Shadow0 schreef:Dakar vind ik niet zo heel belangrijk (hoewel het natuurlijk een boel verspilling is voor weinig nut.)
Maar ik ben toch wel ongeveer door mijn zen heen, en het was al niet mijn sterkste kant. Ik ben uitgekeken op mijn rondjes hier, ik ken de omgeving al en alles is grijs. En ik zou zo heel graag een beetje zicht op iets beters willen, niet op een besmettelijkere variant die we (door toch gewoon een boel leerlingen zonder voorzorgen op school te laten komen) gewoon weer eerst flink verspreiden voor het onvermijdelijk blijkt om daar wat aan te doen.
Kun je niet met iemand afspreken in de bossen of strand?
Relaxed schreef:Wat ik hier bij een aantal steeds zo slap vind, je vindt ergens iets van en meteen wordt jaloezie en opwinden erbij gehaald.. Iedere keer komt het toch terug dat mensen verschillen van mening over wat wel en niet mag en wat iemand wel of niet vindt kunnen? Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat de Olympische spelen worden afgelast en dat de dakar gewoon doorgaat.
Geen jaloezie we bepalen allemaal onze eigen weg en als.je binnen de lijntjes kleurt mag iedereen daar wat van vinden maar het mag