Staat alleen al zo'n jaar of 3-4 op mijn wish, maar nooit gekocht

Geen idee of ze die nog hebben hoor.
Deze, Ceramic effect nr 53

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolienn schreef:Mijn vriend bijt tot mijn spijt ook nagels. Hij is er wel heel erg goed mee bezig op dit moment. Is al eens een paar keer eerder zo goed als gestopt, maar als ik er dan even niet meer op let gaat hij weer steeds meer bijten. Hij heeft nu nog 2 middelvingers en 1 pink die hij bijt, de rest blijft hij netjes vanaf. En bij zijn duimen bijt hij veel velletjes. Ik ben wel een beetje degene die het in de hand houd, bekijk zijn handen regelmatig en vijl dan. Ruwe randjes er af zodat alles glad is en hij geen reden heeft tot bijten en lengte bijhouden. Vindt hij heel vervelend (ik ben toch geen vrouw met je vijl) maar hierdoor gaat het nu wel heel erg goed. Alleen die vreselijke nagelriemen. Weet niet zo goed wat ik daar mee moet doen. Groeien heel ver over zijn nagel. Maar iets op smeren mag ik echt niet, vijlen gaat hem eigenlijk al te ver maar ondergaat hij maar braaf. Heb al eens manicure geopperd maar werd hij niet enthousiast van. Daar nog iemand tips voor?
F_Orumster schreef:Die Layla lakjes zijn leuk zeg. Die metal en hologram moeten denk ik wel puntgaaf opgebracht worden?
Yonker schreef:![]()
![]()
Gewoon in z'n slaap z'n nagels lakken Murt