Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MickeyenVici schreef:Ik meld me hier ook.![]()
Misschien dat iemand me kan helpen ideeen op te doen voor een nagedachtenis tatoegae.
Mijn opa en oma zijn beide kort na elkaar overleden en ze waren voor mij gevoelsmatig mijn ouders en daar wil ik een mooie tatoeage voor laten zetten. Ik zit te denken 2 harjes in elkaar of wegvliegende vogels met een tekst. Ik heb al veel op internet gezien maar vind het heel erg moeilijk kiezen. Kan iemand mij misschien nog tips geven waar ik aan zou kunnen denken?
Misschien dat iemand me kan helpen ideeen op te doen voor een nagedachtenis tatoegae.
Mijn opa en oma zijn beide kort na elkaar overleden en ze waren voor mij gevoelsmatig mijn ouders en daar wil ik een mooie tatoeage voor laten zetten. Ik zit te denken 2 harjes in elkaar of wegvliegende vogels met een tekst. Ik heb al veel op internet gezien maar vind het heel erg moeilijk kiezen. Kan iemand mij misschien nog tips geven waar ik aan zou kunnen denken?
pluche_pluus schreef:Doe je twee losse dingen?genoeg ruimte op het lichaam hihi.
Nee je moet echt naar je gevoel luisteren, wat doet je herinneren, welke geuren/kleuren/objecten.
Jammer dat teen tattoo's niet heel mooi blijven. Dan laat ik het hartje gewoon op mn voet zetten na overleg met de tatoeëerder.
youaremystar schreef:MickeyenVici schreef:Ik meld me hier ook.![]()
mijn opa kwam uit Indonesië en heb in die taal; ik hou van je, laten zetten.
Als mijn oma ooit komt te overlijden dan komt er (denk ik) een boeketje vergeet-me-nietjes. Haar lievelings kleur is blauw en we houden beide erg van bloemen. Of iets met een olifant aangezien dat haar favoriete dier is.
Deze is die voor mijn opa.
[ [url=m/l5lYWz.jpg]Afbeelding[/url] ]
MickeyenVici schreef:Het waren 2 hele simpele mensen die niet van poespas hielden maar wel van natuur en dieren. Ik zit nu te denken aan een paardenbloem die verwaaid met 2 vogeltjes ( symbool voor opa en oma ) en de tekst forever loved forever missed. Ik wil het eerst uit laten tekenen op papier. Degene die ik hem wil laten zetten ontwerpt alleen direct op de huid en niet op papier en ik ben een twijfelaar dus moet ik hem eerst echt zien en vaak naar kijken.