Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 20:59

Dat maakt niet uit ;)
Heb er niet alle verstand van dus ik kan dit niet met zekerheid zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:01

Als het uit de verpakking is, kunnen ze niet aantonen dat je het daar gekocht hebt.
Je had het net zo goed mee kunnen nemen op de heenreis.

Anders zouden ze je ook kunnen laten betalen voor al je cosmetica die je van huis mee neemt ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:04

Ik had ook een oliebol mee en heb ook geen problemen gehad :") Mijn halve koffer zat vol met makeup :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:05

Lees dit eens door.

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... _belasting

430 euro is dus sowieso al belastingvrij. Vooral met cosmetica zou ik me geen zorgen maken. Een dure nieuwe macbook in doos valt nogal op, net zoals broeken in 10 verschillende maten. Een lipstick, not so much. :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:06

Het zijn geen lomperds daar hoor, als ze écht willen, dan gaan ze graven en zien ze heus wel wat oud en nieuw is. En waarschijnlijk zijn de serienummers ook anders. Ik heb nog nooit problemen gehad met meenemen en ik neem echt veel mee terug :'). Laatste keer waren we met z'n 5en en ik denk dat er serieus voor meer dan 10.000 euro aan waar mee is gegaan terug :oo . (macbook, 7 paar uggs, heel veel make up en kleding etc...) Maar ze zijn volgens mij nooit zo moeilijk zolang je idd gewoon de verpakking weggooit.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:18

Haha oke bedankt :)

Dus gewoon de verpakking weggooien :D

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:18

welke merken zijn eigenlijk aanraders om in amerika te kopen?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:30

Lorac <3 Nars <3

en eigenlijk alles want alles is goedkoper lolol

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:33

xNavatu schreef:
Lorac <3 Nars <3

en eigenlijk alles want alles is goedkoper lolol

Haha ja echt jammer dat het hier zo duur is.
En dat koop je allemaal bij sephora ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:37

En Ulta :)

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:38

Anthea schreef:
En Ulta :)

Oke bedankt :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:40

Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ik had een vraagje.
Ik heb mijn mascara nu een redelijk lange tijd (ik heb de one by one van maybelline), en ik heb besloten hem te vervangen.

Ik heb redelijk veel en lange wimpers van mezelf en ik draag nooit zo veel mascara, omdat het er bij mij nogal snel klonterig uit gaat zien en mijn wimpers direct aan elkaar gaan plakken.
Nu ben ik opzoek naar een fijne mascara die mijn wimpers fijn gescheiden houdt (zoals one by one, maar deze is mij eigenlijk een beetje te duur). Weet iemand nog een ander fijn merk?

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 21:51

Imke1998 schreef:
Ik heb mijn mascara nu een redelijk lange tijd (ik heb de one by one van maybelline), en ik heb besloten hem te vervangen.

Ik heb redelijk veel en lange wimpers van mezelf en ik draag nooit zo veel mascara, omdat het er bij mij nogal snel klonterig uit gaat zien en mijn wimpers direct aan elkaar gaan plakken.
Nu ben ik opzoek naar een fijne mascara die mijn wimpers fijn gescheiden houdt (zoals one by one, maar deze is mij eigenlijk een beetje te duur). Weet iemand nog een ander fijn merk?

Als je maybelline te duur vind, vind je vast rimmel en loreal ook te duur of niet ?
Verder kan je kijken naar catrice en essence.
Die hebben vaak ook hele fijne :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:22

Imke1998 schreef:

Bij de kruidvat zijn alle Maybelline mascara's tot en met deze zondag 1+1 gratis :) Dan is het wel even een grotere uitgave maar wel 2 mascara's voor de halve prijs, en heb je wel je fijne mascara waar je weer even mee vooruit kan.

