Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Wat mooi om te lezen hoe lief ze voor je zijn daar.
Sinds het overlijden van mijn oma denk ik steeds vaker aan het doen van vrijwilligerswerk, maar ik weet niet precies wat ik wil. Als ik zo lees over de vrijwilligers bij jou ben ik bijna geneigd om me daar in te gaan zetten. Ik woon tenslotte vlakbij en het lijkt me vreselijk liefdevol en dankbaar werk. Ik weet alleen niet of ik het emotioneel goed zou trekken, zeker als er zo'n prachtige, jonge vrouw als jij ligt.
Maar echt, mocht je nog een lading oliebollen of wat voor comfortfood dan ook willen; ik kom het je zo brengen.
Ik wens je heel veel liefde en kracht toe.
pien_2010 schreef:Citaat:en mag hopen, dat mocht iets soortgelijks mij ooit treffen, dat ik dan ook zo sterk kan zijn als jij bent. Je bent voor mij een TOPPER!!
Noisy, leg de lat niet zo hoog. Roby is Roby en zij kan het op haar manier , de manier vanuit dit topic doen. Jij bent Noisy en jij gaat ooit het op jouw manier doen.
Ik ben Pien en doe als mijn tijd daar is het op mijn manier.
Er is geen goede of slechte manier. We zijn allemaal verschillend.
Van Roby leren wij allemaal, ook deze oude muts, heel erg veel. Door haar openheid worden wij mee genomen in een levensverhaal einde dat niemand mee wil maken. Maar helaas, daar valt niet in te kiezen.
Dat voelt dankbaar want dat is niet iedereen gegeven. Dus leg de lat niet te hoog voor jezelf.
Alle manieren van mee omgaan zijn ok.
Jij Roby en ook jij MB zijn lieverdjes