Ik ben ook niet van de MLP, vind het zelf kinderachtig, niet banketstaaf bedoeld hoor maar goed
moonprayer
Geplaatst: 13-06-13 14:35
maar op sommige vlakken blijf ik altijd kinderachtig, als ik regenboogkleurige kleding zie liggen kan ik dat niet goed laten liggen, en mijn haar is momenteel geheel roze. en de rest van mijn tattoo's worden voornamelijk jugendstil achtige taferelen, dan mag er wel een mlp uitspringen van mij ik ben nog lang niet klaar met mijn 3
de meeste van mij hebben een betekenins, alleen het dolfijntje niet echt, maar wilde ik heel graag. De bloem op mijn hand heeft 6 blaadjes die staan voor mijn dieren die ik heb, hun namen laten zetten vond ik net weer wat te ver gaan. Ze blijven alle 6 tot hun dood bij me, krijg ik daarna nog een dier, dan denk ik niet dat ik daarvoor iets laat zetten.
Vind hem erg mooi, maar zou hem zelf niet laten zetten, ieder zijn ding idd.
Mooi die hartjes, ook mooie plek!!
Urbanus
Geplaatst: 13-06-13 15:29
Veseosunce schreef:
lieveli schreef:
Ik ben ook wel kinderlijk, ik heb een cupcake maar die staat wel ergens voor. Oh well, hij is alsnog mooi, die MLP!
Ik heb er 5 en ik zie nog te veel lege plekken op mijn lijf
Wil je mijn naam op je lijf tatoeëren?
Ja! 'Sletkse' in de vorm van een aarsgewei.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ik ben er eindelijk uit waar ik het Zumba logo getatoëerd wil hebben... Het komt onder mijn nek, maar wel hoger dan mijn schouders. Heb het er nu een paar keer met mensen over gehad, dat ik hem daar wil hebben en het voelt echt meer dan goed (nu hopen dat de pijn van het laten zetten ook mee gaat vallen nek schijnt niet heel prettig te zijn zeg maar)
Banjer: ik heb ook een tattoo op die plek en idd pas na 1,5 uur met het schaduwen begon het pas beetje gevoelig te worden. Maar het was niet echt pijnlijk, viel me reuze mee!
Indilover
Geplaatst: 13-06-13 16:20
oke, wel apart. hopelijk valt het zetten je mee.
Kipzel
Geplaatst: 13-06-13 16:31
lieveli schreef:
Ja! 'Sletkse' in de vorm van een aarsgewei.
CLAIM! Wordt geregeld, gratis!!
Urbanus
Geplaatst: 13-06-13 16:36
vers gezet. Hij piept bij mij boven een gewoon shirtje uit maar ik heb dus vaak lage jurkjes aan.
Hoe lang blijft bij jullie je tattoo "nat" zeg maar dat er nog wond vocht uit komt?
Ik vind die MLP ook koel en die van lieveli ook. Ik hou wel van een beetje cartoon.
HorseTopShop
Geplaatst: 13-06-13 18:42
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden....
Ik heb aardig wat tattoo's die vrijwel allemaal te verbergen zijn. Alleen 1 op mijn pols die je in de zomer wel ziet, maar de rest zit allemaal onder mijn kleding en onder mijn haar.
Nu zit ik eraan te denken (Ik wil het, maar er is een maar...) om een kleine, fijne, siertattoo te laten zetten op een zichtbare plek. Hij zal beginnen onder mijn linker oorlel en eindigen in dat kuiltje bij je adamsappel zeg maar.
Mijn vriend vindt het wel heel gaaf, maar denkt dat ik het beter niet kan doen, omdat ik in een winkel werk. (Nou moet ik zeggen dat veel van onze klanten zelf ook tattoo's hebben) Maar hij haalde aan dat er ook wat oudere mensen komen kopen die het misschien schokkend zouden kunnen vinden.
Ik heb het aan nog iemand gevraagd en die ziet het probleem helemaal niet.
Wat is wijsheid? Tegenwoordig is het toch helemaal niet schokkend meer? Wat is jullie mening?
Edit: Ik heb wel aardig wat zichtbare piercings (mijn oren zitten helemaal vol (kan niks meer bij), 3 in wenkbrauw, tong, neus) en hier krijg ik eigenlijk nooit opmerkingen of commentaar op.
lonneke_
Geplaatst: 13-06-13 18:51
Dat is dus echt een plek die ik nooit zou doen. Er zijn nog genoeg mensen ouderwets ingesteld en snel geshockeerd. Je moet je hier niet door tegen laten houden, maar wel rekening mee houden. Het klinkt heel gaaf, maar toch vind ik het een heftige plek
DenK4ever
Geplaatst: 13-06-13 18:52
Ik vind persoonlijk een Tattoo op zo'n zichtbare plek best mooi, maar zou het zelf nooit doen... Dit omdat het misschien in je huidige werk geaccepteerd wordt, maar wat als je ergens moet solliciteren... Hoe kortzichtig ook, het eerste wat ze van je zien is die Tattoo en die kan je niet afdoen... Piercings weer wel
als je op je werk al sie piercings in mag hebben, mag een fijne sierlijke tattoo in je hals ook wel lijkt me. mar als je ooit nieuw werk moet zoeken kun je zeker wel een probleem hebben, er zijn nog genoeg werkgevers die geen mensen met tattoo's aannemen, zelfs niet als telefoniste.
HorseTopShop
Geplaatst: 13-06-13 19:39
Hmmm, moeilijk. De winkel waar ik werk is mijn eigen winkel. Vandaar dat die piercings geen probleem zijn van mijn baas
Nu moet ik zeggend dat ik altijd wel 1 van de eerste was met bepaalde dingen. Ik was de eerste in mijn omgeving die een tongpiercing liet zetten. Daarna zag je het steeds meer. Hetzelfde met mijn neuspiercing. Eigenlijk met bijna alles. Misschien zet ik wel een trend
Er is geen twijfel over dat ik de tattoo wil. De enige twijfel is of het klanten/mensen af zal schrikken. Ik heb wel vaak vesten aan met de kraag dicht, dus alleen met mooi weer zal de tattoo helemaal zichtbaar zijn.
Maar inderdaad. Wat als ik ooit nog zal moeten solliciteren. Zoals het er nu uit ziet, zal dat niet gebeuren, maar je weet het nooit. (Al moet ik zeggen dat ik op kantoor (bij een groothandel) gewerkt heb en mijn piercings totaal geen probleem waren. Ondanks dat klanten regelmatig op de afdeling kwamen.)
Naar mijn idee horen tattoo's er toch steeds meer bij. Ikzelf kijk er niet van op als ik bijvoorbeeld iemand zie met een dicht getatoeëerde arm. Je ziet het steeds meer tegenwoordig.