*kruipt terug onder meeleessteen*

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:22

dankjewel allemaal :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 08:39

Ik gooi nooit de verpakkingen weg van make-up als ze de koffer in gaan, vind ik zonde en leuk om thuis uit te pakken :') Joh, je kan tot €430 invoeren zoals Anthea al zegt, dus geen problemen daar mee.
Al zo vaak zo veel meegenomen, nog nooit eruit gepakt, maar dus ook nog nooit boven de limiet ingevoerd. Mijn moeder daarentegen wel, ook nog nooit problemen gehad.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 11:02

Imke1998 schreef:

Je zou ook kunnen kijken bij het Essence of Catrice schap in de kruidvat. Daar hebben ze erg goedkope mascara's!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 11:12

Ik heb een mascara van GOSH en die vind ik echt super. Die klont ook niet.
Ik heb alleen geen idee wat die kostte, ik heb hem bij kruitvat gekocht.

Ik ben gisteren top geholpen bij de ici paris xl voor een nieuwe foundation. Met een gezicht als een geschrobte keukenvloer ben ik binnen gelopen. Ik heb echt heel veel foundations opgehad. Uiteindelijk YSL Encre de peau BD20 en die was perfect. Dus, rib uit mijn lijf, maar ik ben blij. Gisteren ook de hele dag opgehad en ook intensief mee gedanst, maar het zat nog perfect.

Ze hebben trouwens ook sale waaronder sommige duurdere merken met 50% korting. ik heb een collistar en een shiseido lipstick, samen voor 25 euro kunnen kopen.

edit:
Deze mascara van GOSH, alleen dan in het bruin.
https://www.kruidvat.nl/gosh-amazing-le ... fromsearch

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 15:34

Oeh Encre de peau heb ik ook veel goeds over gehoord! :)

Ik wil binnenkort toch eens naar de huisarts voor mijn hormonale acne, ik ben het echt helemaa zat, haha :')

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 16:52

Super fijn poco, hoop dat ie je gaat bevallen :)
Tyt, lastig lijkt me dat :(:)

Ik heb momenteel erg veel last van onderhuidse bultjes, zijn niet uitknijpbaar, niet pijnlijk, niet rood over het algemeen maar wel lelijk :(
Heb al geswitched in dag en nacht crème om te kijken of t daaraan lag maar geen verschil.. misschien toch vaker mn microdelivery peel gebruiken, of hebben jullie andere ideeën?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:05

Zucht... Ik vandaag weer al mijn moed bij elkaar geschraapt en naar de MAC counter... Was een hele vriendelijke dame dit keer gelukkig, maar ze hadden al heel erg lang geen nieuwe lading lipsticks meer binnen gekregen dus zowel Velvet Teddy, Media als Diva hadden ze niet meer. Heb wel die limited edition rode op gehad, die matte met glitters. Staat me voor geen meter. Gelukkig niet met lege handen naar huis gegaan want ik heb een blush meegenomen :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:18

Ja mijn huid is ook weer heerlijk bezig.. ik heb juist van die onderhuidse die wel ontzettend pijnlijk zijn en wel knalrood zijn :') Gelukkig heeft het zich alweer enigzins terggetrokken naar mn kin en die omgevingn want vorige week zat mn hele gezicht eronder -.-

Ah balen Emma! Welke blush heb je? :D
Ik wil zooo graag een nieuwe Nars blush :( Gebruik op het moment echt elke dag Deep throat.. zoo lovely <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:21

Ik zal zo even kijken welke kleur het precies is, het is iig een beetje een plum kleur. Heel donker in ieder geval!

Verder heb ik ook echt giga huidproblemen. M'n huid is echt baggervet, zelfs als ik geen make-up draag kan ik er zo een laagje 'vet' vanaf schrapen met mijn vingers. Word er echt helemaal leip van -O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:22

hier gaat het ook lekker :S gisteren een allergie aanval in mn gezicht, paar bulten van meer dan 1,5 cm lang.. lang leven bioforce, is vandaag al bijna weg :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 17:24

Oeh, dan ben ik ook heel erg benieuwd welke je hebt Emmaa_! :D Ik kan zelf maar geen genoeg krijgen van Animal Instincts. Sinds ik heb 'm heb draag ik bijna niks geen andere blush meer <3 Op gewone werkdagen na, dan pak ik een kleurtje die altijd goed is en waar ik niet over na hoef te denken bij 't aanbrengen.