Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:22

Veerle schreef:
Beterschap Equimotion :(:)

Misschien een domme vraag maar hoe zetten jullie je laptop eigenlijk neer bij het shredden dat je het staand, maar ook liggend op de grond goed kan zien? :')

Ik sluit mijn laptop aan op de televisie en dupliceer het beeld, zodat het zowel op de laptop, als op de televisie te zien is. De laptop zet ik dan op de grond.

Dorus

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:26

Bij mij staat de laptop op een stoel. Ik zie het niet helemaal 100% als ik zit of sta, maar voldoende.
Als je eenmaal de oefeningen weet dan is het belangrijker om Jillian te horen dan om te zien wat ze doen. Hoewel ik nu bij level 3 op een punt wel iedere keer te laat ben. Dan hoor ik niet goed dat ik al klaar ben en naar de volgende oefening mag :+

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:28

Dames help! Ik zit op dag 28 en ik ben het zo zat! Ik heb hier al eens eerder gezegd dat ik sinds level 3 de 'kick' van het shredden niet meer ervaar. Dus niet meer dat super goede gevoel na een workout. En sindsdien vind ik het elke dag ellendiger om te doen, mn motivatie verdwijnt echt met de dag. Nou ga ik 30 days wel afmaken op doorzettingsvermogen, maar ik wil hierna ook nog ripped in 30 gaan doen en ik ben bang dat ik dat met dit gebrek aan motivatie echt niet ga redden. Heeft iemand tips om die 'kick' na een workout weer terug te krijgen? Dat motiveerde me namelijk enorm!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:30

Ripped zijn 4 filmpjes van een week, ik denk dat dat ook wel verschil zal maken, omdat het minder eentonig is. Verder jezelf gewoon dwingen om nog dieper te gaan en eventueel je gewichten op te voeren. Het klinkt alsof het te makkelijk wordt voor je en je de uitdaging kwijt raakt dus je moet jezelf gewoon meer uitdaging geven.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:52

Laura1589 schreef:
Dames help! Ik zit op dag 28 en ik ben het zo zat! Ik heb hier al eens eerder gezegd dat ik sinds level 3 de 'kick' van het shredden niet meer ervaar. Dus niet meer dat super goede gevoel na een workout. En sindsdien vind ik het elke dag ellendiger om te doen, mn motivatie verdwijnt echt met de dag. Nou ga ik 30 days wel afmaken op doorzettingsvermogen, maar ik wil hierna ook nog ripped in 30 gaan doen en ik ben bang dat ik dat met dit gebrek aan motivatie echt niet ga redden. Heeft iemand tips om die 'kick' na een workout weer terug te krijgen? Dat motiveerde me namelijk enorm!

De oefeningen nog moeilijker maken voor jezelf (als dat kan) zodat je écht aan je lijf voelt dat je wat doet/hebt gedaan?

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:02

Hee dames!

Ik ben vandaag ook begonnen dankzij jullie :D. Ik ben ongeveer 5 kilo te zwaar en met name mijn buikspieren kunnen wel wat aandacht gebruiken.
Het is me eigenlijk best meegevallen. Ik kon goed meekomen, alleen hier een daar een paar seconden gesmokkeld. Eerst maar eens zonder gewichtjes gedaan, morgen gaan we met. Ik heb bij de kringloop een paar mooi gewichtjes gevonden, dus ik ben er helemaal klaar voor. Meten heb ik niet gedaan, ga ik ook nog doen. Ik denk dat het wel lekker motiveert om de cijfers bij te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:04

_JY_ schreef:
Anoniem schreef:
Als je een platte buik wilt, is het belangrijk om de buikspieren tijdens de oefeningen aan te spannen. Dat betekent echter niet 'naar buiten duwen' (wat het makkelijkst is en snel gebeurt), maar 'naar binnen zuigen'. Als je een aantal pilates-filmpjes bekijkt, snap je wat het verschil is.

Succes!

Ah, bedankt voor de tip, ik zal eens kijken! :j

Hier bv. wat info: http://pilates.about.com/od/pilatesmat/ ... Series.htm

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:44

Ine23 schreef:
Het is ook super motiverend om te lezen hoe iedereen het doet! Ik ga alleen proberen me niet te vergelijken met mensen die veel lichter zijn of al conditie hebben, wat wel moeilijk is.
Straks maar eens een lintmeter zoeken en me opmeten morgenochtend, wil toch ook de centimers gaan tellen op termijn ipv enkel de kilo's.

