[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:37

Bepanthen is echt een aanrader! Mijn tattoos genezen er zo mooi van dat bijwerken niet eens nodig was. T smeren is even prut maar ik zweer erbij.

Ik ben he-le-maal kapot. Nog niet klaar... 5 maart gaan we weer verder..

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:44

Foto!!!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:50

Oei, doet 't zoveel pijn?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:50

Ik word echt gek van de jeuk zit ecgt onder de bulten. Kan ool als reactie op de handschoenen zij ik weet het niet. Heb iig pilletjes voor allergie gehaald want dit is ondraaglijk. Ook poedersuiker dat er niemand is die me kan helpen met het insmeren van mn tattoo

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:04

Ow dat is balen ja!! Hopelijk verdwijnt je jeuk snel...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:04

Als het morgenvroeg nog zo erg is, bel je dan je huisarts? Vind het maar gek, Lifaya.. Hoop dat je pilletjes helpen en dat het gauw beter gaat!

Vriendin ging vandaag onder de naald en ik heb contact gehad voor bijwerken, het gaat helemaal kriebelen om nog wat te laten zetten, maar dat kan echt niet. Ben nu in balans qua plaatsen en weet van de vorige keer dat ik oneven werd, dat ik daar echt niet tegen kon, dus dat zou betekenen dat er nog 2 bij moeten en dat kan Bruin echt niet trekken. En daarbij moet het geen tatoeage worden om de tatoeage.
Heb nog 1 maas in mijn eigen wet, heb mezelf beloofd dat de tattoo op mijn rug een uitbreiding krijgt als ik weer echt goed kan lopen. Dus als er nou een wonder gebeurt kan ik het zo oplossen. :+

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:24

lifaya, anders even langs de HA-post?

Ik ben benieuwd naar je tatoeage Friemel!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:27

Ik denk idd dat de HA post het beste is.... Ik word er zelf ook paniekerig van... God wat haat ik het in dat soort situaties om alleen te wonen...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:32

lifaya schreef:
Ik word echt gek van de jeuk zit ecgt onder de bulten. Kan ool als reactie op de handschoenen zij ik weet het niet. Heb iig pilletjes voor allergie gehaald want dit is ondraaglijk. Ook poedersuiker dat er niemand is die me kan helpen met het insmeren van mn tattoo

Ik heb dit ook eens gehad, zal ff foto zoeken dan kan je kijken of t gelijk daar aan is.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:39

Edit: stomme photobucket verkeerde foto :') waren allemaal bultjes, jeukte heel erg, ik had toen een allergie

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:41

mooie nagels :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:42

Ik heb echt heel veel bulten en roodheid, over mijn hele bovenkant verspreid.
Ik ga iig zo even naar de huisarts post want ik moet echt zeker weten dat het niet erger word ofzo. Ik voel me ook echt futloos, heb nog niks gegeten vandaag en zit de hele tijd te trille. Lekker een lichaam dat zo reageert op een fantastische tattoo.. en ook fijn als vriendinnen die zelf ook ervaring hebben met tattoo's dan even langskomen om te kijken... Not :') zegt ze dat ik wel even langs haar mag komen..... Ja wat denk je nou zelf? Ze woont hier 5 minuten vandaan, dan niet. weet ik dat ook weer

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:44

Lifaya, jammer dat je niet in de buurt woont!
Maar inderdaad ga langs de huisartsenpost, dan krijg je iets wat de reactie stil legt

(ik heb ooit een reactie op een panty gehad, dus echt van mijn tenen tot aan mijn navel bultjes en jeuken! Ik heb zitten huilen van de jeuk
We hebben toen de HA post gebeld en konden bij de dienstdoende apotheek pillen halen. Ik hoefde niet eens langs te komen)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:45

lifaya schreef:
Ik ga iig zo even naar de huisarts post want ik moet echt zeker weten dat het niet erger word ofzo. Ik voel me ook echt futloos, heb nog niks gegeten vandaag en zit de hele tijd te trille. Lekker een lichaam dat zo reageert op een fantastische tattoo.. en ook fijn als vriendinnen die zelf ook ervaring hebben met tattoo's dan even langskomen om te kijken... Not :') zegt ze dat ik wel even langs haar mag komen..... Ja wat denk je nou zelf? Ze woont hier 5 minuten vandaan, dan niet. weet ik dat ook weer

