Maar als je wel een goede klik heb met je behandelaar en je voelt je daar verder wel op je gemak, zou ik niet stoppen. Vraag of je mailcontact kan hebben en leg haar uit dat schrijven je goed doet. Ik heb dat ook gedaan en nu heb ik iedere week ook mailcontact met mijn behandelaar, omdat ik precies hetzelfde ervaar als jij. Namelijk niet uit mijn woorden kunnen komen bij een telefoongesprek of een gewoon gesprek. Schrijven gaat mij beter af.
Als je een mailadres hebt kan je al direct gaan mailen om te vragen of ze dit ziet zitten.
En nog iets: Zeg niet dat andere het harder nodig hebben dan jij. Want je zit duidelijk nog niet lekker in je vel en je bent het gewoon waard om een plek te hebben in de wachtlijst. Sterker nog, ik vind het eigenlijk belachelijk dat je zo lang moet wachten terwijl je al in behandeling bent... Maar dat is een ander ding. Als je verder wel tevreden bent, zou ik zeggen niet stoppen.

Verder wil ik iedereen hier nog even bedanken voor de steun en begrip. Het heeft me goed gedaan om het hier even van me af te schrijven en jullie berichten te lezen.