WowAmigo schreef:ook niet als je naar rennenmetevy.nl gaat?
Dankje, die doet het wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Josien_ schreef:annnepannne schreef:is er iemand die misschien les 1 t/m 5 van Evy op kan sturen?
De downloadlinks op internet werken allemaal niet
Ook mijn vraag! Ik heb verschillende sites bekeken, maar de links willen niet openen en ik kan ze niet opslaan.
Droomster schreef:Hey meiden! Long time ago, het hardlopen heeft even lange tijd op een laag pitje gestaan bij mij.
Maar aangezien ik in april de 10km ga lopen en in juni weer 5km, etc. Moest ik de motivatie weer even hervinden & nieuwe schoenen vond ik daarom een goed plan!
Nu heb ik net bij Runnersworld een loopanalyse gedaan. Hij vond mijn loop eerst wel neutraal. Toen kreeg ik neutrale schoenen aan. Toen merkte hij ineens lichte overpronatie op aan de linkerkant. Dus daarna schoenen getest met lichte correctie. Vervolgens vond hij dat het nog beter kon en kreeg ik schoenen die nog eens anders corrigeerden.
De Brooks Adrenaline GTS 13.
Ik voelde de correctie echter meteen & het was niet een heel aangenaam gevoel (om het nu pijn te noemen is overdreven). Zijn er hier meer lopers van een neutrale schoen naar een corrigerende schoen gegaan (vanwege overproneren)? Hebben jullie last gehad met wennen? Of viel het wel mee?
Zijn er nog tips qua opbouwen met nieuwe schoenen? Kan je gelijk je 'normale' afstand gaan lopen?
Ik heb dit in de winkel ook gevraagd, maar volgens de medewerker zet ik mijn voet met deze schoen aan nu eindelijk "normaal" neer. Waardoor ik eigenlijk geen last moet hebben. Hooguit even wennen. Maar ik weet dus niet precies wat ik daaronder moet verstaan
Humbug schreef:Droomster, uit een loopanalyse bleek dat ik links ook overproneer. Toch heeft een verkoper van dezelfde winkelketen mij een neutrale schoen geadviseerd omdat ik voorgaande jaren ook geen last van blessures heb gehad met een neutrale schoen. De afgelopen drie maanden heb ik tot nu toe blessurevrij gelopen met mijn nieuwe schoenen
Waarschijnlijk voel je zelf het beste aan wat goed voor jou voelt.
elmo_browny schreef:Vandaag les 2 van evy gelopen
Heb hem goed kunnen uitlopen!
Voelt goed dat ik dat nu al red.