Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twist1991

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 01:54

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 08:15

Pff, tis niet eens een gebrek aan motivatie, meer een geen ritme vinden. Later thuis, en dan na het eten om 9 uur/ half 10 bedenken dat je ook nog moet sporten. Voor de verhuizing ging ik gewoon standaard na het eten/uitbuiken sporten, maar dat ritme zit er gewoon nog niet in. Mede ook omdat er in de avond vaak nog andere klusjes liggen (gisteren tot 11 uur meubels in elkaar gezet, prffffft)
Gisteren iig flink mijn best gedaan met sporten en van het weekend weer!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:27

Bedankt voor de linkjes!

Animalcare: ik herken dat helemaal! Wil graag en als ik er tijd voor heb doe ik het wel, maar als ik er tijd voor moet maken? ?
Ik ben gisteren weer begonnen met 6w6p en ik voel het aardig vandaag :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 14:48

Heb volgens mij een baalweek... heb al een zak chips leeg en lover kwam gister met een reep chocola aan... die is dus nu weg.. mijn maag in welteverstaan...want ik was zo verschrikkelijk trots op mezelf afgelopen zaterdag.... en nu is het helemaal poedersuiker!!! Waarom weet ik niet. Ja, half weet ik het wel... heb heel slecht geslapen de afgelopen dagen.. Kan er echt niets anders van maken... Ik denk dat ik maandag maar opnieuw begin...

Die motivatie linkjes zijn wel heel leuk om te lezen..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 17:20

Rainbow, als een kind moet leren lopen, dan stopt die ook niet als die een keer valt. En dat vinden we allemaal doodnormaal. Gewoon weer opstaan en weer doorgaan. Ook niet denken "nu is de dag toch al verpest". Gewoon weer verder! Je bent te streng voor jezelf.

Twist1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 23:43

Rainbow8: gewoon doorzetten! Dit heeft iedereen weleens! Ik snap wel echt dat het balen is, je krijgt meteen het gevoel dat al je goede werk voor niks is geweest. Niet zo streng zijn voor jezelf joh, je doet het hartstikke goed!

Maar ik merk het ook altijd, als ik slecht slaap heb ik meer behoefte aan comfort food.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 18:05

Goedenavond allemaal.

Vanaf vanavond wil ik ook aan 30 day challenge gaan beginnen :D
Zal ik mij eens voorstellen?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:07

Welkom nayomie! Stel je vooral even voor idd :D

Vandaag mijn challenge ingeruild voor een rondje hardlopen, was echt heel lang geleden. Voor het eerst in mijn nieuwe woonplaats en ben op de dijk gaan lopen, poeh, hoogtemeters!!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:11

Ging het hardlopen wel goed? :)

Oke, daar gaan we dan, haha. Mijn naam is Nayomie, 17 jaar, heb wat dieren thuis lopen. Vroeger was ik een sportieve meid. Zo deed ik gymnastiek na school, heb ik getennist, ook nog wat jaren op voetbal gezeten. Daar ben ik vanwege pesterijen mee gestopt. Nu doe ik paardrijden, al paar jaartjes. Hardlopen doe ik ook nog met regelmaat. Deze challenge wil ik doen, om weer wat spieren te vormen. Niet voor afvallen, want dat heb ik niet nodig :D

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust. :j
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 04-10-14 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:13

Leuk, ben benieuwd hoeveel effect je gaat merken!

Ja, mag niet klagen, haha, maar is wel wat anders dan de loopband of het vlakke zuiderpark waar ik liep. Dus had het wel zwaar. Goede nieuwe uitdaging!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:38

He die ken ik! Hoi Nayomie!!

Ik ben sinds gisteren weer aan o.a. Killer Abs begonnen. Daarnaast doe ik van fitnessblender nog een of twee filmpjes van in totaal 45 minuten. Wellicht een beetje veel op het moment, maar die vetjes moeten er eindelijk eens af. Merkte helaas wel gelijk een lichte irritatie in m'n schenen, terwijl ik al maanden geen jillian of cardio heb gedaan =( Loop voor m'n knie ook nog bij de fysio - die erg sexy is ;)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 19:47

Ik ga maandag weer beginnen met 30DS (:
Ben benieuwd ... heb op dit moment voor mn gevoel 0 spier dus t zal wel een zware teleurstelling worden _O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:03

Dank jullie :D

Kijk, altijd leuk, toch, secricible?

