[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 20:10

Maar dat Rusland is dan ook niet geheel zeker, waarom zou je dan wel kiezen voor een tekst in Russisch schrift ipv wat anders? :)

Ik vind overigens die plek in het bos en outline van de rit een erg mooi idee als herinnering. Denk dat alleen dat ook al veelzeggend is :j

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:31

Afbeelding

En nr 3 <3

Gelijk geïnformeerd voor nr 4 want was erg bang dat dat mega duur zou worden, maar dat viel me 100% mee dus ik zij al tot de volgende keer :=

Needje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:51

Mooi fijntjes

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 19:50

Mooi geworden!

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 20:02

idinn schreef:
Maar dat Rusland is dan ook niet geheel zeker, waarom zou je dan wel kiezen voor een tekst in Russisch schrift ipv wat anders? :)

Ik vind overigens die plek in het bos en outline van de rit een erg mooi idee als herinnering. Denk dat alleen dat ook al veelzeggend is :j

Ik heb een bloedhekel aan motiverende teksten als live, love, laugh en keep calm and vul maar wat in etc. Maar op 1 van de laatste ritten galoppeerde hij met zo’n kracht en power aan dat de tekst ‘we ride to fly’ ineens volledig waar was. Dit is niet tijdens de laatste rit geweest maar wel tijdens de laatste zomer en het is 1 van de laatste momenten met hem geweest waarin we zo 1 waren dat je het nooit meer vergeet, hoop ik. Ik merk dat ik dit moeilijk onder woorden kan brengen maar er zit voor mij veel emotie achter de woorden. Al wil ik ze niet in het Engels. Dus ik heb het naar het Russisch laten vertalen, dat is tenminste ook nog een schrift wat ik niet kan lezen. Vertaling is overigens gedaan door een persoon en niet door Google. Paard is ongeveer in 1993 geboren, in 2006 heb ik hem gekocht en hij is in 2018 overleden. Ook als hij niet uit Rusland kwam kom ik er toch nooit meer achter waar hij wel vandaan kwam. Dus voor mij is het prima.

En dank je wel! Ben al 4 jaar bezig om een ontwerp te bedenken. Leuk om te lezen dat iemand anders het een leuk idee vind.

Mooi geworden bravo!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:35

Prachtig plaatje bravo!
Zo fijn en sierlijk.

Ik mag volgende week woensdag voor iets mini’s. Ik zag het bij iemand op een festival en was direct geobsedeerd. Verwacht binnen een kwartier buiten te staan ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:48

Nu ben ik heel nieuwsgierig!

Ben even in mijn mini studio gestapt voor een zelfportret van één van mijn tattoo's.

Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 21:49

Mooi gedaan Marlies!

Zodra ie staat zal ik m delen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:09

Ja zeker doen!@

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 22:49

Ik mag over 2 weken ook weer bij Pernilla van foreveraftertattoo! Moeder en dochter leeuw van Lion king (Nala en Kiara) en met de naam van mijn dochter er onder :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 23:05

xx_Irisje schreef:
Prachtig plaatje bravo!
Zo fijn en sierlijk.

Ik mag volgende week woensdag voor iets mini’s. Ik zag het bij iemand op een festival en was direct geobsedeerd. Verwacht binnen een kwartier buiten te staan ;)

Haha mooi snel geregeld :D

Ik ga maandag ff brainstormen met een Thaise tatoeerder

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 23:14

Heeel mooi bravo, heel sierlijk!!

En bellatrix ook gaaf

Ik ga morgen weer voor bijwerken. Zo geen zin in, uur heen en uur terug voor 5 min werk maargoed, mot maar :')

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 08:52

Is het echt nodig dan?
Ik ben alleen voor m’n arm terug geweest maar dat was eigenlijk alleen omdat er een stip miste op een plek waar die wel hoorde en ik me daar aan stoorde.
Heb verder nog nooit laten bijwerken.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 09:07

Ik heb wel een paar keer echt wat laten bijwerken, zeker op stukken hele rekbare huid wil ik nog wel eens stukken verliezen.

Zoals hier;
Afbeelding

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 11:15

Nou ik was er, ben ik een week te vroeg :') :')

Ze was er ook niet dus extra balen.
Ik weet ook niet of nu nog een keer ga hoor. De andere keren zag ik wel plekjes, maar nu eigf niet maargoed de artiest ziet het vaak beter. En denk altijd van ah het erbij en het zit er je hele leven dus gewoon doen

Deze moet ook binnenkort, maar is andere artiest. Vooral die fijne lijntjes zie je sneller rafeltjes
Afbeelding

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 12:45

Ai das balen zeg.

