Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnyyyyyy schreef:Gadverdamme moet even gal spugen.
Ik zit al 1,5 jaar aan de prikpil, en ben sinds kort over naar een nieuwe huisarts ivm verhuizing.
Ik kreeg hem altijd in mijn arm, dan was hij 2/3 dagen erg gevoelig en dan nog een paar dagen alleen de prik plek erg gevoelig.
Nu wilt mijn nieuwe huisarts hem op eens niet in mijn arm zetten maar in mijn bil of bovenbeen.
Wat een hel!! Heb hem gister gekregen, kan nu niet Eens met mijn benen over elkaar zitten op die bil en wat sneller wandelen doet ook pijn.
Weten jullie wat ik hier mee kan doen?
x_Rebecca schreef:Gamova, heb je alleen ibuprofen gekregen?
Ik heb hem afgelopen jaar laten zetten bij de gynaecoloog, maar zowel voor de ingreep als daarna had ik dycloflenac (?) Had er daardoor weinig last van, alleen het zetten zelf deed me heel erg veel pijn. Daarna ging het wel weer.
Magrathea schreef:Killyenn schreef:Ze zijn er wat minder happig op bij jonge meiden en vrouwen die nog geen kinderen hebben gehad. Voornamelijk omdat het dan heel wat meer pijn doet en af en toe niet eens kan, omdat de baarmoeder te klein is. De meeste jonge vrouwen hebben nog nooit bij een gyn gelegen en hebben dus totaal geen ervaring met dat soort dingen en dan kan het best even wennen zijn. Bij mij wilden ze er eigenlijk ook niet aan (op 19/20 jarige leeftijd), ze vonden dat ik maar aan de pil moest, ondanks dat ik meermaals duidelijk heb gemaakt niets met hormonen te willen. Toen heb ik het hier in Glasgow (gratis) laten doen, daar maakten ze er totaal geen probleem van
Hahaha nou ik heb hem sinds ik 21 ben en ik heb zeer zeker nog geen kinderen gehad.Er is me ook niets gevraagd over een potentiele kinderwens ofzo.
Heb het trouwens gewoon bij de huisarts laten doen.
Geen ervaring met een gyn zou ik geen argument vinden... Eens moet de eerste keer zijn toch? Dat werd voor mij de controleWist ik veel dat het een inwendige echo zou worden...
lieveli schreef:Kan iemand mij geruststellen mbt tot de pijn van het zetten van een implanon? Ik krijg er echt een paniekaanval van.
Yasmijntje schreef:Hé, even een domme vraag....
Echt ontzettend dom, maar soms heb ik van die momenten dat ik me de meest vergezochte vragen afvraag.
Hoe doen vrouwen het eigenlijk met hun menstruatie als ze bij bijvoorbeeld de politie werken, of een sport beoefenen als beroep..... (waar ze echt een hele dag achter elkaar mee bezig zijn).
billionache schreef:Hier iemand die Yasmin slikt
Voor mij is het een erg fijne pil! Ik heb er wel lichte stemmingswisselingen sinds ik die neem, maar agressief en depressief zijn is totaal niet aan de orde! Voor mijn huid is die ook goed voor zover ik weet. Ik heb wel af en toe een puistje, maar ik ben daar zelf (helaas) ook vrij gevoelig voor. Ben er niet van bijgekomen en verder ook geen vervelende bijwerkingen, gelukkig.
Afgezien daarvan, ben je eventueel al naar een dermatoloog geweest?