Heey ik had me al een hele lange tijd geleden hier gemeld. Toen ben ik ziek geworden en mocht niet meer op internet, ben inmiddels bezig met genezen en mag ik me dus weer melden
Ik kruip even onder mijn mee-lees-steen vandaan want: vandaag wordt mijn sensationails starterskit bezorgd ik had via misslipgloss.nl de goodiebox besteld en daar zit deze dus in. De postnl meneer komt tussen 16.30-18.30 dus ik lig over 55 minuten voor mijn deur te wachten, haha. Moest dit even met jullie delen Ben benieuwd welk kleurtje er in zit..
Anke98 welkom terug! was je erg ziek? fijn dat je genezende bent
denise: wat heb jij mooie nagels! ik ben echt jaloers! mijne zijn echt ECHT niet mooi als ze lang zijn - als ze dat al worden want ze breken en scheuren aan de lopende band - dus ik knip ze altijd maar gewoon helemaal af.. snik..
Ik denk dat de UV lak verkleurd in zonlicht ofzo. Werkt de lamp voor gellak van essence een beetje?
Skessa_
Geplaatst: 29-11-13 16:48
Euh.. je hebt m toch op? En dan weet je niet wat t is?
__denise
Geplaatst: 29-11-13 16:50
Haha dankjewel! Ben ook wel blij dat ik van mezelf gewoon sterke nagels heb (die ook heel snel groeien). Mijn moeder en zus zitten zelf altijd te klummelen met die nagels, acryl, gel alles gedaan. Ik lak ondertussen maar gewoon door
Nee want het regent hier enorm en er stond UV lak op het ppotje dus ik dacht ik probeer het uit. Maar zonder zon kan ik dat niet proberen
Frummels
Geplaatst: 29-11-13 16:54
Nee snap ik hoor, je hoeft niet heel je leven online te gooien haha. maar fijn dat je al herstellend bent Anke98
Anc: ik heb nog nooit gellak gebruikt, maar een collega was er zo enthousiast over dat ik zo een starterskit wilde, en precies twee weken later kwam die box online! gelukkig was ik er snel bij want hij was binnen 50 minuten helemaal uitverkocht haha (logisch ook wel voor dat geld).
__denise: oh dat is ook mooi! maar vind wat je nu hebt ook echt prachtig. Mazzelaar
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die box vooral voor sensationails gekocht heb. De rest vind ik niet heel bijzonder omdat ik bv geen rode lippenstift draag, zeker niet zo een hele donkere. Maar mijn moeder is getint van huidskleur dus haar staat hij vast prachtig. De andere producten vind ik inderdaad niet heel bijzonder, maar ik werd helemaal wild van die starterskit
VenoSnorlax
Geplaatst: 29-11-13 16:57
Dankjewel Frummels het duurde ff maar uiteindenlijk kan ik me hier weer lekker melden dus
Ik vroeg me gisteren hetzelfde af, maar toen ik online naar lakjes ging zoeken viel mij op dat er bij sommige staat: geschikt voor zowel uv als led lamp en bij anderen staat geschikt voor uv lamp.. Kwestie van proberen dus denk ik!
Celiien
Geplaatst: 01-12-13 15:50
Dus ik ben bij t kruidvat geweest. Het is catrice geworden, bloody Mary to go en milion dollar baby, voor t kerstdiner zaterdagavond! O en een basislakn van essence
Laatst bijgewerkt door Celiien op 01-12-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt