Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:Als het hier in huis is moet het ook op. 0,0 zelf discipline helaasch
.
Maar doordat ik mezelf het toe sta kan ik het ook in huis hebben zonder dat ik het eet. Dat is toch ook wel fijn. Haha

) en zo hou ik m’n cravings onder controle. Als ik helemaal niks mag van mezelf, dan kan ik op een bepaald moment mezelf niet controleren en ga ik helemaal los

En de laatste loodjes wegen dus het zwaarst. Klinkt wel alsof je heel goed bezig bent en als je onder dit gewicht kom zal je vast enorm blij en trots zijn!
Klinkt erg heftig je dagen zo, wat doe je precies? Klinkt nu alsof je zowel een meewerkstage doet als scriptie tegelijk?
Hier geen verleiding qua chips of alcohol oid, maar inderdaad wel zo bepaalde dingen die af en toe gewoon kunnen, in mijn geval eerder eens iets van een pizza bijvoorbeeld.
Oh en die challenge, dat lijkt me best wel een pittige, maar als iemand die challenge kan dan ben jij het!
Vervelend zo'n dag maar gelukkig is dat altijd snel over en dan kan ik er somehow weer even tegenaan.
Morgen alweer tijd voor PT, als altijd weer zin in! Maar het zal een warme training worden in de zon gok ik zo, zweten!
!

en lekker genoten van de zon.
wat heeft specifiek jouw interesse voor Psychosomatiek gewekt?
En daarvoor mijn wekelijkse kantoor dagje, en wil op weg naar kantoor eigenlijk nog een rondje wandelen. Ga zo dus maar vast mijn eet-survivalpakket voor op kantoor maken, eten voor morgenavond voorbereiden en mijn sport outfit inpakken.
Ine23 schreef:Wat heerlijk Musli, zo met dit mooie weer gaan fietsen! Hoe lang doe je er dan over met de racefiets?
Veel plezier met de PT gaucho! Het kost wat voorbereiding qua eten klaarmaken enzo, maar het is het wel waard![]()
Mijn interesse in de psychosomatiek komt uit mijn eigen ervaring met pijn (en psychologische problemen). Ik heb sinds mijn 12e redelijk wat dingen meegemaakt die mijn pijnsysteem hebben geprikkeld en ik denk dat als ik sneller inzicht zou hebben gehad in hoe mijn lichaam en geest met elkaar samenwerken, ik de afgelopen 18 jaar een ander traject zou hebben doorlopen. Maar dit traject heeft me natuurlijk wel gebracht waar ik nu ben, met een duidelijk doel voor ogen. Ik zou het dus niet terug willen draaien, maar wel mensen met soortgelijke verhalen de kans willen geven om grip te krijgen op hun klachten.
Ik ga zo nog wat voorbereiden en vanmiddag op stage hopelijk weer interessante dingen zien en doen!
Geniet van het weer allemaal, wat een cadeautje

ga zo tijdens lunch wel even wandelen en om 18.00 buiten personal training.
Ondanks voor mijn idee prima eten en bewegen. Ik denk / hoop dat het vocht is door de warmte. Anders houd ik mijn hart vast met al het eten van de Paasdagen in het vooruitzicht 
Dus snel het cijfer op de weegschaal vergeten.
en als je al zoveel kwijt bent, dan kun je volgens mij rustig eens op een paard stappen.
nog maar een keer erop en toen was het weer 2 kg minder....morgen maar even kijken wat het nu maar precies is.
al kan het bij nog van vorige week zijn, soort aankomen met vertraging oid...Heb wel lekker een uur gewandeld gister. Ga ik vandaag ook even doen en een bosritje. Moet alleen even kijken hoe ik het avondeten in t schema pas...
Ben zelf alleen bekend met de meewerkstage waarvan je de punten ook moet hebben voordat je mag afstuderen en afstuderen is hier eigenlijk puur de scriptie voor 40 u p/w. Wel fijn dat je zo blij bent met de richting die je volgt en dat je weet waar je naartoe wil.
Ik vind het ook in het algemeen wel lastig om 1 cheatday te houden bijvoorbeeld, ik vlieg al snel vrijdag, zaterdag en zondag uit de bocht. 
Gek trouwens van je weegschaal. Het enige wat ik mezelf heb aangewend is dat de plek waar hij nu staat daar stap ik op en af en ik kom er niet meer aan, het verschuiven van dat ding al is het 10 cm brengt soms hele bijzondere gevolgen met zich mee, net een andere plek kan echt die minstens 2 kilo verschil maken.
En ben ook nog een beetje op een punt dat ik me daar wat ongemakkelijk bij voel, terwijl die trainer natuurlijk dagelijks mensen ziet zweten, duh. Moet daar een beetje overheen stappen, zei hij zelf ook want trainingen worden alleen maar zwaarder en we gaan alleen nog maar meer zweten zei hij.
Achteraf is het altijd superfijn. En loslaten is idd wel noodzakelijk.
en nu denk ik: ik loop hier mooi wel eventjes hard te lopen
kijk maar even naar me en neem er een voorbeeld aan..