Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lukt het om vandaag terug opnieuw te beginnen zoals je gepland hebt? 

Ik heb in het eerste level van 30ds ook gigantische spierpijn gehad, nu heb ik eigenlijk niet meer zulke erge spierpijn, hoewel ik het wel heel zwaar heb tijdens de workouts.
(al moet ik dan wel in de gaten houden dat ik rustig blijf lopen natuurlijk)
En normaal doe ik daarna nog workout maar ik kon mezelf echt niet zetten tot 30ds want ik heb zo'n hekel aan al die oefeningen vanuit de plank position en ik had ook geen zin in veel cardio, dus ik heb de yoga meltdown level 1 een keer gedaan, die ging me eigenlijk wel prima af (al ben ik niet zo heel soepel dus heb van sommige oefeningen de makkelijke variant wel moeten doen
)
Leuk als je zo'n complimentjes krijgt op je werk
. Ja, ik was gister weer vol goede moed begonnen met level 3. Vandaag heb ik het ook weer gedaan, maar ik was pissed... dus heb het een beetje heel erg heftig gedaan.. nu doodmoe en geestelijk weer een beetje rustig... Echter was vorige week niets aangekomen of afgevallen... Scheelt weer
. Dan groei je altijd... en dan bedoel ik dus niet in gewicht
.
En niet bijgekomen is al super hé, de volgende stap is afvallen en strakker worden, komt helemaal goed! 

Vandaag enkele filmpjes van blogilates gedaan om het eens te testen, ik had gezien dat Bhriseis dat ooit gedaan heeft en daar tevreden van was (ja ik lees alle topics over Jillian hier op bokt de laatste maanden volledig door voor alle tips enzo :p )Ik vond het wel leuk om te doen, maar ik was midden in de maand oktober gestart omdat ik wou mee zijn met de maand, slecht idee dus! Ik begin morgen gewoon vanaf 1 oktober en dan maar eens zien wat voor effect het heeft.