[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Winner91

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:15

Lekker Mayflower, moet je nog veel kilo's kwijt?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:19

Melk bevat verzadigd vet en lactose, beide zijn niet goed voor je lichaam ivm vet en ook de darmen werken er minder goed door (ook al merk je dat misschien niet direct)
Mensen die niet snel dik worden zullen niet snel dikker van melk worden maar het heeft wel effect op je energielevel, huid, en andere functies. Dit komt omdat melk voor je lichaam dus lastig te verwerken is.

Magere melk bevat ook de lactose maar minder vet, echt is daar weer meer kunstmatige rommel aan toegevoegd wat ook zorgt voor een mindere werking van je spijsvertering. Niet doen dus. Joghurt en kwark met mate kan omdat het gezuurd is en hierdoor makkelijker te verwerken is door je lichaam.

Daarnaast onttrekt melk calcium aan je botten wat inderdaad zoals hierboven als stond botontkalking kan veroorzaken.

Niemand heeft melk nodig. Een alternatief is sojamelk of rijst of amandelmelk.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:19

Ik wil nog 6 kg kwijt en dan ben ik tevreden. :)
En jij?

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:21

Hier wordt het vanavond gekookte aardappelen, bloemkool en een omeletje (en nog een restje sperziebonen)

Haha grappig dat er nog meer mensen zo gruwelen bij havermout. Ik vind het ook echt niet lekker (en ik ben geen moeilijker eter ;) ) Maar goed, mijn broers eten het wel en dan vaak met honing (maar die zijn dan weer niet op dieet)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:40

12mei krijg ik een fotoshoot met me paard en wil dan eigenlijk zeker -14 kg zijn. Dus nog 10kg er af. Dat moet haalbaar zijn toch??

Klinkt lekker Elpatcho, lekkere bloemkool en omeletje mmmm :9 .

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:44

Dat moet lukken, goede hoop houden!

Mijn vriendje heeft me een fotoshoot beloofd als ik op m'n streefgewicht zit. Wil graag eens samen met hem op de foto en dat is dan een mooie stok achter de deur. :j
Nu maar hopen dat ik er een win met een Facebookactie (nu doe ik met deze mee. :D Zou het wel heel gaaf vinden als ik er een zou winnen want dan kan vriendje er helemaal niet meer onderuit :') )

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:52

Zo die vrouw maakt echt mooie foto's zeg! Hoop ook dat je daar een shoot van kan winnen...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:55

Roosch schreef:
Dat moet lukken, goede hoop houden!

Mijn vriendje heeft me een fotoshoot beloofd als ik op m'n streefgewicht zit. Wil graag eens samen met hem op de foto en dat is dan een mooie stok achter de deur. :j
Nu maar hopen dat ik er een win met een Facebookactie (nu doe ik met deze mee. :D Zou het wel heel gaaf vinden als ik er een zou winnen want dan kan vriendje er helemaal niet meer onderuit :') )

Succes! En leuk streven!! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:57

Ja, dat zou voor mij echt (sorry voor de woordspeling :D ) de kers op de taart zijn.
Heb wel mooie foto's van mezelf toen ik nog de kilo's er aan had, maar niet echt van vriendje en mij samen. Zou een mooie beloning zijn na hard werken.

Ik ging net even snuffelen in de lingeriezaak hier, weet direct weer waarom ik er niet meer kwam. :7
Die vrouw heeft me voor mijn borstverkleining verteld dat dat hoe dan ook lelijk zou worden en dat ik het niet moest doen. Nu legde ik uit dat ik kwam snuffelen voor bikini's als ik straks op mijn streefgewicht zit, vraagt ze wat voor dieet ik doe.. Waarna dat mormel me vervolgens vertelt dat ik die kilo's toch allemaal weer bij kom en dat ik mijn buik toch niet kwijt raak. Fijn, dankuwel mevrouw, weet ik weer waar ik voortaan mijn lingerie NIET moet kopen.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:11

Wat een raar mens!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:12

Noujaa zeg!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:17

Roosch schreef:
Ja, dat zou voor mij echt (sorry voor de woordspeling :D ) de kers op de taart zijn.
Heb wel mooie foto's van mezelf toen ik nog de kilo's er aan had, maar niet echt van vriendje en mij samen. Zou een mooie beloning zijn na hard werken.

Ik ging net even snuffelen in de lingeriezaak hier, weet direct weer waarom ik er niet meer kwam. :7
Die vrouw heeft me voor mijn borstverkleining verteld dat dat hoe dan ook lelijk zou worden en dat ik het niet moest doen. Nu legde ik uit dat ik kwam snuffelen voor bikini's als ik straks op mijn streefgewicht zit, vraagt ze wat voor dieet ik doe.. Waarna dat mormel me vervolgens vertelt dat ik die kilo's toch allemaal weer bij kom en dat ik mijn buik toch niet kwijt raak. Fijn, dankuwel mevrouw, weet ik weer waar ik voortaan mijn lingerie NIET moet kopen.

