En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:32

Lief mooi sterk mens, wat heb ik een respect voor je. Ik heb gehuild bij je verhaal en ik weet gedeeltelijk hoe het voelt. Zo oneerlijk dat de weegschaal de verkeerde kant op is geslagen...

Bij mij is de weegschaal de goede kant opgeslagen en ben een jonge vrouwenkanker "overlevende" met een toen 3.5 jarige dochter.

Hopelijk mag je nog even van je gezin genieten en onvergetelijke herinneringen maken voor je man en dochters. (en je ondertussen lekker in de watten laten leggen, zodat je zo comfortabel mogelijk kunt zijn)

Liefs orkaan

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:35

Lieve Roby, wat fijn dat alles mogelijk is bij De Reiziger, hopelijk heb je daar nog een mooie tijd met zo weinig mogelijk pijn.

En ik wil je graag bedanken voor het delen van je verhaal hier op Bokt. Je bent zo'n puur en krachtig mens. Ik heb van je geleerd om iedere dag te genieten.

dito

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 23:46

Hoop dat je een goeie dag had en je met liefde terug kan kijken op het bezoek van je beste vriendin!
Truste....maar wrs...nee hoop dat je al in dromenland bent!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 01:12

Goof schreef:
Wat mooi om te lezen hoe lief ze voor je zijn daar.
Sinds het overlijden van mijn oma denk ik steeds vaker aan het doen van vrijwilligerswerk, maar ik weet niet precies wat ik wil. Als ik zo lees over de vrijwilligers bij jou ben ik bijna geneigd om me daar in te gaan zetten. Ik woon tenslotte vlakbij en het lijkt me vreselijk liefdevol en dankbaar werk. Ik weet alleen niet of ik het emotioneel goed zou trekken, zeker als er zo'n prachtige, jonge vrouw als jij ligt.
Maar echt, mocht je nog een lading oliebollen of wat voor comfortfood dan ook willen; ik kom het je zo brengen.

Ik wens je heel veel liefde en kracht toe.

Als vrijwilliger bij een ander hospice kan ik het je alleen maar aanraden. Je krijgt er zó veel voor terug. Ik zelf ben altijd vooral dankbaar. Dankbaar dat zieken en hun familie ons vrijwilligers toelaten in hun laatste stukje van het leven. Dat je er voor hen mag zijn. Natuurlijk is het vaak erg zwaar en voel je het verdriet en huil je in stilte mee. Maar de echte pijn die een direct naaste voelt, is er niet. Je begeleid de zieke en de familie in de laatste levensfase en steunt hen daarin, waarbij je zoveel mogelijk tegemoet komt aan hun wensen. Je voegt leven toe aan de laatste dagen. Het is zo ontzettend mooi dat je de tranen die je vaak voelt, er voor over hebt.
Ik zou zeggen meld je aan! Je wordt altijd erg goed ondersteund en begeleid!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 01:34

Slaap lekker :*

vopo914

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 01:54

.... meisje toch....
:(:)
Heel veel kracht wens ik je toe..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 07:36

Goedemorgen Roby! Hopelijk heb je gister een fijne avond gehad en goed geslapen vannacht!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 08:37

Goeiemorgen parel!
Hopelijk een goede nacht gehad met minder pijn.
❤️

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 08:45

Goedemorgen
Hoop dat je wat slaap hebt kunnen pakken.
Hier een behoorlijk gebroken nacht.
Mijn gele vlek (fjord) had honger vannacht en ging op zoek naar eten.
Echt die houdini maakt tegenwoordig zelfs grendels los.
Alle andere ponies en paarden aan het hinniken, honden die alarm sloegen.
Toen ik haar weer in haar box had, klaarwakker.
Note aan mezelf, het is inmiddels te koud om in pyjama naar buiten te gaan.
Weinig slaap meer gehad.
Nu maar een bakkie en dan richting het werk.
Fijne dag vandaag Roby :*

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:49

Wat fijn dat ze zo goed voor je zorgen Quera!

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 09:53

Vandaag weer een oliebol? Met poedersuiker? :D

Liefs

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:03

Ik heb lang meegelezen en iedere keer als ik had bedacht iets te schrijven, klikte ik weg. Omdat ik de woorden niet kan vinden, omdat niets zegt wat ik eigenlijk bedoel.
Maar lieve Quera, wat ben je een prachtige vrouw. Wat oneerlijk dat jij en je dierbaren dit moeten meemaken.
Dank je wel dat je dit met ons wil delen, ik vind het verschrikkelijk dat jullie dit moeten doorstaan.Ik wens jullie kracht, liefde en nog veel prachtige momenten samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:10

Hopenlijk heb je een fijne nacht gehad Roby!