Het zal waarschijnlijk een allergische reactie zijn, niets ernstigs. Alleen hoe drukker jij je gaat maken hoe drukker je lichaam mee doet. Kalm blijven dus. Ik heb toen een zalfje gekregen en dat hielp al super :j

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:47

Inderdaad, adem even rustig in en uit. De pillen (of zalfje) zullen je zeker helpen.
Die vriendin schat het waarschijnlijk anders in, dan jij beseft of nodig heb. Dat kan gebeuren

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:51

_Friemel schreef:
lifaya schreef:

Het zal waarschijnlijk een allergische reactie zijn, niets ernstigs. Alleen hoe drukker jij je gaat maken hoe drukker je lichaam mee doet. Kalm blijven dus. Ik heb toen een zalfje gekregen en dat hielp al super :j

haha makkelijker gezegd dan gedaan :') ik heb nog nooit zo'n reactie als dit gehad, zelfs niet op nikkel direct op de huid. dan krijg ik jeuk en ook deze bulten maar dat blijft beperkt tot die plek. niet dat het over mijn hele lichaam gaat hihi. Er zal dus wel iets in mijn bloed zitten, maar het is gek dat mijn tattoo dan niet ook onder de bulten zit.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:12

Friemel,de foto! ! :):)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:14

Raar van die uitslag Lifaya, maar trillen en futloos voelen is niet gek als je de hele dag nog niks gegeten hebt :o
Hopelijk trekken die bulten gauw weg!

Ben heel benieuwd naar foto Friemel! Jij was toch bezig met eentje op je onderrug?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:19

Ik heb niet gegeten omdat ik me niet lekker voelde :))

Maar die pilletjes beginnen toch te werken! Ik ga alsnog even naar de huisarts post, want als het inderdaad door een nikkelallergie komt dan kan dit betekenen dat ik voorlopig aan de pilletjes moet gaan zittehn :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:04

Foto komt eraan, ff douchen en wassen :-D

Ik ben inderdaad bezig met mijn onderrug, werd 4 uur geschat, zit nu al op 5 en het einde nog niet ik zicht. Vincent zei ook ja het is een beetje uit de hand gelopen qua grootte en details maar wel enorm positief uitgelopen. Wat een kunstwerk maakt ie er weer van :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:09

Ben benieuwd!

Heb sterkere allergiepillen gekregen. Grootste gedeelte van uitslag is weg. Heb wel een erg stijve schouder en arm maar dat zal vast normaal zijn? Heb opnieuw ingesmeerd en hoop dat het hier bij blijft...lekker is dat xD eindelijk de ballen om een mooie tattoo te laten zetten gebeurt dit lol. Hopelijk hoef ik maar tijdelijk de pillen te slikken!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:11

Ja, hopelijk is dit supertijdelijk en is het zo snel mogelijk weg, zodat je lekker van je tattoo kan genieten :D Plaats je een foto (zodra ie genezen is)?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:16

Ja ik hoop het ook echt! Ik vind de tattoo echt prachtig :* ik zal een mooie foto plaatsen zodra het er wat beter uit ziet ja haha. Het is nu wat rood maar ziet er verder wel oké uit. Maar ik kan geen foto van m'n rug maken xD

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:21

lifaya schreef:
Ja ik hoop het ook echt! Ik vind de tattoo echt prachtig :* ik zal een mooie foto plaatsen zodra het er wat beter uit ziet ja haha. Het is nu wat rood maar ziet er verder wel oké uit. Maar ik kan geen foto van m'n rug maken xD

Dat doe je ook via de spiegel Renee haha. Fijn dat de pillen een beetje helpen. Hopelijk strakt het snel weg

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:39

Fijn dat je bij een dokter bent geweest, maakte me al druk om je, maar helaas te ver van je vandaan. Stijfheid kan ook komen van de houding waarin je hebt gezeten tijdens het zetten. Je wilt toch zo stil mogelijk zitten enzo.