:roll: En wat zei je toen? Wie denkt ze wel niet dat ze is om daarover te oordelen!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:21

Niks, ik ga zodra ik op m'n streefgewicht zit kijken of ik een mooie bikini vind daar, ik pas hem, hang hem weer terug en bestel hem vervolgens online. :Y)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:22

Jezus wat kinderachtig.
Ik heb ook een streven, net een zadel laten
aanmeten voor m'n 3 jarige.
Hij is heel kort dus word een 17 inch helaas.
Pas erin met een hand erachter alleen hou ik van iets
meer ruimte dus door trainen! Hahaha

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:30

Roosch, wat een ordinaire vrouw is dat, 'k hoop dat die nog eens spreekwoordelijk gezegd hard op haar snufferd valt.

Ik wil heel graag chocolade, ik denk er al de hele dag aan (ja erg he). Maar ik ga er echt spijt van krijgen als ik nu naar de winkel ga voor een milka reep :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:33

Ik wilde eigenlijk dat ze er op had gestaan om me een beha te laten passen. Als ze dan zou zeggen dat hij goed zat had ik kunnen zeggen 'he, zo lelijk is het niet geworden na de operatie, of wel?'
Als je je bedenkt dat die operatie ivm rugklachten was, niet uit ijdelheid.. Ik was behoorlijk boos toen.
Ik wilde het het voordeel van de twijfel geven, misschien dat het nu anders was, maar ik ga er niet meer zo snel terug. Ja, om beha's etc te passen en ze vervolgens via het internet bestellen. Ha!

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:15

Mag ik mij hier ook aanmelden? :)

Ik ben Talitha, 22 jaar, zo'n 1.75m groot en weeg nu rond de zeventig kilo. Qua BMI allemaal goed dus, maar ikzelf zou graag weer wat strakker in 't vel zitten zoals vroeger :D

Heb helaas geen dieetvriendinnen, dus kan nergens terecht met frustraties en moodswings en werk nog eens in de keuken ook wat het allemaal véééél minder makkelijk maakt :')
Grootste probleem bij mij; slecht eetpatroon en weinig tijd voor sport met een job in de horeca, drie paarden en drie hondjes. (als we er maar een uitleg aan kunnen geven zeker? )

Roosch; ik heb al vaak in jouw profiel zitten spieken als ik je weer in het een of ander topic zag, en ik vind jou zo'n mooie meid, echt :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:18

Pfff, wat een belachelijke verkoopster zeg!

En welkom nieuwe mensjes!

Vanochtend voor het eerst een stukje met paardlief gewandeld. Morgenvroeg weer, maar dan een stukkie verder! :D Zin in!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:29

Wat een mooi compliment, dankjewel whisperramse, ik ben er stil van. :o
Welkom hier!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:30

Goedzo Bonjoy, lekker aan de wandel! Is ze al beleerd/verkeersmak?

Hier vanochtend gesport: 45 minuten circuittraining, 2000 meter roeien in 9.54.4 (!) en een half uur baantjes trekken. 's Middags nog een uur stevig gewandeld en toen was het wel even genoeg beweging geweest :P
Heb net zitten puzzelen met het voedingscentrum en zit nu exact op 1600 kcal. (ik weet dat het enkel een indicatie is en ik mag mijn eten niet wegen dus dit is meer fout dan gezond om te gaan uitrekenen voor mij)

Al met al wel tevreden over de dag :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:35

Jep, ze is heel netjes gereden en harstikke bomproof :) Wil zelf nog een paar kilootjes kwijt alvorens ik erop stap.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:49

Bonjoy schreef:
Jep, ze is heel netjes gereden en harstikke bomproof :) Wil zelf nog een paar kilootjes kwijt alvorens ik erop stap.

Ja dat laatste zei je al inderdaad. Lijkt me wel fijn dat ze dat wel allemaal al kent :) De mijne... is soms meer aan het vliegen dan wat anders. Als het weer beter is waag ik me er misschien wel op.

Maar paarden zijn offtopic, sorry :o

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 21:24

@Safira als je wilt weten hoeveel calorieen je binnenkrijgt kun je ook de calorieteller downloaden via de playstore. je kan het etiket van je product scannen en hoeveel je binnen krijgt. dat is ook een goede meter.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 21:33

Mandy,
dat moet je wel een android telefoon hebben :o

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 21:35

deviltjh schreef:
Mandy,
dat moet je wel een android telefoon hebben :o

deviltjh kent mij, ik heb niet zo'n fancy telefoon :D