rien10 schreef:
Vandaag weer een oliebol? Met poedersuiker? :D

Liefs

Met mayo is ook een aanrader! Dus Roby, mocht je in een 'ik heb zin in gekke culinaire combinaties'-bui zitten... Eet dan een oliebol met mayo :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:17

Nee. Dit is een grap.
Oliebol met Mayo? Brrrrrr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:18

Gatverdamme :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:18

Goedemorgen Roby, hopelijk heeft de pijnmedicatie geholpen en heb je kunnen slapen. Franse knuffel van hier. :*

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:25

Ik ben een week niet op bokt geweest en schrik gewoon van de verandering.....
Ik ben altijd een stille meelezer geweest maar leefde wel met jou en je gezin mee.

Ik wil jou en je gezin nog heel veel kracht wensen en pijnvrije tijd zodat je nog een tijd kan genieten van elkaar.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:38

rien10 schreef:
Nee. Dit is een grap.
Oliebol met Mayo? Brrrrrr.

Dat kan wel met een oliedel :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:42

Getwijfeld of ik nog moest reageren, want wat moet ik nu zeggen? Woorden schieten echt te kort. Maar net als vele anderen kan ik het niet laten om toch even wat te schrijven, mijn steun kenbaar te maken. Ik was je topic een tijdje uit het oog verloren en kwam er nu bij terug nadat ik bij meerdere mensen het kaarsje zag branden in hun avatar - kippenvel. Ik heb de laatste updates met tranen in m’n ogen en een brok in m’n keel gelezen en heb net zelfs even een flink potje zitten janken nadat ik de foto’s op een gegeven moment voorbij zag komen. Ik ken je persoonlijk niet, was een stille meelezer van tijd tot tijd, maar het raakt me echt enorm allemaal. Wat een vreselijk machteloos gevoel geeft dit. Mijn hart huilt voor jou en je familie. Wat is dit oneerlijk. Ook hier brand een kaarsje voor je en ben je in mijn gedachten ❤

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 10:45

Ik heb deze nacht over Roby gedroomd. Ik vond dat best wel heftig en werd ook met een onbestemd/bangig gevoel wakker.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:22

Ieuw oliebol met mayonaise.
Geef mij maar poedersuiker.

Roby beetje kunnen slapen vannacht?

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 11:26

pien_2010 schreef:
Citaat:
en mag hopen, dat mocht iets soortgelijks mij ooit treffen, dat ik dan ook zo sterk kan zijn als jij bent. Je bent voor mij een TOPPER!!

Noisy, leg de lat niet zo hoog. Roby is Roby en zij kan het op haar manier , de manier vanuit dit topic doen. Jij bent Noisy en jij gaat ooit het op jouw manier doen.
Ik ben Pien en doe als mijn tijd daar is het op mijn manier.
Er is geen goede of slechte manier. We zijn allemaal verschillend.

Van Roby leren wij allemaal, ook deze oude muts := , heel erg veel. Door haar openheid worden wij mee genomen in een levensverhaal einde dat niemand mee wil maken. Maar helaas, daar valt niet in te kiezen.
Dat voelt dankbaar want dat is niet iedereen gegeven. Dus leg de lat niet te hoog voor jezelf.
Alle manieren van mee omgaan zijn ok.

Jij Roby en ook jij MB zijn lieverdjes <3

Mooi Pien <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:03

Ik ben, net als Pien de categorie 'oudere bokker'.

Gisteren zo'n dag, als zoveel andere dagen, bij mijn nieuwe man (na echtscheiding is er een nieuwe man in mijn leven), de kinderen, koffie, appeltaart, fietsen, zonnetje, even langs de pony en 's avonds op de bank met de honden aan je voeten.

Ik weet dat dit geen gewone dagen zijn maar dat we daar dankbaar voor moeten zijn.

Dank je wel Roby.

Ik hoop dat jullie de cadeautjes met Kerstlootjes met z'n allen kunnen uitpakken. En mocht het niet zo zijn, dan weten ze dat jij er ook met Kerst voor ze bent. En altijd daarna.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:07

Ik weet ook niet zo goed woorden te vinden om hier te reageren, maar helemaal niet reageren is ook geen optie.

Ik wil in ieder geval jou en je dierbaren heel veel kracht toewensen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:10

Hoi Roby, ook ik heb lang getwijfeld om hier nog een reactie te plaatsen.. om überhaupt contact met je te zoeken, want poehhh wat vind ik het moeilijk.... ik kan gewoon niet geloven dat dit echt gebeurt.. en eigenlijk weet ik gewoon niet wat te zeggen, sprakeloos. Maar wat heb ik een bewondering voor jou en hoe je dit allemaal aanpakt. Ik denk aan je :*