inkleuren zijn ze ook niet al te best in.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:46

Plus dat ze volgens mij veel te diep tattooëren, want op deze foto zie je dat de inkt echt in een bultje op de huid ligt, terwijl bij een nette, goed gezette tattoo de inkt in je huid "zit" en er niet boven opligt: http://www.studio-fly-tattoo.nl/plaatje ... 07A013.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:03

Yasmine schreef:
Plus dat ze volgens mij veel te diep tattooëren, want op deze foto zie je dat de inkt echt in een bultje op de huid ligt, terwijl bij een nette, goed gezette tattoo de inkt in je huid "zit" en er niet boven opligt: http://www.studio-fly-tattoo.nl/plaatje ... 07A013.jpg

Ja die was me ook al opgevallen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 17:53

Kwal schreef:
Tinkerloos schreef:
Waar was dat Kwal?

Waar ik vandaan kom of waar de tattoo staat? Of waar ik hem heb laten zetten? :D
Waar je vandaan komt. ;)
Je schreef: zij is er geboren, getogen en overleden en ik ben er geboren en gewoond tot mijn tiende.
Maar er staat nergens waar het was.
Nu ben ik benieuwd. :D

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:38

Hi! Weet iemand een artiest met ongeveer de stijl van Costah? http://www.costah.net/drawings.html er is een uiltje van enkel lijnen en nog een paar bloemen/harten met watercolour die ik te gek vind.. Costah is in november in Brussel maar wil dan alleen grote tatoeages doen..

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:49

Joolien schreef:
MickeyenVici schreef:
Het waren 2 hele simpele mensen die niet van poespas hielden maar wel van natuur en dieren. Ik zit nu te denken aan een paardenbloem die verwaaid met 2 vogeltjes ( symbool voor opa en oma ) en de tekst forever loved forever missed. Ik wil het eerst uit laten tekenen op papier. Degene die ik hem wil laten zetten ontwerpt alleen direct op de huid en niet op papier en ik ben een twijfelaar dus moet ik hem eerst echt zien en vaak naar kijken.

Als het je eerste tattoo is, zou ik daar nog goed over nadenken. Misschien beter iemand zoeken die het ontwerp gewoon eerst tekent en stencilt zoals jij het wilt. Freehand is leuk, maar kan anders worden dan dat je voor ogen had.

En idd, wat anderen zeggen. Als je 2 ideeen hebt, is er altijd wel een goede artiest die die ideeen samen kan laten smelten met een blitse tekening.

Nee het is niet mijn eerste tatoeage heb er al een en die is ook door dezelfde persoon gezet die hem nu wil laten zetten. :)
Ik denk er ook nog effe goed over na voor ik hem laat zetten.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 19:49

Tinkerloos schreef:
Maar er staat nergens waar het was.
Nu ben ik benieuwd. :D

Noordwijk aan Zee :) Niks exotisch :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:20

Joolien schreef:
Yasmine schreef:

Ja die was me ook al opgevallen.

Eens! Dit is mij dus overkomen en het is geen gezicht, doe het niet.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:05

Hoi allemaal,

Weten jullie of deze manier van transparante silhouetten over elkaar een bepaalde term hebben? ik zou graag wat meer van deze stijl vinden om wat extra inspiratie op te doen voor potentiële nieuwe tattoo.
Bedankt vast :)

Afbeelding

Afbeelding

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:22

Double exposure heet dat voor foto's. Misschien kan je daar extra inspiratie vinden?

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 23:47

Rebel_Jits schreef:
Double exposure heet dat voor foto's. Misschien kan je daar extra inspiratie vinden?

Hartelijk dank! dat is het precies, hiermee kan ik zeker een heleboel meer vinden :j

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 09:07

Zou dat werken voor een tattoo?? Ik vind die paard en leeuw wel super mooi!!

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 09:59

Ik denk dat het er heel anders uitkomt, en je zou het er een iets duidelijker en opener design van moeten maken, maar je zou wel iets kunnen krijgen dat er op lijkt. Het zal echter niet zo snel dat watercolour effect van de 'doorschijnende' inkt krijgen, want zo werkt tattoo inkt niet.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:06

Dacht het ook al. Ik heb ook al gelezen dat die watercolour tattoo's niet zo echt goed oud worden? Iemand daar ervaring mee?

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:27

Ik denk dat jullie gelijk hebben dat het effect niet zo zal zijn zoals op papier. Het is ook niet helemaal wat ik wil. Maar met de term double exposure zie je ook afbeeldingen die idd meer in elkaar passen als het ware dan over elkaar heen. Ik wil zelf wat creëeren en heb alles wat ik wil al vrij duidelijk voor mezelf qua dieren en kleuren, alleen de juiste opstelling nog even vinden.

The_Cat schreef:
Dacht het ook al. Ik heb ook al gelezen dat die watercolour tattoo's niet zo echt goed oud worden? Iemand daar ervaring mee?

Dit heb ik ook gelezen. Het is hier er ook al over gegaan en volgens mij zijn er ook shops/artiesten genoemd waarbij de kwaliteit goed is, maar weet eigenlijk niet meer precies wanneer dat was.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:57

Qua techniek weet ik niet of het sneller verouderd, maar kleur vervaagt in ieder geval sneller dan zwart, en kleur zonder outline blijft ook minder lang goed, dus ik kan me voorstellen dat een watercolour tattoo, zeker tattoos met pastelkleuren, in verhouding veel sneller vervagen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 13:23

Als je googlet op double exposure tattoo kom je supermooie dingen tegen. Ik vind het zeker wel iets hebben, maar idd, denk dat je hetzelfde effect niet echt krijgt als in deze afbeelding. Maar andere stijlen daarin zijn ook heel mooi.

Ik ga in oktober voor deel 1 van 3 in watercolour, ben benieuwd wat het geeft en hoe het zal houden. Maar ik vind het bijzonder mooi, dus wou absoluut die stijl.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 23:02

Hoi bokkers
Ik zoek een artiest die ook mandala's kan doen of iets in die richting. Het idee is een afdruk van een hondenpoot in negatief (dus huid met rand) en daaromheen dus mandala.

Nu gaat de artiest door wie ik wilde laten doen naar Verweggistan. Dus ik zoek iemand in Noord Holland :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 23:16

Ik vind dat Bertus Gieskes ook rete gave mandalas zet, waar hij momenteel is weet ik zo niet.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 23:42

Enschede zie ik net :')