Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Ik word echt gek van de jeuk zit ecgt onder de bulten. Kan ool als reactie op de handschoenen zij ik weet het niet. Heb iig pilletjes voor allergie gehaald want dit is ondraaglijk. Ook poedersuiker dat er niemand is die me kan helpen met het insmeren van mn tattoo
lifaya schreef:Ik heb echt heel veel bulten en roodheid, over mijn hele bovenkant verspreid.
Ik ga iig zo even naar de huisarts post want ik moet echt zeker weten dat het niet erger word ofzo. Ik voel me ook echt futloos, heb nog niks gegeten vandaag en zit de hele tijd te trille. Lekker een lichaam dat zo reageert op een fantastische tattoo.. en ook fijn als vriendinnen die zelf ook ervaring hebben met tattoo's dan even langskomen om te kijken... Notzegt ze dat ik wel even langs haar mag komen..... Ja wat denk je nou zelf? Ze woont hier 5 minuten vandaan, dan niet. weet ik dat ook weer
_Friemel schreef:lifaya schreef:Ik heb echt heel veel bulten en roodheid, over mijn hele bovenkant verspreid.
Ik ga iig zo even naar de huisarts post want ik moet echt zeker weten dat het niet erger word ofzo. Ik voel me ook echt futloos, heb nog niks gegeten vandaag en zit de hele tijd te trille. Lekker een lichaam dat zo reageert op een fantastische tattoo.. en ook fijn als vriendinnen die zelf ook ervaring hebben met tattoo's dan even langskomen om te kijken... Notzegt ze dat ik wel even langs haar mag komen..... Ja wat denk je nou zelf? Ze woont hier 5 minuten vandaan, dan niet. weet ik dat ook weer
Het zal waarschijnlijk een allergische reactie zijn, niets ernstigs. Alleen hoe drukker jij je gaat maken hoe drukker je lichaam mee doet. Kalm blijven dus. Ik heb toen een zalfje gekregen en dat hielp al super
lifaya schreef:Ja ik hoop het ook echt! Ik vind de tattoo echt prachtigik zal een mooie foto plaatsen zodra het er wat beter uit ziet ja haha. Het is nu wat rood maar ziet er verder wel oké uit. Maar ik kan geen foto van m'n rug maken xD