Ik heb al het bestelde binnen. Ben er erg happy mee. Geen idee hoe ik de geur zou moeten omschrijven, anders dan dat het niet sterk is (en voor mij is dat een plus). Misschien dat ik dan toch nog wel een keertje overstag ga voor de kaars...
De geur is zacht, ben zelf meer van de sterke geuren (vond anahata, yalda etc erg fijn) maar wel lekker zo voor de zomer. Misschien nog wel geslaagder dan Chado
Letizia
Geplaatst: 04-06-19 17:27
Vandaag even naar de rituals geweest, heb de glow mask gekocht, paar keer een proefmonster van gehad en dat beviel goed En even een nieuwe sun protection, gezien ik m'n oude niet kan vinden... en natuurlijk een auto parfum, want, waarom niet Karma dit keer en kreeg ik de strandtas ik weet niet wie het zei van de boodschappentas? Maar heel goed idee!
Ja, je kan de tas natuurlijk overal voor gebruiken. Hij is trouwens een stuk groter dan ik had verwacht. Ik heb hem al in gebruik, ben met knoopkleden bezig (smyrna) en al die wol/garen neemt onwijs veel ruimte in als het gesorteerd is, dus een handige tas om alles in op te bergen.
Zouden jullie mij misschien kunnen helpen? Ik zoek voor een Dao-fan een keer iets anders. Hebben jullie een idee wat een beetje in de buurt komt en wat in de smaak zal vallen?
laura1987
Geplaatst: 04-06-19 19:06
Oscar schreef:
Zouden jullie mij misschien kunnen helpen? Ik zoek voor een Dao-fan een keer iets anders. Hebben jullie een idee wat een beetje in de buurt komt en wat in de smaak zal vallen?
Niet banketstaaf bedoeld, maar ik denk dat een echte Diehard Dao fan toch het meest blij wordt van de dao
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 04-06-19 19:13
De diehard Dao-fan heeft echt alles al en soms zelfs meer dan dubbel Vandaar dat ik eens wat anders wil geven.
Net de interieur spray van Dao besteld Ben ook wel heel benieuwd naar de Amsterdam collection maar kom daar echt nooit haha en bestellen zonder te weten hoe die ruikt doe ik niet snel
Denk dat ik voorlopig ook wel even vooruit kan
Spoiler:
Heb altijd veel gekregen maar nooit gebruikt, vond ik zonde inmiddels gebruik ik het wel lekker
Oscar, ik ben ook wel echt fan van Dao maar moet zeggen dat ik de Karma ook heel lekker vind
Hier ook die hard Dao fan. Ik vind de Karma ook erg prettig en rustgevend, net als de Sakura.
Gisteren ook de carparfume gekocht. Wilde eigenlijk de refill, maar heb de aanbieding maar genomen en de houder aan een vriendin gegeven. Baal nu wel dat ik er geen twee heb meegenomen
Jay me... jullie maakten me zo nieuwsgierig dat ik de Amsterdam foam maar gewoon heb besteld (woon alles behalve in de buurt van A'dam, dus even ruiken gaat niet). Toen zag ik de autoparfumaanbieding, bedacht ik dat ik de karma gezichtszonnebrandcreme ook nog wilde hebben (die mini probeer tubetjes vind ik echt top). En toen was het nog maar 5 euro tot de tas
Ik probeer de aanbiedingen te negeren. Gaat me redelijk af alleen 2 weken geleden de Yalda bij de Bijenkorf in de aanbieding, maar dat is vooruitkijken naar het naseizoen