Denk je dat je in de toekomst nog vaker in die shop komt? Dan vraag je toch of ze m dan nalopen?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 12:52

Jester_ schreef:

Ik weet ook niet of nu nog een keer ga hoor. De andere keren zag ik wel plekjes, maar nu eigf niet maargoed de artiest ziet het vaak beter. En denk altijd van ah het erbij en het zit er je hele leven dus gewoon doen

Deze moet ook binnenkort, maar is andere artiest. Vooral die fijne lijntjes zie je sneller rafeltjes
[ [url=m/l3C9JW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Balen dat je je een week vergist hebt.

Maar die op de foto is toch gewoon prima?
Ik zou als tatoeëerder echt denken Waarom kom je hiervoor bijwerken?! :o

Bij mijn handtekeningen zijn ook wat lijntjes iets minder ‘dik’ maar het is handwerk en ik vind het echt prima zo.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 12:58

xx_Irisje schreef:
Ai das balen zeg.

Denk je dat je in de toekomst nog vaker in die shop komt? Dan vraag je toch of ze m dan nalopen?

Ja, de bovenarm moet nog dus dan maar doen haha.

Needje: op de foto zie je het niet goed maar sommige lijntjes zijn gewoon net niet strak/egaal/gelijk. En bij zon fine line erger ik me daaraan. Ik moet er nog de rest van me leven tegen aan kijken en ook 150 euro voor betaald, dus dan wil ik ook dat het netjes is. Het zit immers bij de prijs in ook

Zoals het dit, het is heeel minimaal en dus ook maar 5 seconden werk, maar het maakt hem dan voor mij wel net af en netjes

Afbeelding

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 13:02

Ik heb dat gehad vorig jaar met mn hartslag tattoo. Die oneffenheden er in. Ik ergerde me er echt aan kapot. Maar corona gooide roet in het eten, En mijn tattoeerder is een belg. Dus was daar ook van afhankelijk. Gelukkig was de zaak enorm netjes en hield me op de hoogte er mee. Nu issie weer netjes

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 13:18

Ik val even binnen: hoe maken ze dat dan netjes zonder dat de lijnen dikker worden?

Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen, volg dit topic al een hele lange tijd :P

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:16

Als het je zo stoort dan gewoon laten bijwerken als je voor je bovenarm gaat Jester_ :j

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:41

ElSea schreef:
Ik val even binnen: hoe maken ze dat dan netjes zonder dat de lijnen dikker worden?

Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen, volg dit topic al een hele lange tijd :P

Ze trekken het lijntje een stukje over als het ware, waardoor er weer een strakke lijn ontstaat.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:43

xx_Irisje schreef:
ElSea schreef:

Ze trekken het lijntje een stukje over als het ware, waardoor er weer een strakke lijn ontstaat.

Thanks! En dan wordt het lijntje dus wel ietsje breder, of totaal niet? Kan je dezelfde tattoo dan ook meerdere keren laten bijwerken zonder dat het fineline idee ten onder gaat?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:44

Jester_ schreef:

[ [url=m/l3C9JW.jpg]Afbeelding[/url] ]

De 2 bovenste rechter blaadjes rechter lijntjes mogen nog wel een keer gelijnd worden idd. Verder ziet ie er imo goed uit.

Als het met dezelfde dikte naald gebeurd als dat de rest van de tattoo mre gezet is zie je geek dikteverschil.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:56

Ik heb artcastle gemaild dat ik een tattoo wil van Veerle van een secretarisvogel. De kop of het lijf, dat maakt me niet uit. Ik heb deze vogel in Zuid-Afrika gezien en ik vind hem fantastisch.

Zij doet normaal eerst een consult en dan de tattoosessie. Dat ben ik niet gewend en ik kan ook niet op de dagen dat zij dat consult doet. Nu heb ik mijn vrije dagen voor het nieuwe jaar doorgemaild en gaat degene die ik aan de telefoon had overleggen of het zonder consult kan. Ik geef de tattooartist altijd veel vrijheid, dus lijkt mij geen probleem. Maar misschien vindt zij dat wel een probleem. We gaan het zien.
Ik heb er foto's bij gedaan met de maten van de vrije plek op mijn armen erbij en wat referentiefoto's.

Wat ik gaaf vind van haar:

Afbeelding
Afbeelding

De secretarisvogel:

Afbeelding
Afbeelding