Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Gnome, je baby kan ook oververmoeid zijn, dan vallen ze zeer moeilijk in slaap.
UK_eef schreef:@Gnome: kun je niet een lactatiedeskundige inschakelen? Al is het maar om het voor jou en je partner dragelijker te maken. Ik snap goed dat je dit niet vol gaat houden zo.
Gnome schreef:De nacht was hier vreselijk. Had vannacht al wat getypt maar zat zo hoog in m'n emotie dat ik het weer weggehaald heb. Hij kwam ieder uur ongeveer en echt meer dan 120cc per fles. Snap dan ook niet waar ie dat kwijt kan in z'n maag.. Komt niks terug. Kunstvoeding komt ie net zo snel weer op.
Iedere keer met wegleggen was het gillen. Uit wanhoop heb ik 'm maar weer op m'n arm in bed gelegd en zo hebben we net nog wat uurtjes kunnen slapen. Mja hij ligt dan wel te zweten in alleen z'n rompertje dus dat is eigenlijk ook niets. Ben nu zelf gewoon misselijk van de vermoeidheid dus hoop vandaag overdag echt flink bij te kunnen slapen. Vannacht gaat ie maar weer tussen ons in, in z'n nestje. Heb er alles voor over om weer te kunnen slapen. Het wordt vanzelf beter maar het breekt me nu gewoon op
JitskeJeldau schreef:Heftig Gnome! Dat soort nachten zijn echt killing! Heb je voldoende voeding over dat hij eventueel een nachtje bij opa en oma of een tante/oom zou kunnen doorbrengen dat jullie even een nachtje kunnen opladen?
Succes vandaag Lise! Je hebt snel je kleine in handen!
Freekiee: hopelijk is vandaag de dag! Het is zo slepend die onzekerheid wanneer het nou eindelijk eens begint/doorzet!
Vannacht voor het eerst met zn drieën! Mijn borstvoeding is nog niet voldoende op gang en ik begin kloven te krijgen, dus elke 3 uur kolf ik nu en geef dat, aangevult met kunstvoeding. Gisteravond was dat een beetje zoeken. Hij had echt honger, maar hoeveel mag je dan geven.. uiteindelijk is het na een beetje puzzelen heel goed gegaan. Zn oom en tante hebben even opgepast voor een half uur zodat mn man en ik even konden douchen. Mn man zat er ook helemaal doorheen qua vermoeidheid, dus toen de kleine na de voeding van 10 uur toch nog een beetje jengelde hebben Oliver en ik lekker gespoond tot zn volgende voeding. Daarna moesten we hem wakker maken voor de volgende verschoning en volgende voeding. Dus wij hebben tussendoor ook even kunnen slapen. (En een beetje kletsen. We werden zo geleefd tijdens de bevalling, dat we voor ons gevoel compleet langs elkaar heen hebben geleefd, ook al hebben we samen hetzelfde meegemaakt)
Vandaag komt mijn vader biefstuk bakken. Dat hebben we 'gekregen' als eerste kraammand cadeau. Zo rood mogelijk voor voldoende ijzer. Is blijkbaar traditie. Er wordt goed voor ons gezorgt in ieder geval.
Charlotte446 schreef:In de randstad Gnome. Maar het is hier nu ook niet zo lekker meer, harde wind en bewolkt
Het idee van Eef vind ik een goede, dat kan je misschien helpen
Jammer dat er weinig vordering is Freekie, volgens mij kan jij ook niet wachten?
linda2008 schreef:Freekie, sterkte, hopelijk zet het snel door
Mijn werkdag zit er op, nu is mijn verlof officieel ingegaan![]()
(Wel een weekje eerder dan gepland ivm griep)
Edit; hopelijk eindelijk tijd om de babykamer in orde te makenik ben inmiddels 35 weken en er is nog niks klaar