Vandaag 5 dag in de gym. Vandaag samen met mijn vriend. Vrijwel altijd doen we dan borst. Omdat hij dan kan helpen bank drukken. Meer dames die het doen ? En op wat voor gewicht ? Voel me echt een slapjanus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Wat gaaf dat je zoveel meer gewicht hebt gescoord Inge. Zal vast een heerlijk gevoel geven.
Vandaag 5 dag in de gym. Vandaag samen met mijn vriend. Vrijwel altijd doen we dan borst. Omdat hij dan kan helpen bank drukken. Meer dames die het doen ? En op wat voor gewicht ? Voel me echt een slapjanus
ingedebruijn schreef:Super netjes!! Geen klachten?
briitje schreef:Wat gaaf dat je zoveel meer gewicht hebt gescoord Inge. Zal vast een heerlijk gevoel geven.
Eulogy schreef:Met sumo kan je meestal zwaarderJe gebruikt meer je benen dan je rug en sowieso is je range of motion natuurlijk kleiner omdat je minder ver omhoog hoeft te komen
Powerliften is deadlift/bench/squat en gericht op daarin zo sterk mogelijk zijn/wordenIk doe dus alledrie die oefeningen 2x per week (op verschillende dagen) en vaak verschillende variaties, tempos en rep ranges. Daarna doe ik accesoire oefeningen die me helpen sterker te worden op m'n zwakke punten.
Zeg maar
Sintara schreef:@ inge, lekker om het bos in te gaan! Was het niet te druk? Volgens mij was half Nederland in het bos gisteren(ik dus ook)
Ik ga vandaag weer naar de sportschool! Heb er zin in. Mijn fysio heeft vorige week met moeite een beginnetje gemaakt met het losmaken van mijn been en rug en dat voelt al oneindig veel beter. Wel heeft hij aangeraden om het weer wat rustiger aan te doen qua gewicht in de sportschool dus dat ga ik dan maar doen. Waarschijnlijk heeft hij het dan deze week iets makkelijker om spieren los te krijgen.
Nu nog hopen dat ze de airco wat harder kunnen zetten..
Sannens schreef:En inderdaad, van de 2kg ben ik 1,5 al weer kwijt, dus het was gewoon vocht!
Ik zou ook best een bos in de buurt willen, lijkt me best wel fijn. Het weer vandaag is ook om te huilen, dus dan maar de sportschool vanavond!