[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:13

Hier begint het ook te kriebelen....wacht op reacties om mijn mails :7

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:18

Oh wat super fijn Robijntjah!! :D

Ik heb net maar even een mail uitgedaan naar The Ink society, las dat er op bijna allemaal een stop zit voor nieuwe aanvragen... wil er heeel graag nog (minstens :') ) 2 door Alex, maar dan volgend jaar in februari/maart. Je kunt er maar vroeg bij zijn :+

Eigenlijk wilde ik in september of oktober als ik terugben van een maandje buitenland een letteringtattoo laten zetten door haar, weet dat ze gewoon strakke lijnen zet.. Maar nu kan dat dus niet meer, en diegene die je nog wel kunt mailen voor nieuwe afspraken doen me eerlijk gezegd niet zo heel veel.... Iemand nog tips voor andere tatoeëerders die rete strakke lijnen/lettering zetten? Liefste in het midden/zuiden van het land.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:23

kaatje77 schreef:
Hier begint het ook te kriebelen....wacht op reacties om mijn mails :7

Met welke shops heb je contact gezocht?

Berdien

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:21

Ik vind het werk van Roos Tattoo ook verre van goed, tenminste wat op haar site staat. Overigens zijn de sites die hier op pagina 1 staan geen garantie van goed werk of bewezen kwaliteiten! Je bent altijd nog zelf verantwoordelijk voor welke shop/artiest je kiest, en zult zelf ook moeten kijken of diens werk je aanstaat. Je kunt niet blindelings van een lijst af gaan...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:32

Vreselijk die tattoos van Roos, niet eens omdat de ontwerpen me niet aanspreken maar ik zie bibberlijntjes, details die veeeeel te dicht op elkaar gefrommeld zijn en bar slecht inkleurwerk... Alsof een kleuter met een potlood in de weer is gegaan. Zou er ver vandaan blijven :=

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:15

ach, 1 geluk: ze verwijderen ook, dus na het zetten kun je zo door om hem weer te laten verwijderen :')
Al zou ik dat ook niet bij de eerste de beste laten doen....

Je kunt ook kijken op tattooplatform.nl

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:30

Ik vind deze tattoo ook erg schattig.
Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 19:38

Ik ga voor die in september naar Tattoo Liesje in Schagen.
Hoor ik erg veel goede verhalen over en heb mooi werk van haar gezien :j

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:09

Over welke Roos gaat het? :o kan geen roos tattoo vinden in de OP

Aanvulling op de OP lijst: Tattoo stufi @part in Waddinxveen (zuid Holland)
Zal de link nog even zoeken :)

Edit:
http://www.tattoostudioapart.nl/

En het is natuurlijk tattoo 'studio', geen tattoo stufi :+

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 20:56

Body en piercing in Veenendaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 21:02

Ik heb een afspraak gemaakt en ik vind het hartstikke spannend :o

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:34

Ik meld me hier ook. :D
Misschien dat iemand me kan helpen ideeen op te doen voor een nagedachtenis tatoegae.
Mijn opa en oma zijn beide kort na elkaar overleden en ze waren voor mij gevoelsmatig mijn ouders en daar wil ik een mooie tatoeage voor laten zetten. Ik zit te denken 2 harjes in elkaar of wegvliegende vogels met een tekst. Ik heb al veel op internet gezien maar vind het heel erg moeilijk kiezen. Kan iemand mij misschien nog tips geven waar ik aan zou kunnen denken?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:36

MickeyenVici schreef:
Misschien dat iemand me kan helpen ideeen op te doen voor een nagedachtenis tatoegae.
Mijn opa en oma zijn beide kort na elkaar overleden en ze waren voor mij gevoelsmatig mijn ouders en daar wil ik een mooie tatoeage voor laten zetten. Ik zit te denken 2 harjes in elkaar of wegvliegende vogels met een tekst. Ik heb al veel op internet gezien maar vind het heel erg moeilijk kiezen. Kan iemand mij misschien nog tips geven waar ik aan zou kunnen denken?

Misschien iets wat je aan ze doet herinneren?

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:38

Ik vind het zo moeilijk, ben er al maanden over na aan het denken en heb wel leuke ideeen maar om het dan mooi samen te laten komen vind ik heel erg moeilijk....

