Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mauve7 schreef:Wat ik met afvraag: zijn de maandprijzen op de website van Wellis vaste prijzen of is het afhankelijk van je dosering en betalen jullie minder als je minder gaat gebruiken?
Mauve7 schreef:Net de vragenlijst ingevuld en ik krijg ozempic geadviseerd. Ik denk dat ik er maar voor ga, het voelt wel als een hele stap.
Wel geldt de nieuwjaarskorting nog, dat scheelt weer!
). Mauve7 schreef:Ah bedankt voor de code, die ga ik even proberen!
En je hebt idd gelijk, ik zie nu pas dat ik ook voor de andere behandeling kan kiezen.
Ik wil minimaal 15 kg wilt, nog beter zou 20 kg zijn qua bmi. Dus ja best wel veel, het loopt richting de 20%.
De keuze tussen beide middelen vind ik wel lastig om te maken, Wellis stelt daar je met Mounjaro circa 15-20% af kan vallen en met Ozempic 12-15% (maar dat wisten jullie vast al).
Op basis hiervan zou Mounjaro beter passen maar ik krijg het gevoel dat sommige dit ook behalen met Ozempic.
Gevoelsmatig lijkt Mounjaro een heftiger middel met meer kans op bijwerkingen, vandaar mijn twijfel nog.
Mauve7 schreef:Ah bedankt voor de code, die ga ik even proberen!
En je hebt idd gelijk, ik zie nu pas dat ik ook voor de andere behandeling kan kiezen.
Ik wil minimaal 15 kg wilt, nog beter zou 20 kg zijn qua bmi. Dus ja best wel veel, het loopt richting de 20%.
De keuze tussen beide middelen vind ik wel lastig om te maken, Wellis stelt daar je met Mounjaro circa 15-20% af kan vallen en met Ozempic 12-15% (maar dat wisten jullie vast al).
Op basis hiervan zou Mounjaro beter passen maar ik krijg het gevoel dat sommige dit ook behalen met Ozempic.
Gevoelsmatig lijkt Mounjaro een heftiger middel met meer kans op bijwerkingen, vandaar mijn twijfel nog.