Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Als het hier in huis is moet het ook op. 0,0 zelf discipline helaasch
.
Ine23 schreef:Wat heerlijk Musli, zo met dit mooie weer gaan fietsen! Hoe lang doe je er dan over met de racefiets?
Veel plezier met de PT gaucho! Het kost wat voorbereiding qua eten klaarmaken enzo, maar het is het wel waard![]()
Mijn interesse in de psychosomatiek komt uit mijn eigen ervaring met pijn (en psychologische problemen). Ik heb sinds mijn 12e redelijk wat dingen meegemaakt die mijn pijnsysteem hebben geprikkeld en ik denk dat als ik sneller inzicht zou hebben gehad in hoe mijn lichaam en geest met elkaar samenwerken, ik de afgelopen 18 jaar een ander traject zou hebben doorlopen. Maar dit traject heeft me natuurlijk wel gebracht waar ik nu ben, met een duidelijk doel voor ogen. Ik zou het dus niet terug willen draaien, maar wel mensen met soortgelijke verhalen de kans willen geven om grip te krijgen op hun klachten.
Ik ga zo nog wat voorbereiden en vanmiddag op stage hopelijk weer interessante dingen zien en doen!
Geniet van het weer allemaal, wat een cadeautje