Super goed Jolien, dat zijn al een heel aantal centimeters!

Inderdaad niet doen, ik had ook al een goede basis conditie, dat ga jij ook gewoon opbouwen.
Misschien is een paar dagen langer wel slim inderdaad, maar je wordt het wel zat :=

Super dat je begonnen bent iig! :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 16:54

Welkom en succes nieuwkomers!!
Beterschap equimotion!
Laura, ik merk ook dat de kick er van het begin af is. Maar ik ben zoooo blij met de veranderingen in mijn lijf, dat ik daar toch wel heel veel voldoening uithaal.
Vandaag 1e dag level 3 gedaan. Vind die sprongen erg pittig.. ( en blij dat ik geen onderburen heb :D )

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:00

het filmpje staat alweer klaar voor vandaag! gister helaas moeten overslaan omdat ik bij mijn vriend was, maar ik had het niet eens gekund al had ik gewild, zoooon enorme spierpijn in mijn kuiten dat ik niet eens kon traplopen. vandaag minder dus we gaan er weer voor!

heb me vandaag gewogen en ik zag tot mijn verbazing dat ik nagenoeg 10 kg ben afgevallen het afgelopen jaar! ik ben trots!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:03

You go liiszle!

Het YouTube filmpje van shred 3 bleef alleen allerwegen hangen en schoot verder.
Ander filmpje gevonden, wel heel korrelig beeld maar prima te doen.
Ik wil hierna echt een paar dvd's aanschaffen

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:09

Wauw Liiszle gefeliciteerd!! Wat goed :D Voelt lekker he

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:10

Bedankt voor de tips!

beloningssysteem ben ik al een beetje mee bezig. Heb mezelf na 2 weken 'beloond' met nieuwe sportschoenen (maar dat was ook hard nodig). En als beloning voor het eindresultaat heb ik een jurkje besteld wat ik al heel lang wilde hebben, maar te duur vond.

Nouja, nog even 2 dagen doorzetten, hopelijk komt t goede gevoel bij ripped in 30 terug!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:15

Misschien vind je die oefeningen wel veel uitdagender en leuker en komt het vanzelf terug :j

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:39

Ik ga straks door met insanity, moet ook m'n onderschrift weer bijwerken,
Denk dat met insanity de "kick" weer terugkomt :j

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:46

Dag 26 zit erop :D Hoewel nog niet alles op Natalie-manier gaat, hou ik het nu bijna helemaal vol *\o/*
Als ik klaar ben, begin ik ook met RI30. Op de rustdagen kan ik dan een leveltje shred erbij doen, of misschien 6w6p.

Voor Insanity moet je een goede relatie hebben met je buren :=

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:01

Welkom nieuwe shredders, succes allemaal!
mensen die ziek zijn, beterschap :(:) Als je ziek bent én spierpijn hebt voel je je volgens mij helemaal ellendig :+

Ik heb net dag 9 gedaan, dus morgen voor de laatste dag level 1!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:09

Ik heb net bij kruidvat een fitness matje gekocht :) van leontien van moorsel, een knalrose :D
Nu nog ff langs de kringloop op zoek naar wat gewichtjes :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:09

Ik heb dag 25 erop zitten *\o/*

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:11

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:13

Die van mij was 6,99 bij de kruidvat :) lagen er nog genoeg :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:15

Ik heb nog een mat van de Wii, best handig :P

Spiertjes lijken rustiger dan eerder vandaag, wel inderdaad even Arnica druppels gekocht, dus hopelijk helpt dat :)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:20

Wat weten jullie van insinaty?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:27

Dat ik er nooit aan ga beginnen :+
Maar er loop toch een topic over Insanity?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:27

@ Laura: elke oefeningenweek van ripped moet je ook maar vijf max. 6 dagen doen. Ze belooft plechtig in level 1 dat geen enkele oefening terugkomt tijdens de rest van de workout. Dat kan voor jou wel verschil maken!