Leuk de labs zo samen goof, zullen het daarna wel warm hebben gehad
Lizard ziet eruit als een mooie route
pien_2010
Geplaatst: 16-06-23 20:07
Genieten van jullie foto's!
Vandaag gewandeld in het Maas en waal gebied, vlak bij mijn broer
Morgen gaan we weer terug naar huis
Bootsiebob
Geplaatst: 16-06-23 20:29
Aaah leuk Goof Spelende doggo’s
Zonde van de vlinderstruik Jojoleinee De vlinders zijn niet meer welkom bij de nieuwe bewoners Mooie kleur bruin. Bruin is wat minder hard dan zwart, benieuwd hoe het je staat!
Lizard mooi, maar de droogte wordt zichtbaar… Juffertjes en libelles
Pien ooievaars Ik zie ze hier in t zuiden niet vaak
Mandyy
Geplaatst: 16-06-23 22:10
Ik zie ze hier ook niet.
Lizard mooie plaatjes heb je gemaakt!
Wij gingen vanavond vosjes kijken, maar ze waren er niet. Daarna nog ergens anders gewandeld.
Leuk hè Ooievaars? Ik zie ze wel veel hier net als reigers en ik blijf ze leuk vinden.
moonsparkle
Geplaatst: 16-06-23 22:41
Ik vind ooievaars ook mooi om te zien. Ik reed een keer op de snelweg en het regende en het was net een soort film, op de lantaarnpalen zaten ooievaars en dan ook echt veel achter elkaar.
Wat een leuke foto's van iedereen. Mooi weer ook zo te zien.
Wij waren vandaag naar Moraine lake en lake Louise. De laatste vonden we erg druk/toeristischer dus daar een pittige wandeling gemaakt naar lake Agnes (laatste foto). Lake moraine was echt schitterend. Wat meer foto's want lastig kiezen.
Wat een mooie foto's Mandy en Lizard. Faringo jeetje dat is wel heel sprookjesachtig mooi. Wat een omgeving. Wouw.
moonsparkle
Geplaatst: 17-06-23 08:19
Dat ziet er gewoon onwerkelijk uit heb je ook foto's van hoe druk het was
Ik wil ook een keer vancouver island en British Columbia doen maar ik ben ook bang dat veel plekken erg druk zijn. En je bent nu nog buiten het hoogseizoen
Faringo, prachtig! Daar moet je je zo klein en nietig voelen. Zo extreem anders dan wat wij gewend zijn als natuur.
Ooievaars Leuk Pien!
En blije labs!
De mijne was ook blij gisteren want we gingen zwemmen en hij kwam een vriendje tegen. Jammer dat ze al spelend allebei vol in mijn knie klapten. Die is nu dik en stijf, dus ik mag een paar dagen op de bank
Zo langs het water is alles nog mooi groen gelukkig. Merk wel dat ik langzaamaan al dat dorre, droge, gele gras net zo deprimerend vind als de eeuwige grijze kleur van winter. Dus doe maar snel een goede regenbui!
Wauw Faringo ik hou van zulke natuur! Precies het beeld wat ik van Canada heb heb je vastgelegd!
Het is inderdaad een loopgraf.
Eelmo mooi groen daar inderdaad nog. Ik snap je gevoel. Dat dorre ziet er ook niet fraai uit. Beterschap met je knie!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 17-06-23 09:08
Het ziet er zo ongerept uit in Canada.
Die spelende labradors zijn briljant vast gelegd.
Eelmo wat balen van je knie.
Pien lekker Hollandse plaatjes. Ooievaars zijn altijd leuk om te bekijken.
Lizard mooi landgoed.
Mandyy geen vosjes gezien. Misschien vonden ze het te warm.
Ik ga morgen hopelijk weer wandelen. Op een rondje stappen met paard (die moest bijkomen van de osteo van afgelopen donderdag) niet gewandeld maar gewerkt.