Ik vind overigens die plek in het bos en outline van de rit een erg mooi idee als herinnering. Denk dat alleen dat ook al veelzeggend is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Maar dat Rusland is dan ook niet geheel zeker, waarom zou je dan wel kiezen voor een tekst in Russisch schrift ipv wat anders?
Ik vind overigens die plek in het bos en outline van de rit een erg mooi idee als herinnering. Denk dat alleen dat ook al veelzeggend is
Jester_ schreef:Nou ik was er, ben ik een week te vroeg![]()
Ze was er ook niet dus extra balen.
Ik weet ook niet of nu nog een keer ga hoor. De andere keren zag ik wel plekjes, maar nu eigf niet maargoed de artiest ziet het vaak beter. En denk altijd van ah het erbij en het zit er je hele leven dus gewoon doen
Deze moet ook binnenkort, maar is andere artiest. Vooral die fijne lijntjes zie je sneller rafeltjes
[ [url=m/l3C9JW.jpg]Afbeelding[/url] ]
xx_Irisje schreef:Ai das balen zeg.
Denk je dat je in de toekomst nog vaker in die shop komt? Dan vraag je toch of ze m dan nalopen?
xx_Irisje schreef:ElSea schreef:Ik val even binnen: hoe maken ze dat dan netjes zonder dat de lijnen dikker worden?
Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen, volg dit topic al een hele lange tijd
Ze trekken het lijntje een stukje over als het ware, waardoor er weer een strakke lijn ontstaat.
Jester_ schreef:Nou ik was er, ben ik een week te vroeg![]()
Ze was er ook niet dus extra balen.
Ik weet ook niet of nu nog een keer ga hoor. De andere keren zag ik wel plekjes, maar nu eigf niet maargoed de artiest ziet het vaak beter. En denk altijd van ah het erbij en het zit er je hele leven dus gewoon doen
Deze moet ook binnenkort, maar is andere artiest. Vooral die fijne lijntjes zie je sneller rafeltjes
[ [url=m/l3C9JW.jpg]Afbeelding[/url] ]