Ja ja, een bekende!
Zo, dat is nog eens veel in één keer, Solar :oo

Succes Emily!

Nou, ik heb zojuist level 1 gedaan, pff, ik moet niet teveel in één keer doen. Heb halverwege de jumping Jacks en andere oefeningen waarbij je moest springen, even rustiger gedaan. Ik moet volgende week zondag nog de 4mijl rennen en ik begon een spier te voelen in mijn voet dus op verrekken stond :=

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 13:05

Ik wil even zeggen, dat ik het knap vind hoe jullie dat kunnen etc etc.
Ondertussen voel ik het nu wel in mijn spieren, dus wish me luck vandaag :+

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:12

Volgens mij ben ik net door mijn rug gegaan. :')
Bij twee oefeningen waarbij ik standaard lichte gewichten gebruik heb ik nu zware gepakt en terwijl ik al even klaar ben met de workout schiet het er ineens in zeg. Precies in mijn onderrug, langs mijn ruggengraat. Heb er al hete zalf op gedaan dus hopen dat het morgen over is want ik doe liever niet aan rustdagen.

Iemand tips?

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:41

Rainbow: Zoals iedereen al zei, wees niet te streng voor jezelf! Iedereen heeft wel eens een baalperiode, gewoon opnieuw beginnen en het komt weer helemaal goed :) Lukt het om vandaag terug opnieuw te beginnen zoals je gepland hebt? :)

Nayomie: Welkom hier! Veel succes, maar inderdaad let maar op dat je geen problemen krijgt voor het hardlopen ;)

Emily: Ook jij heel veel succes, ik had in het begin ook echt bijna geen kracht en nog minder conditie, maar hé daarvoor doen we de workouts, om telkens een klein stapje verder te gaan en steeds beter te worden!

Niniane: Hopelijk is je rug morgen weer over, maar anders zou ik het toch even rustig aan doen.. Ik heb absoluut geen ervaring met gelijk wat met de rug te maken heeft dus ik kan je jammer genoeg geen tips geven

Oef ik heb net de Full Length 30-Minute HIIT Cardio And Core Workout van Jessica Smith gedaan, amai dat heb ik geweten! Mijn conditie is duidelijk achteruit gegaan door zo weinig workouts te doen de laatste tijd.. Ik ga dit filmpje nu een aantal keer doen tot ik deze goed kan :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:57

Klinkt heftig animalcare!
Dat was dat linkje dat ik gemaild had gekregen toch? Die komt na mijn stronger serie, vandaag besloten die echt af te willen maken met 6x per week!

Pff, ik heb het ook al in het motivatietooic geplaatst, maar vind dat het hier ook nog wel mag, dus sorry voor de mensen die in beide tooics komen. Vandaag op mijn werk 3x de vraag of ik was afgevallen. Super trots op mezelf!
Kom ook langzaam weer in het ritme, gisteren overgeslagen, maar vandaag weer opgepakt. Tevreden *\o/*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:59

Wat super zeg! Altijd mooi om te horen. Topper. :D

Hier even een rustdagje, wil mezelf niet overbelasten, dat doe ik in de vakantie wel :Y)

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 07:51

Gisterochtend eerste keer weer gedaan ... na de WO dacht ik zo van is dat het? In de avond begon ik mijn been-, achterwerk- en buikspiertjes licht te voelen dus toen was ik wat meer gerust gesteld.
En vandaag kwam ik zo uit bed, helemaal stijf van de spierpijn _O-

Als het kan doe ik na school nog eventjes een WO als mams er niet is, en anders morgenochtend weer eentje (:

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:37

Welkom Nayomie :) Ik heb in het eerste level van 30ds ook gigantische spierpijn gehad, nu heb ik eigenlijk niet meer zulke erge spierpijn, hoewel ik het wel heel zwaar heb tijdens de workouts.

