Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Dat moet lukken, goede hoop houden!
Mijn vriendje heeft me een fotoshoot beloofd als ik op m'n streefgewicht zit. Wil graag eens samen met hem op de foto en dat is dan een mooie stok achter de deur.
Nu maar hopen dat ik er een win met een Facebookactie (nu doe ik met deze mee.Zou het wel heel gaaf vinden als ik er een zou winnen want dan kan vriendje er helemaal niet meer onderuit
)
Roosch schreef:Ja, dat zou voor mij echt (sorry voor de woordspeling) de kers op de taart zijn.
Heb wel mooie foto's van mezelf toen ik nog de kilo's er aan had, maar niet echt van vriendje en mij samen. Zou een mooie beloning zijn na hard werken.
Ik ging net even snuffelen in de lingeriezaak hier, weet direct weer waarom ik er niet meer kwam.
Die vrouw heeft me voor mijn borstverkleining verteld dat dat hoe dan ook lelijk zou worden en dat ik het niet moest doen. Nu legde ik uit dat ik kwam snuffelen voor bikini's als ik straks op mijn streefgewicht zit, vraagt ze wat voor dieet ik doe.. Waarna dat mormel me vervolgens vertelt dat ik die kilo's toch allemaal weer bij kom en dat ik mijn buik toch niet kwijt raak. Fijn, dankuwel mevrouw, weet ik weer waar ik voortaan mijn lingerie NIET moet kopen.
Bonjoy schreef:Jep, ze is heel netjes gereden en harstikke bomproofWil zelf nog een paar kilootjes kwijt alvorens ik erop stap.