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 15:53

Doe je twee losse dingen? ;) genoeg ruimte op het lichaam hihi.
Nee je moet echt naar je gevoel luisteren, wat doet je herinneren, welke geuren/kleuren/objecten.

Jammer dat teen tattoo's niet heel mooi blijven. Dan laat ik het hartje gewoon op mn voet zetten na overleg met de tatoeëerder.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 20:14

MickeyenVici schreef:

Ik laat een tattoo zetten ter nagedachtenis van mijn vader en moeder.
mijn moeders lievelings bloem was het lelietje van dalen,mijn vader was onlosmakend verbonden met zijn borrelglaasje,er komt dus een combinatie van die 2.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 20:19

MickeyenVici schreef:

mijn opa kwam uit Indonesië en heb in die taal; ik hou van je, laten zetten.
Als mijn oma ooit komt te overlijden dan komt er (denk ik) een boeketje vergeet-me-nietjes. Haar lievelings kleur is blauw en we houden beide erg van bloemen. Of iets met een olifant aangezien dat haar favoriete dier is.

Deze is die voor mijn opa.

Afbeelding

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 02:19

Ik heb voor mijn overleden oma een zeester laten zetten, zij is er geboren, getogen en overleden en ik ben er geboren en gewoond tot mijn tiende (aan de kust) :) Met lichtblauwe accenten.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-16 08:09

Waar was dat Kwal?

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:27

Het waren 2 hele simpele mensen die niet van poespas hielden maar wel van natuur en dieren. Ik zit nu te denken aan een paardenbloem die verwaaid met 2 vogeltjes ( symbool voor opa en oma ) en de tekst forever loved forever missed. Ik wil het eerst uit laten tekenen op papier. Degene die ik hem wil laten zetten ontwerpt alleen direct op de huid en niet op papier en ik ben een twijfelaar dus moet ik hem eerst echt zien en vaak naar kijken.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:28

pluche_pluus schreef:
Doe je twee losse dingen? ;) genoeg ruimte op het lichaam hihi.
Nee je moet echt naar je gevoel luisteren, wat doet je herinneren, welke geuren/kleuren/objecten.

Jammer dat teen tattoo's niet heel mooi blijven. Dan laat ik het hartje gewoon op mn voet zetten na overleg met de tatoeëerder.

Ja wil echt iets voor hun samen omdat ze nu ook weer samen zijn.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:29

youaremystar schreef:
MickeyenVici schreef:

mijn opa kwam uit Indonesië en heb in die taal; ik hou van je, laten zetten.
Als mijn oma ooit komt te overlijden dan komt er (denk ik) een boeketje vergeet-me-nietjes. Haar lievelings kleur is blauw en we houden beide erg van bloemen. Of iets met een olifant aangezien dat haar favoriete dier is.

Deze is die voor mijn opa.

[ [url=m/l5lYWz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi!

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:30

Kwal schreef:
Ik heb voor mijn overleden oma een zeester laten zetten, zij is er geboren, getogen en overleden en ik ben er geboren en gewoond tot mijn tiende (aan de kust) :) Met lichtblauwe accenten.

Dat lijkt me ook geweldig! Heb je een foto? Ben echte benieuwd!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:01

Tinkerloos schreef:
Waar was dat Kwal?

Waar ik vandaan kom of waar de tattoo staat? Of waar ik hem heb laten zetten? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 12:46

MickeyenVici schreef:
Het waren 2 hele simpele mensen die niet van poespas hielden maar wel van natuur en dieren. Ik zit nu te denken aan een paardenbloem die verwaaid met 2 vogeltjes ( symbool voor opa en oma ) en de tekst forever loved forever missed. Ik wil het eerst uit laten tekenen op papier. Degene die ik hem wil laten zetten ontwerpt alleen direct op de huid en niet op papier en ik ben een twijfelaar dus moet ik hem eerst echt zien en vaak naar kijken.

Als het je eerste tattoo is, zou ik daar nog goed over nadenken. Misschien beter iemand zoeken die het ontwerp gewoon eerst tekent en stencilt zoals jij het wilt. Freehand is leuk, maar kan anders worden dan dat je voor ogen had.

En idd, wat anderen zeggen. Als je 2 ideeen hebt, is er altijd wel een goede artiest die die ideeen samen kan laten smelten met een blitse tekening.