Sec, hooogtemeters lopen is inderdaad een stukkie zwaarder dan vlak, het rondje wat ik loop met veel hoogteverschil is wel heel prettig, op het moment dat ik het t zwaarst heb ben ik bijna bovenaan dus moet ik mezelf nog even pushen en dan kan ik daarna relaxed naar beneden lopen :) (al moet ik dan wel in de gaten houden dat ik rustig blijf lopen natuurlijk)
Vast ook een super gevoel als mensen op je werk het zien, en fijn dat je eindelijk weer in het ritme komt :D

Ik heb vannacht zo slecht geslapen, hele tijd wakker geweest enzo en toen zat er ook nog een mug op mn kamer dus had totaaaaal geen zin, maar dinsdag&donderdag zijn mn hardloopdagen dus mezelf uit bed gesleurd en ff een klein 3 km rondje gedaan, dan ben je ook snel weer thuis haha :) En normaal doe ik daarna nog workout maar ik kon mezelf echt niet zetten tot 30ds want ik heb zo'n hekel aan al die oefeningen vanuit de plank position en ik had ook geen zin in veel cardio, dus ik heb de yoga meltdown level 1 een keer gedaan, die ging me eigenlijk wel prima af (al ben ik niet zo heel soepel dus heb van sommige oefeningen de makkelijke variant wel moeten doen :P)

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:37

Awwww... Ik heb spierpijn! Maar ok dan weet ik dat ik iets gedaan heb :p
Vandaag ga ik naar de fitness samen met mijn vriend, dus daar zal ik mijn spieren dan wel goed los werken!

Secricible: Ja inderdaad dat was 1 van die linkjes :) Leuk als je zo'n complimentjes krijgt op je werk :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 19:26

Sec + Twist + Animalcare:
Over het algemeen ben ik heel streng voor mezelf met af en toe een dip, waarbij ik dan een schop tegen m'n kont nodig heb... Thanks voor de virtuele knuffel :D. Ja, ik was gister weer vol goede moed begonnen met level 3. Vandaag heb ik het ook weer gedaan, maar ik was pissed... dus heb het een beetje heel erg heftig gedaan.. nu doodmoe en geestelijk weer een beetje rustig... Echter was vorige week niets aangekomen of afgevallen... Scheelt weer :D

Sec:
Super dat ze het zien dat je bent afgevallen *\o/*. Dan groei je altijd... en dan bedoel ik dus niet in gewicht :P.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 19:35

Fijn dat je weer bezig bent rainbow!

En fijn dat iedereen positief gaat met haar gewicht!

Ik moet vandaag ook weer aan de slag, een half uurtje. Maar ik vind het zo moeilijk om energie op de brengen. Heb heel de dag gelopen, maar heb het afgelopen week ook maar drie dagen gedaan...Pfff

AnimalCare9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 16:37

Rainbow: Super dat je nu weer goed op weg bent! :) En niet bijgekomen is al super hé, de volgende stap is afvallen en strakker worden, komt helemaal goed! ;)

Solarpleure: heb je gisteren dan nog de energie gevonden om er toch maar aan te beginnen? :)

Oef ik heb het gevoel dat ik er eindelijk weer wat in kom! :) Vandaag enkele filmpjes van blogilates gedaan om het eens te testen, ik had gezien dat Bhriseis dat ooit gedaan heeft en daar tevreden van was (ja ik lees alle topics over Jillian hier op bokt de laatste maanden volledig door voor alle tips enzo :p )Ik vond het wel leuk om te doen, maar ik was midden in de maand oktober gestart omdat ik wou mee zijn met de maand, slecht idee dus! Ik begin morgen gewoon vanaf 1 oktober en dan maar eens zien wat voor effect het heeft.
Hopelijk is het trouwens niet erg dat hier af en toe iets gezegd wordt over andere workouts? Ik ben namelijk wel van plan nog terug te keren naar de filmpjes van Jillian!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:54

Het gebeurt wel meer animalcare. Ik doe op dit moment ook een ander programma, beetje afwisseling heb ik echt nodig om gemotiveerd te blijven dus nu 2mnd stronger, daarna de link met het programma van jessica smith en dan weer jillian michael gok ik :)